Akademia Wojny - forum

Miasta i Budynki - Rozbudowa miasta

Malekith - 2009-06-26, 19:30
:
Na bogatej mapie da się anioły + zamek w 1 tyg...
altaeir - 2009-06-26, 19:34
:
Najszybciej na Jebusie,tak się można pobawić.
Malekith - 2009-06-26, 19:36
:
...i na fixach też
Majer - 2009-06-27, 12:08
:
Rozbudowa to jedno ale walka w 1tyg to drugie. I tu moje pytanie do Malka i inyych czy Cytką opłaca mi sie w 1 tyg grać z taką mniej więcej armią. 30 repów, 2 wywki, poczatkowe gnole + mieso ? Zwykle mi to wystarcza bo repy strzelają dobrze a zawsze jak coś są wytrzymałe wywki albo mięso. Zastanawiałem się nad ważkami ale bez upa jakoś mi padają a upa nie ma co robić w 1 tyg. No i 1 tyg staram się mieć upa jaszczurów kosztem różnie gorgonek, zamku zależy jak się trafi. Jakieś rady ?

[ Dodano: 2009-06-27, 12:09 ]
Czasami gram tak repy, wywki i ważki. 2 szybkie + strzelok.
Malekith - 2009-06-27, 12:21
:
Jeśli mapa jest bogata to można robić hydry z zamkiem w 1 tyg. Zwykła rozbudowa to 1-6lvl z zamkiem, kosztem braku upa lizardów. 1 dnia powinieneś wybudować ważki i rozdać po 1 pobocznym. Jeśli masz 1 siedlisko i koniecznie chcesz upa liazrdów, to pomiń bazyle. Do expowania najlepsze są ważki, lizaki i wiwki.
altaeir - 2009-06-27, 12:36
:
Ja sobie sprawdzam czy poboczny ma ważki na start,wtedy mogę w 1 dniu zrobić repty jeśli nie ma tego siedliska,a te wazki od szczura rozdaję zostawiając jedną dla siebie.A jak nie to tak jak napisał Malekith,budować ważki.Pentacz miał inną rozbudowę jak graliśmy i trafiła mu się bogata mapa.W 1 tyg zrobił db,chyba do gorgon.A w 2 tyg. ulepszył wszystko razem z gorgonami.Ale mapę miał naprawdę wypasioną pod względem banków,kasy itd.
Malekith - 2009-06-27, 14:52
:
Na tych sejwach z mojej gry infernem (te 164 demony), przeciwnik miał taką rozbudowę właśnie.
Oreanor - 2009-08-28, 07:38
:
Tylko kapitol. Czasami można trochę poeksperymentować, ale duża ilość kasy+zamek robią swoje. Ewentualnie dwa poziomy jednostek i szybki atak (jak się uda ;-) )
Malekith - 2009-08-28, 10:22
:
Niestety ta taktyka działa tylko i wyłącznie z kompem (no może też z jakimiś lamkami). Idąc w kapitol, zaczynamy robić coś konkretnego od 3 tygodnia. Za ten czas, przeciwnik już uzyska sporą przewagę, której nie nadrobimy. Inwestując w siedliska:
-mamy silne wojo,
-silne wojo=możliwość ubicia lepszych guardów=lepsze arty i puchy=lepszy boh,
-ponieważ mamy silne wojo możemy obijać lepsze banki dla kasy (np. nagarnia, meduziarnia).
Oczywiście ze skrzynek wybieramy kasę. Doświadczenie mamy za zabijanie potworów i z puszek. Na wykup całej armii 1 dnia 2 tyg, najprawdopodobniej braknie kasy. Ale do czyszczenia mapki zwykle wystarczą 2-3 jednostki. Np. w bastionie elfy, centki i rogi, w zamku koniki i kusze.
Kapitol można robić co najwyżej na jakiejś bardzo dziwnej (i biednej) mapie robionej i ewentualnie na randomie 8XM8 przy małej strefie startowej.
Paweł - 2009-08-28, 14:11
:
Po części przyznam rację Malakowi, ale po raz któryś muszę stwierdzić, że nie napisał tego obiektywnie. Są takie mapy jak oryginalne scenariusze, te które zawierają Herosy. Jeżeli włączymy najtrudniejszy poziom na którymś z nich to granie na wojsko nie ma sensu, bo te mapy nie są tak bogate jak np. Pc2. Nie ma tam masy skrzynek, ani puszek. Walczyć też nie trzeba tyle co na PC2. Robiłem różne eksperymenty i zawsze wychodziło mi, że jeżeli pójdę na Kapitol, postawię w trzecim tygodniu Diabły, a jeżeli pójdę na wojsko to będę latał przez 4 tygodnie z szóstym poziomem.

Ogólnie gram na wojsko teraz, ale jest to spowodowane tym, że gram na dość obfitych PC2. ;-)
altaeir - 2009-08-28, 14:19
:
Na oryginalnych templach też można grać na wojo, tylko że bolke nie wbije wysokiego poziomu. A pc 2 wcale nie jest taki bogaty.
lady - 2009-08-30, 01:41
:
wystarczy ze pojdziesz w ratusz i tylko tyle bo kazda oryginalna mapa w h3 (przynajmniej mowie tu o zwyklych herosach) jest dosc obfita w zasoby, proponuje lepiej isc w wojo wiem bo gralem duzo razy w oryginalne mapki i za kazdy razem robilem wojo i przechodzilem mape bez problemu.

najwieksze przekrety w zwyklych herosach to mapy Myth and Legend ktorej nie wiem z jakiej powodu nie ma w dodatku jedna z najlepszych map, to zamkiem (grales zielonym) mogles osiagnac anioly w 1 tygodniu na 200%, a drugi przekret to zima tytanow, tez jest dosc obfita w zasoby i mozna na 200%zrobic, a grasz tam forteca szosty poziom z zamkiem oczywiscie jak sie trafia nam dwa siedliska ale tej mapy szczerze nie da sie przejsc na 200% bo jest za trudna.
King of Slayer - 2009-11-05, 18:21
:
Ja lubię tak.

1 dzień - Rada miasta
2 dzień - Jednostka 2, 3 albo 4 poziomu
3 dzień - Cytadela
4 dzień - Targowisko
5 dzień - 3, 4, 5 albo nawet 6 poziom jednostki
6 dzień - Gildia Magów
7 dzień - Kuźnia
1 dzień - Ratusz
2 dzień - Zamek
3 dzień - Kapitol

Ta rozbudowa to tzn rozbudowa mieszana.
Leance - 2009-11-05, 19:01
:
Ja najczęściej jadę kapitol, by mieć najlepij w pierwszym tygodniu, woja tylko tyle by przeżyć i oczywiście behemoty w strongu.