Akademia Wojny - forum

Jednostki - Jednostki 2. poziomu

Archen - 2012-01-16, 10:10
:
Wole osłabić strzelców i wrócić - niż - zablokować i stracić harpie bo ginie to to szybko a żeby miało uderzenie dobre musi ich być wiele.

;/ Już lepiej rzucić tam te chimery - kontrując i atakując na przodach - pewnie kogoś sparaliżują. A harpie niech kąsają. Chimery są trochę syfiaste - także w głównej bitwie trzeba je tam rzucić i liczyć na paraliż - ale od harpii zależy więcej jak uzbieraliśmy z 400 i tracenie ich w ten sposób to marny pomysł imo.

Strzelcy mają mało hp i oprócz blokady warto też posłać ich oddział w rozsypkę i harpie do tego nie nadają się jakoś dobrze.

Harpia z błogosławieństwem, idealne żeby nagryźć krzyżowców/gryfy :mrgreen:
Daffodil - 2012-01-16, 14:06
:
Archen napisał/a:
Wole osłabić strzelców i wrócić - niż - zablokować i stracić harpie bo ginie to to szybko a żeby miało uderzenie dobre musi ich być wiele.

;/ Już lepiej rzucić tam te chimery - kontrując i atakując na przodach - pewnie kogoś sparaliżują. A harpie niech kąsają. Chimery są trochę syfiaste - także w głównej bitwie trzeba je tam rzucić i liczyć na paraliż - ale od harpii zależy więcej jak uzbieraliśmy z 400 i tracenie ich w ten sposób to marny pomysł imo.

Strzelcy mają mało hp i oprócz blokady warto też posłać ich oddział w rozsypkę i harpie do tego nie nadają się jakoś dobrze.

Harpia z błogosławieństwem, idealne żeby nagryźć krzyżowców/gryfy :mrgreen:

Zanim dojdziesz do chimer, to trzeba się przebijać, no nie? Czekanie na chimery może skazać nas na porażkę, dlatego często staram się dobijać Shaktim taktę na mistrza jak najszybciej i pokonywać strzelców, blokując ich harpiami, bądź innymi latającymi/szybkimi jednostkami.
Archen - 2012-01-16, 14:18
:
No zgoda, pewnie. Pisałem o bardziej rozwiniętym etapie gry. W czyszczeniu racja.
Mikus - 2012-01-16, 16:39
:
No właśnie, wtedy harpia ładnie bloczy, zawsze lepiej dostać od strzelca w zwarciu niż na dystans
Paweł - 2012-01-20, 18:51
:
Archen napisał/a:
Wole osłabić strzelców i wrócić
Jeżeli strzelcy są słabi i nie wyrządzą dużych szkód armii na dystans to tak, ale mało kiedy tak jest. Często strzelcy są na tyle mocni, że blokada ich jest konieczna, problem jest taki, że nie zawsze zblokowanie ich jest możliwe, gdyż są dobrze obstawieni. No, ale Harpia nie jest najlepszą jednostką do blokowania.
Archen napisał/a:
zablokować i stracić harpie bo ginie to to szybko a żeby miało uderzenie dobre musi ich być wiele.
Harpia jest szybka. Jeżeli jest ich dużo możemy wykorzystywać je prawie jak strzelca, można nawet ją zastawić razem ze strzelcami i wylatywać tylko do ataku i powrotu. Harpią można osiągnąć niewyobrażalnie duże dmg mając błogosławieństwo - problem jest taki, że Władcom nie wchodzi woda, a w Lochu praktycznie wszystkie jednostki mają duży rozrzut dmg i nie tylko dla Harpii ten czar jest dobry.
Seraphim - 2012-05-18, 17:45
:
Najwieksze znaczenie dla swoich zamków zywiolaki i pieski, i w sumie to sa najlepsze na swoim poziomie :)
Slasc - 2012-08-23, 22:18
:
Większość jednostek drugiego poziomu prezentuje wyrównany poziom (no może oprócz zombie, magogów i gargulców). Trudno jest wybrać tę najlepszą, jednak to krasnal jest chyba najprzydatniejszy. Owszem, jest wolny, ale nadrabia to swoją wytrzymałością.
Gandalf - 2012-08-24, 01:27
:
Cytat:
jednak to krasnal jest chyba najprzydatniejszy.

