Akademia Wojny - forum

Jednostki - Jednostki 2. poziomu

Thunar - 2012-10-19, 20:52
:
Ciężko jest powiedzieć, która jest najmocniejsza. Wszystko zależne jest od etapu gry. Na początku każda jednostka strzelająca daje dużą przewagę, wraz z rozwojem gry bardzo zyskują jednostki szybkie, bądź wytrzymałe. Patrząc jakby na całokształt rozgrywki to uważam, że najlepszy jest żywiołak. Pomimo słabego przyrostu jego szybkość i przede wszystkim wytrzymałość, która z dalszym biegiem gry wyrównuje niską populacje, daje mu wyraźną przewagę. Na drugim miejscu umieściłbym kusznika, jego podwójny strzał sieje spustoszenie w szeregach wroga. Bardzo ciekawą jednostką taktycznie jest harpia, która daje duże pole do popisu. Osobiście bardzo lubię krasnoludy w połączeniu z taktyką oraz przyspieszeniem świetnie spisują się przeciwko silnym jednostkom, ewentualnie bez tych bonusów jako support dla jednostek strzelających. Beznadziejne są zombiaki oraz magogi, które to często nie ulepszam, gdyż jest to nieopłacalne.
Paweł - 2012-10-20, 20:40
:
Jednostki strzelające z zasady zawsze są potrzebne w armii, a zwłaszcza w początkujących etapach gry ich znaczenie jest wielkie. Czym mniej doświadczony gracz to bardziej to doceni, bo łatwiej jest zasłonić strzelca i bić na dystans niż bawić się mykiem ściągania kontry.

Według mnie Wilka UP ogólnie nic na tym lv nie przebije.
Kisiel - 2012-10-20, 21:09
:
Paweł napisał/a:
Według mnie Wilka UP ogólnie nic na tym lv nie przebije.


Serio? Wilczek jest dobry do solidnego uderzenia, ale pierwszy lepszy atak na tym oddziale albo zrówna go z ziemią albo osłabi do dolnej granicy. Conflux + magia wody = bless na expercie. Wilczki są 2 razy tańsze niż żywiołaki burzy i jest ich 50% więcej; o ile ich walory ofensywne mogą przewyższać żywiołaki to pod względem defensywy są baardzo daleko w tyle. Do tego żywiołak to jednostka strzelająca, co jest tym bardziej na korzyść. Podkreślam tutaj bless na expercie, bez którego (imo) conflux nie istnieje- tam każda jednostka ma spory rozrzut dmg.
yarzapp - 2012-10-20, 21:44
:
Burzaki są imba, ale mają jedną gigantyczną wadę, o której często się zapomina, rąbniesz w to piorunem i po burzakach.
Malekith - 2012-10-21, 01:50
:
Jak rozdzielisz burze na 1 i resztę i rzucisz ochronę przed powietrzem na główny stack, to już tak nie będą ginąć.
Skwer - 2012-10-24, 19:53
:
yarzapp napisał/a:
Burzaki są imba, ale mają jedną gigantyczną wadę, o której często się zapomina, rąbniesz w to piorunem i po burzakach.

Elfy i Kusze mają również podatność - nie tylko na błyskawice i nie rzucisz pojedynczym żywiołem Ochrony przed powietrzem.
Tits Boobs - 2013-02-15, 09:09
:
Lubię burzaki nie tylko ze względu na to że są silne ale również dlatego że świetnie współgrają z żw.lodu. Taka para z mocnym przypieprzem na dystans.

No i muszę przyznać że polubiłem Reptilionów. Może i słabe pod względem ataku ale są chyba jedyną jednostką strzelającą która potrafi przeżyć w sensownych ilościach.
jaggy007 - 2013-08-23, 14:27
:
1. burza (staty poziomu 3.)
2. kusza (2 strzały)
3. harpia
4. wilk
5. krasnal
6. gargulec
7. magog (fireball ale w swoich też)
8. reptilion
9. zombie
Vulgard - 2014-10-16, 00:18
:
Głos oddałem na Kusznika, gdyż jest szybki i strzela dwukrotnie + ma dobre statystyki ofensywne.

