Akademia Wojny - forum

Świat Heroes 3 - Bohaterowie

Ravciozo - 2016-03-13, 21:04
:
Trafiła się wyjątkowo paskudna mapa, a poprzez 'kapitol' rozumiem głównie cytkę i zamek. W końcu chciałem mnożyć jeden oddział mass clonem, do tego potrzebuję jednego, dużego przyrostu, a nie każdego rodzaju stworzeń w ilości 1 przyrostu.
Pablosso - 2016-03-14, 23:28
:
Cześć, pytanie mam takie :)

Dlaczego ivor nie zawsze na starcie ma 3-6 x 2 elfów? czasem mam 2 elfy, czasem 6 czasem 0 ?

i drugie- nie ten temat, ale zapytam; co oznacza plik który normuje minerały banków? tak po ludzku co zmienia w nich?
hrabo - 2016-03-15, 00:12
:
Bohaterowie nie mają stuprocentowej pewności otrzymania wszystkich początkowych stacków wojsk. Polecam ściągnąć nakładkę HoTA (razem z HD mode), tam wybalansowano armie startowe (mniej troglodytów, więcej gnolli etc.), a przy tym masz 100% szans na wszystkie stacki, czyli np Ivor będzie miał zawsze centaury + 2 stacki elfów, a Shakti 3 stacki troglodytów.

Drugie - jeśli dobrze pamiętam, to naprawia surowce otrzymane za banki nag (była siarka zamiast klejnotów)
Pablosso - 2016-03-15, 01:31
:
To trochę bez sensu.. Bo ivor traci na tym jeżeli dostanie 2 elfy zamiast np 8 na początku. Nie pobieram, żadnych modów , tj dodatków, jedynie HD Mod ;)
hrabo - 2016-03-15, 01:48
:
Imo im mniej czynnika losowego na starcie tym lepiej, dlatego 100% na wszystkie stacki w startowej armii i dwell 2 lvlu w zamku mi bardzo odpowiada:P Przemyśl instalację hoty, jest naprawdę profesjonalnie zrobiona, rebalansuje i urozmaica grę.
Pablosso - 2016-03-15, 11:48
:
Jasne, że lepiej, ale to powinno być w standardzie, nie lubię modów prawie w żadnej grze po prostu ;)
hrabo - 2016-03-15, 12:09
:
Potraktuj to jak trzeci dodatek, zresztą po instalacji masz i tak opcję grania na czystym HD, możesz potestować i olać to jak się nie spodoba:P
Begrezen - 2016-03-15, 15:32
:
ten plik od startowych jednostek to można mieć i na zwykłym H3 Sod? bo przydałby mi się :-P
Dago - 2016-03-15, 15:49
:
Mnie za to ciekawi taki wariant: Bierzemy sobie na jakimś Balance M taki dla przykładu nie wiem, zamek i trafiamy w karczmie Eovaciusa... :D
Pablosso - 2016-03-15, 16:08
:
Begrezen napisał/a:
ten plik od startowych jednostek to można mieć i na zwykłym H3 Sod? bo przydałby mi się :-P


Podbijam, czy da się to jakoś ustawić w zwykłym Sodzie?
hrabo - 2016-03-15, 19:50
:
Dago napisał/a:
Mnie za to ciekawi taki wariant: Bierzemy sobie na jakimś Balance M taki dla przykładu nie wiem, zamek i trafiamy w karczmie Eovaciusa... :D


Ragequit

Pablosso napisał/a:
Podbijam, czy da się to jakoś ustawić w zwykłym Sodzie?


Nie kombinuj tylko dawaj do sekty hota xD
Ravciozo - 2016-03-15, 20:13
:
Pablosso napisał/a:
Podbijam, czy da się to jakoś ustawić w zwykłym Sodzie?


Pewnie się da, ale nie pomogę. Sprawdziłem HcTraits.txt, ArTraits.txt i nie ma tam takich opcji. Obawiam się, że nie dasz rady ustawić tego inaczej niż przez Horn of the Abyss, no chyba, że zajrzysz w kod gry.
Malekith - 2016-03-18, 16:02
:
Liczba (ale nie typ) startowych jednostek może być zmieniona w pliku HoTraits.
Ravciozo - 2016-03-18, 21:10
:
W paczkce na Mastera AW 2015 tego nie było...

Ale tak na poważnie, on coś wyrównuje? Czy tylko daje możliwość prostszego modowania? Chodzi o to, czy dane w nim zawarte odpowiadają takim ilościom jednostek jak bez niego, bo nie wiem czy próbować ściągać czy nie.
Malekith - 2016-03-20, 11:21
:
Coś tam chyba było zmienione, ale nie wiem dokładnie co. Oryginalną wersję możesz wypakować z plików gry ResEditem.