Chyba nie. Żywiołak burzy ma lepsze statystyki A/D, jest wyraźnie szybszy, wytrzymalszy, ma większe maksymalne obrażenia i do tego strzela. Zwykle przydaje się przez całą grę, a krasnal (na jego korzyść przemawia jedynie odporność i przyrost) na początku tylko spowalnia bohatera (i to monstrualnie, bo kto by ulepszał krasnoludy w 1. tygodniu...), więc lepiej nawet go nie brać w 1. tygodniu.
Reptilion ma niewiele gorszą wytrzymałość czy przyrost, a maksymalne obrażenia większe, nie trzeba mówić, że przydaje się też zwykle od początku do końca.
Wilczy rycerz zadaje monstrualne obrażenia (jeszcze z atakiem barbarzyńcy to w ogóle...), jest dużo szybszy, fakt, że ma dużo gorszą wytrzymałość, ale jak się na wilki uważa, ściąga się kontrę przed ich atakiem, to można naprawdę dużo z nich wycisnąć.
Kusznik - niby statystki słabiutkie, ale przyrost ma ładny i jeszcze ten podwójny strzał, w czyszczeniu mapy sprawdza się nad wyraz dobrze, czego nie można powiedzieć o krasnalach, a w finałowej walce też się przydaje, chyba że ktoś robi szybki wjazd (np. z mass haste) i od razu go przyblokuje (albo walnie czarem :>).
Tak więc krasnoludy wypadają na tym poziomie dość blado.
Xeno - 2012-08-24, 07:33
:
Krasnoludy to tanki do fb. Na mapie się raczej nie przydają.
Paweł - 2012-08-24, 09:01
:
Slasc napisał/a:
Trudno jest wybrać tą najlepszą, jednak to krasnal jest chyba najprzydatniejszy.
Krasnolud jest tylko twardy i tu kończą się jego atuty. Na neutrale się tego nie bierze, bo tylko zawadza. Zanim dojdzie do przeciwnika to jest już po walce, a nawet jak dojdzie to dmg, które zadaje jest raczej mało znaczące.
Krasnolud może być przydatny i być w czołówce na swoim lv jak gramy Inferno i w pobliżu znajdziemy Bastion - na Demony nadają się świetnie, najlepiej na swoim lv.
yarzapp - 2012-08-24, 09:43
:
A mnie tam kusi już od jakiegoś czasu zlanie kogoś na balansie Ufretinem, grając na up krasnali w 1 tygodniu, ktoś chętny? :D
Skwer - 2012-08-24, 13:16
:
Moze w turnieju na siebie trafimy i wtedy pokazesz jakim jestes Hardcorem:)
Amitamaru - 2012-08-24, 14:23
:
Kiedy w ogóle ten turniej? Bo wypadałoby zagrać parę gierek online przed nim.
yarzapp - 2012-08-24, 14:31
:
W niedzielę startują zapisy i turniej wystartuje pewnie 2 tygodnie po nich.
Z resztą założę temat może w odpowiednim dziale.
Paweł - 2012-08-24, 19:41
:
yarzapp napisał/a:
A mnie tam kusi już od jakiegoś czasu zlanie kogoś na balansie Ufretinem, grając na up krasnali w 1 tygodniu, ktoś chętny?
Nawet jeżeli kogoś zlałbyś tą metodą to nie świadczyłoby to o praktyczności krasnali tylko o Twoich umiejętnościach.

Krasnoludy są silni, ale przy tym mało praktyczni, a ten drugi aspekt jest jednak ważniejszy.