Poważnie zastanawiałem się nad Żywiolakiem Burzy, ale bez Blessa nie jest taki dobry. Za to z Blessem napieprza lepiej niż większość trójek.
Nitos - 2014-12-31, 20:25
:
1.Żywiołak burzy-staty 3 poziomu...
2.Kusznik-2 strzały
3.Krasnolud-wytrzymały,mając taktykę potrafią robić niezłą sieke z Entami+odporność na magię
4.Harpia-to odlatywanie po uderzeniu jest dobre na np.wolne jednostki ale tragiczne na strzelców
5.Reptilion-strzelając, ale staty ma fatalne
6/Magog-też strzela ale słabo,do tego w swoich
7.Gargulec-nic specjalnego
8.Wilczy jeżdziec-w większych walkach nie stanowią zagrożenia,są niby szybkie i całkiem niezły atak ale padają na hita
9.Zombie-zawsze zamieniam w szkielety
Huntka - 2017-08-01, 17:43
:
Nie trawie cornfluxu więc biorę kusznika 😐
Homm3 - 2017-08-01, 20:00
:
Moim zdaniem drugi poziom ma parę dobrych jednostek moja pierwsza czwórka to :
Reptilion po paczu stał się jednostką która przez całą grę jest w moim składzie. Lubię go ponieważ ma dobrą wytrzymałość,przyrost i obrażenia co prawda z rozrzutem ale w cytce o błogosławieństwo i magię wody nie jest trudno. ;-)
Harpia bardzo upierdliwa jednostka.Przemawia za nią atak i odlot czyli zaatakuje takie krasnale ale one w następnej turze do niej nie dojdą i brak kontry .
Kusznik ma podwójny strzał ale brak wytrzymałości.
I wilczy jeździec.Podwójne uderzenie ale to co u kusznika mało hp. ;-)
zrealowanydawid - 2017-10-18, 23:54
:
1. Kusznik bo zywioły to tak tragiczny zamek w hocie że i tak się nim nie gra, bynajmniej ja tak uważam.
Porównując to w early game kusznik bedzie robił więcej dmg niż zywiołak w przeliczeniu na przyrost tygodniowy. Również przyrost tygodniowy zywiołaka jest droższy pomimo o 50% niższej populacji.
W późniejszej fazie wiadomo kuszników nam powybijają o wiele łatwiej niż żywiołaki
2. Zywiołak
3. Reptilion
4. krasnal - trzon bastionu w ważnych walkach do blokowania elfa i ogólnie siła xD
5. gargulec za zajebisty przyrost i wytrzymałośc, idealne mięso armatnie którego nigdy nie szkoda wysłac żeby blokował strzelaków wroga. Do tego dość niskie koszta.
6. wilk, jednak ma rąbnięcie i jest mocny we wczesnej fazie jak np behemotem zbierzemy kontre.
7. marynarz -> solidna 2 lvlowa jednostka, jednak najlepiej to sie sprawdza do przerabiania na demony potem ;p
8. harpia, uważam ze szkoda surki na ulepszenie harpi na poczatku gry, obrażenia niskie.
9. gog
10. zomb
Begrezen - 2017-10-19, 02:31
:
magog 9 miejsce? srsly? w hocie?
zrealowanydawid - 2017-10-19, 14:39
:
Drugi poziom jest jednak dość wyrównany, uważam że i tak magogi to śmieszna jednostka na późniejszą gre, a wiadomo dla jednej jednostki łucznictwa nie ma sensu rozwijać, zreszta 2 lvla. w początkowej fazie, czy warto je ulepszać? 5 rteci? a bez ulepszenia czym są? xD
Oceniam je jako jednostke mająca 13 hp, czyli dość mało, która w early nic wielkiego nie robi i ma 13 hp, dlatego to miejsce.
Jak gram inferno to przeciez robimy przemiał na poczatek choclików, potem psy i gogi, i na koniec 2 tygodnia juz gogow nie ma, a wolne sloty zajmuja anioły wiwerny i cklopy w armi.