Cloudshark napisał/a: |
O przewadze slowa nad hastem nie mozna mowic, bo dzieki haste mozesz dodatkowo sobie ustawic jednostki na wait i dobrze wmanewrowac, plus haste kontruje dystansowcow i magow. Za bardzo uogolniasz, kazdy czar mozna odpowiednio zastosowac sytuacyjnie, wliczywszy te ktorych osobiscie nie uzywasz. |
Cloudshark napisał/a: |
Po drugie wrota i fly mozna znalezc w calej masie artefaktow, jak i z piramidy w formie rewarda. Czesto jest to kwestia 1-2 mcy w grze. W dodatku jeden z takich artefaktow daje fly w formie perma i mozna poke'owac przeciwnikow bez konca plus zgarniac rewardy z creepow bez walki |
Cloudshark napisał/a: |
Btw -.chetnie tak zagram, dostaniesz tom magii ziemi, ja powietrza i nie uzywamy zadnych czarow spoza zakresu tych 2 magii, ciekawe czy dozyjesz 2 mcy :) |
Cloudshark napisał/a: |
Po drugie wrota i fly mozna znalezc w calej masie artefaktow |
Cloudshark napisał/a: |
Po drugie wrota i fly mozna znalezc w calej masie artefaktow, jak i z piramidy w formie rewarda. |
Cloudshark napisał/a: |
Tbh - kazdy kto uwaza, ze fly/dd nie sa op najzwyczajniej niewystarczajaco zaoral Heroes3 |
cloudshark napisał/a: |
Wydawalo mi sie, ze staramy sie tutaj okreslic rzetelnie mozliwosci obu magii bez zadnych ograniczen, banow, setow mapki. |
Mikus napisał/a: |
Większość z tych ankietowanych widocznie ma więcej doświadczenia niż Ty i nie ogranicza się do jednej sytuacji tylko ogólnej przydatności magii. |
Polonista napisał/a: |
Bardzo ładnie opisałeś magie. Z wieloma wywodami należy się zgodzić... |
Polonista napisał/a: |
„super” czar – błogosławieństwo, które jest słabsze od klątwy, czy osłabienia |
Begrezen napisał/a: |
Co do najbardziej użytecznych magii, w pve to oczywiście ziemia + woda, a w pvp to ziemia + powietrze, żadne to odkrycie |