heroes3 napisał/a: |
1) Wrota wymiarów - ułatwiają przemieszczanie się po dużych mapach oraz obronę miast. Dzięki nim można zebrać armię z kilku miast, bronić jednym bohaterem kilku miast, a w razie potrzeby, jeśli idzie na nas kilku wrogów, poprzenosić wojsko tak, żeby wzmocnić obronę miast na które idzie silny wróg, a zostawić mniej armii i słabszego herosa, tam gdzie atakuje nas jakiś słabeusz. I co najważniejsze, nie potrzeba do tego many i księgi zaklęć |
heroes3 napisał/a: |
5) Graal - daje nam każdy tydzień tygodniem chochlika (czyli więcej mięska na demony), tego nie daje Graal w żadnym innym mieście |
heroes3 napisał/a: |
6) Magia Ognia - czy mam się powtarzać z postów poprzednich jaką siłą jest inferno, kula ognia, oślepienie, ofiara w rękach bohatera z umiejętnością magii ognia |
heroes3 napisał/a: |
7) Dość często trafia mi się tu 'miejski portal', choć nie wiem czy tu jest jakaś prawidłowość czy to ja mam takie szczęście |
Mikus napisał/a: |
Tyle, że tymi innymi zamkami też muszą być inferna z wrotami wymiarów, do tego są stosunkowo drogie. |
Mikus napisał/a: |
Moim zdaniem graal taki jest właśnie cienki, inne miasta mają lepsze bonusy, przeciwnik przez to wie, że posiadasz graala no i na etapie, w którym go zdobywasz zazwyczaj kilkanaście chochlików niewiele nam daje. |
Mikus napisał/a: |
Magię ognia można rozwinąć u bohaterów wszystkich miast więc nie wiem co to za plus, zresztą jest to jedna z gorszych jak nie najgorszy magii (ale to temat na dłuższą debatę, każda magia jest dobra w określonych okolicznościach) |
heroes3 napisał/a: |
Chociażby armagedon, kula ognia, oślepienie, inferno czy ofiara. Dodaj do tego jeszcze tarczę ognia, kłątwę, berserk, żadzę krwi i pogromcę. |
Malekith napisał/a: |
W skrócie, Inferno najlepiej spisze w dłuższych (3-4 tygodnie), ale też nie za długich rozgrywkach (5-6+ tygodni) |
Mandraghora napisał/a: | ||
Ten uczuć, kiedy dowiadujesz się, że niedługa rozgrywka to wcale nie 6-12 miesięcy, tylko 6 tygodni. D: D: D: |
Mandraghora napisał/a: |
Przez 12 miechów można grać wyłącznie mainem \o/ |
Malekith napisał/a: |
Wrota wymiarów są niby dobre, ale zanim je zbudujesz, to już pewnie i tak będziesz miał miejski portal... Lepiej rozbudować jakieś neutralne miasta na mapie, aby zdobyć więcej mięsa. |
Malekith napisał/a: |
Z czarów które wymieniłeś, to dobre są jedynie armagedon, oślepienie, klątwa i berserk. Raz na jakiś czas przyda się też ofiara/żądza. Reszta to zapychacze slotów w gildii. Problem w tym, że armagedon i oślepienie są niemal równie skuteczne, niezależnie od tego, czy mamy magię ognia. |
DevilAdam napisał/a: |
Żeby nie offtopować dodam iż jestem chyba jedynym fanem inferno |
heroes3 napisał/a: |
Nie jedynym. Ja też lubię to miasto i choć przyznaję, że ciężko by było umieścić je na pierwszym miejscu w rankingu, to zdecydowanie jestem przeciwny umieszczaniu go na szarym końcu. |
DevilAdam napisał/a: |
Ja jako najsłabsze miasto uważam wrota lub necro bez szkieletów ale dlatego że bardzo nieprzyjemnie mi się nim gra przez to nie ugram czegoś solidnie. |
heroes3 napisał/a: |
Czy ja wiem, czy takie zapychacze. |
Malekith napisał/a: |
Tarcza ognia - odbija 30% zadanych obrażeń, ale ograniczeniem jest HP naszego oddziału. |
Malekith napisał/a: |
Kula ognia i inferno - skalują się z mocą tak samo jak magiczna strzała... |
Malekith napisał/a: |
Nie twierdzę, że magia ognia jest najsłabsza - zresztą to kolejna głupota, aby z góry zakładać, że jakaś magia jest najlepsza/najsłabsza. |
Malekith napisał/a: |
Wszystko zależy od mapy i przeciwnika. Jeśli grasz na Lochy, to może się okazać, że magia ognia jest najlepsza, bo przeciwnik nie odczaruje klątwy. |
Malekith napisał/a: |
Jeśli nie potrzebujemy wrót wymiarów więcej niż raz dziennie, ani przyspieszenia, to magia powietrza jest najsłabsza. |