Akademia Wojny - forum

Jednostki - Najbardziej przydatna na początek jednostka?

wojter9 - 2008-10-23, 18:29
:
kusznicy bo strzelają dwa razy, Solmyr w fortecy bo ma łańcuch piorunów, lub Bron (max 6 bazyliszków na początek)
Michał3103 - 2008-10-24, 18:31
:
W przypadku Solmyra jeszcze fart trzeba mieć. Jeśli komp ustawi jednostki w dwa oddziały albo co gorsza w jeden to ten łańcuch okazuje się na ch... przydatny
sora - 2008-10-25, 11:03
:
Więc tak

Zamek - Kusznicy. Podwójny strzał dodatkowo łucznicy zawsze się przydają na wolne potwory

Bastion - Super combo Elfy + Centaury. Po prostu nie zastąpione na początku gry.

Forteca - Gremliny oraz magowie obydwie jednostki strzelają co się przyda, choć są gorsze od np. Elfów lub kuszników

Inferno - Może Ifryty. Są bardzo szybkie i mają niezłą siłe

Nekropolia - Licze oraz kościeje z bohaterem ze specjalnością szkielety.

Loch - Trogi z Shaktim

Cytadela - Lizardy bardzo dobre jednostki strzelające

- Burze oraz nimfy. Dzięki nimfom możesz załatwić sporo jednostek które są wolne. Combo Nimfy i Burze jest podobne do comba Centów i Elfów ale słabsze
stasek93 - 2008-12-12, 17:41
:
A mi sie wydaje, ze chyba najlepszy "duet" na poczatek gry jest we Wrotach Zywiolow, czyli Driady (szybkie, takie, lataja i blokuja kontratak) i nie zawodne Zywiolaki Burzy. Sorki, ze nie pisze Polskich liter, ale mam angielskiego windowsa (Vista), i nie mam Polskich liter.
lady - 2009-06-28, 09:36
:
najbardziej przydatna jednostka na poczatek jest jednostka strzelajaca oraz mala grupa stworzen do walki wrecz.
Skwer - 2009-06-28, 14:40
:
Ja uważam że najbardziej przydatna na start jest harpia wiedźma jak gram lochem to wolne jednostki wszystkie bez problemu niszczę i dodatkowo mam mocny oddział troglodytów
nick194 - 2009-06-28, 14:53
:
Chyba lochy mają najlepiej na początek (ale z surowcami może być problem), nekro najciężej, chyba że szybko budujemy wampirów lub lisze
Yoshi - 2009-07-06, 10:40
:
Cytat:
Chyba lochy mają najlepiej na początek

omg owned ziom, chyba lochami nie grałeś.

Przyznam ze nie czytałem do konca wszystkiech postów, ale o Rusałkach po upie prawie nikt nie wspomniał. Przeciez to znakomite jednostki na poczatek dla Confluxu.

ema.
Majer - 2009-07-06, 11:12
:
Wspomniane było. I jak widzisz daty postów trochę mają a człowiek uczy się całe życie.
Malekith - 2009-07-06, 11:42
:
Yoshi napisał/a:
omg owned ziom, chyba lochami nie grałeś.
Czy ja wiem...Shakti daje ogromne możliwości obijania banków i eksploracji mapy. No i można np. zdobyć nim siedlisko smoków w 1 tyg.
Yoshi - 2009-07-06, 12:19
:
Cytat:
I jak widzisz daty postów trochę mają

nie interesują mnie daty postów. pJona.

Cytat:
Czy ja wiem...Shakti daje ogromne możliwości obijania banków i eksploracji mapy. No i można np. zdobyć nim siedlisko smoków w 1 tyg.


hmm, w sumie pisze moze tak jak pisze, bo nie bardzo ten zamek lubie, mając 0 jakiegokolwiek surowca moze byc bardzo trudno. a gram na randomach - stad ta niechęc. ogolnie do zamku nic nie mam.
stasek93 - 2009-07-06, 14:13
:
Na sam poczatek to najlepiej jest (na przyklad grajac Bastionem) wykupic wszystkie mozliwe Centaury w miescie, poloczyc je z Centaurami glownego bohatera (jezeli mamy gdzies blisko w okolicy naszego zamku siedlisko Centaurow, to je takze "pobrac") i ulepszyc je, budujac ulepszone siedlisko centaurow. Dobrze tez miec bohatera ze specialnoscia jakiegos dobrego czaru (na przyklad Alagar), lub "wojownika", jak na przyklad Mephala. Wtedy mamy dosc silna i szybka armie na poczatek gry. Z czasem budujemy "Gospodarstwo" Elfow i je takze ulepszamy.
nick194 - 2009-07-06, 14:34
:
Yoshi napisał/a:
omg owned ziom, chyba lochami nie grałeś.


-.- bez komentarza

Może wg twojego mniemania lochy są słabe? To racja, że do jednostek dobrych na początek (oko, harpia wiedźma) są potrzebne rzadkie surowce (siarka, klojnoty, kryształ i rtęć), ale to nie znaczy, że nie ma wyjścia z takiej sytuacji.

Na randomach masz masę wolnych surków, więc budowa siedlisk nie musi sprawiać trudnośći.
Jeżeli jednak sądzisz, że problem z surkami jest duży to masz Shaktiego i 100 troglów + polepszasz je w zamku.

A WŻ? Aby mieć jednostki strzelające musisz wybudować podstawki i ulepszyć buląc przy tym rtęć. Co do rusałek - nie dostaniesz ich w takich ilościach jak troglów od shaktiego, a jak trafisz na np. ul gremliny lub centaury broniące kopalń to dużo rusałek padnie.

Po za tym (to jest moje zdanie) lepiej jest później grać lochami: silny 5 i 7 lv, wir magii, portal przyzwania, mocni bohaterowie i wiele, wiel innych.
Oczywiście WŻ są mocne, jednak żywiołaki energii i magmy jakoś nie rozpieszczają...
Malekith - 2009-07-06, 14:41
:
nick194 napisał/a:
Co do rusałek - nie dostaniesz ich w takich ilościach jak troglów od shaktiego, a jak trafisz na np. ul gremliny lub centaury broniące kopalń to dużo rusałek padnie.
lol
Od tego jest lacus, który rozwala wszelkie strzelaki od 1 dnia...
altaeir - 2009-07-06, 14:41
:
A na centaury są pojedyńcze rusałki i mięso(do osłoniecia głównego oddziału).