Akademia Wojny - forum

Jednostki - Jednostki 7. poziomu

heroes3 - 2016-03-26, 10:43
:
Co masz na myśli?
hrabo - 2016-03-26, 12:02
:
Że jest absurdalnie suaby.
heroes3 - 2016-03-26, 12:45
:
No nie da się ukryć, że mocarzem to on nie jest :mrgreen: Ale w nekro robi za jednostkę 7ego poziomu, więc w zestawieniu wypadało by go ująć. W końcu ktoś musi być w tym zestawieniu ostatni :roll:
Anonymous - 2016-03-26, 12:52
:
heroes3 dobre :) Faktycznie trupi smok jest tak słaby, że o nim zapomniałem. Za to upiorni rycerze i wampirzy lordowie to poezja.
heroes3 - 2016-03-26, 19:21
:
A z Twoją listą prawie że się zgadzam ;-) Złoty zdecydowanie niżej w zestawieniu, diabła wyżej, nie bardzo tylko wiem co z feniksem począć, ale nie widzę go aż tak nisko :roll:
Begrezen - 2016-03-26, 21:40
:
A moje top9 wygląda tak:
1.Archanioł, 2. Tytan, 3. Behemot, 4. Czarny Smok, 5. Hydra, 6. Złoty Smok, 7. Arcydiabeu 8. Feniks 9. Kościany Smok
Po pewnych mapach bardzo, ale to bardzo doceniłem siłę behemota, na pewno wolę go, niż czarnego smoka. Behemot czyni rozp****ol, moja ulubiona jednostka zaraz po gorgonie :P
hrabo - 2016-03-26, 21:47
:
Czarnego nie spowolnisz, nie zazerkujesz, nie skasujesz implozją, jest szybki, lata i ma dwuheksowy atak. A behemot ma tylko nadzwyczaj ciężką rękę, nie stawiałbym go wyżej.

Edit: Jasne, są takie artefakty jak black/red orb, oba działają na korzyść beha (chociaż brak haste nie pomaga), ale to i tak za mało. Można argumentować szybkością budowy siedliska w zamku, ale to raczej kwestia specyfiki gry strongiem.
london5 - 2016-04-26, 11:24
:
Mówią, że upiorny smok jest słaby. Nie może być za silny. Chodzi o to, żeby miasta były zbalansowane. Nekropolia ma silniejsze inne jednostki ; wampir/władca mroku.
Do tego ma jedno z najsilniejszych zaklęć - postarzenie. Jak je rzuci, to belchemot klęka.
Begrezen - 2016-04-26, 12:41
:
Cytat:
Chodzi o to, żeby miasta były zbalansowane.


A Zamek? Imo jest pozbawiony słabych jednostek <3 Przy takich archaniołach, czempionach, krzyżowcach nie ma kogoś kto by balansował :P

Cytat:
Do tego ma jedno z najsilniejszych zaklęć - postarzenie. Jak je rzuci, to belchemot klęka.

No właśnie - jak je rzuci, ma na to ileś tam % szans, a behemot zawsze ma swój skill :D Chociaż nawet jakby rzucił na behemota te postarzenie to i tak jakoś słabo to widzę, żeby w walce 1 vs 1 upiorny smok by wygrał :P
heroes3 - 2016-04-26, 17:02
:
Begrezen napisał/a:
Cytat:
Do tego ma jedno z najsilniejszych zaklęć - postarzenie. Jak je rzuci, to belchemot klęka.

No właśnie - jak je rzuci, ma na to ileś tam % szans, a behemot zawsze ma swój skill

Dokładnie 20% ;-) Przy czym postarzenie nie działa też na gargulce, golemy, czarne smoki i żywiołaki. Dalej postarzenie można usunąć 'uleczeniem', które przy okazji podreperuje hp. To już lepszą jego zaletą jest obniżenie morale ;-) Biorąc pod uwagę, że rzadko kiedy jest też najszybszą jednostką na mapie, dość łatwo go potraktować czarem ofensywnym lub spowolnić, zanim wykona swój ruch.
Także postarzenie jest fajnym zaklęciem, jak się uda je rzucić czyli relatywnie rzadko ;-) Nie liczyłbym na nie, przygotowując swoją taktykę na walkę.
london5 - 2016-04-26, 19:47
:
Co do zamku. Jest najlepszym zamkiem w grze. Przyznaję. Sam nie lubię nim grać. Gra się nim łatwo, jednostki są dobre. Dlaczego ? Chodzi o fabułę gry, która z góry zakłada że dobro zwycięża.
hrabo - 2016-04-26, 20:11
:
No nie wiem. Jeśli patrzeć na grę bez zasad nałożonych przez graczy, przemiana całego Antagarichu w szkielety wydaje się nieunikniona.
Skwer - 2016-05-03, 09:00
:
Begrezen napisał/a:
A Zamek? Imo jest pozbawiony słabych jednostek <3 Przy takich archaniołach, czempionach, krzyżowcach nie ma kogoś kto by balansował :P
Zamek jest drogi, a bez archaniołów dupy nie urywa.
Ravciozo - 2016-05-03, 09:26
:
Ciężko z oblężeniami bez archów, poza tym kusze giną jak muchy.
Skwer - 2016-05-03, 12:09
:
Bez archaniołów na większości szablonów Zamek jest albo najsłabszym miastem albo co najwyżej przeciętnym.