Akademia Wojny - forum

Turniej - Regulamin Turnieju

Majer - 2008-03-21, 13:30
: Temat postu: Regulamin Turnieju
Master AW ma wyłonić mistrza naszego portalu więc podam pierw podstawowe zasady jakie będa obowiązywać;

Nie wolno

1. Oszukiwać
2. Obrażać innych graczy
3. Używać programów lub edytora map do podglądania mapy
4. Odwlekanania gry przez sejw
5. Każda inna forma nieuczciwej gry dającej nam przewage nad przeciwnikiem
6. Świadomego przerywania połączenia na hamachi

Ad. 1
Za oszustwo będa wyciągniete konsekwencje od pouczenia do dyskwalifikacji z Turnieju.


Teraz już bardziej złożone zasady rozgrywki:

Gramy na/Wolno

1. Jak gracze nie ustalą inaczej to na 130%
2. Gramy na mapie ............ (tutaj proszę o dyskusje w pogaduszkach)
3. Restart wolno:
-jeśli gracze nie mogą do siebie dojść
-jeśli dostęp do: 2 zamku/drewna/kamienia jest wyraźnie utrudniony (powyżej 4 dni) lub pilnuje go jednostka od 4 do 7 lvlu, znaczna ilość jednostek powyżej 3lvl (lots), znaczna ilość jednostek 2lvl strzelających (lots), horda centaurów na upie lub horda gremlinów na upie oraz horda niziołków (gracz który posiada taką blokadę może ale nie musi prosić o restart).
- na mapie typu random ballance PC2 dostęp do 3 strefy jest zablokowany.
4. Losowi bohaterowie gdy gracze mają ten sam zamek i chcą tego samego boha.
5. Należy posiadać program hamachi z plikami. Wszystko dostępne w
Samouczku
6. Gramy na dodatku Shadow of death na wersji 3.2 (ta wersja jest w samouczku)
7. Należy robić sejwy i screeny bo tylko one mogą posłużyć jako dowód że ktoś oszukiwał


Nie wolno


1. FMG - Fight Missplaced Guards
Przymus walki ze strażnikami przejść do kolejnych stref, dostępu do resursów i artefaktów mimo iż przejście i dostęp obok jest możliwy. Na przejściu wystarczy walczyć z 1 strażnikiem. Strażnik zabity w jednym przejściu nie upoważnia do ominięcia strażnika, który strzeże przejścia do tej samej strefy w innym miejscu.
2. No first day rush
Nie wolno atakować przeciwnika 1 dnia nowego tygodnia (nowo wykupionym wojskiem), podczas gdy u przeciwnika jest jeszcze stary tydzień.
Dodatkowo zabrania się blokowania drogi przez gracza czerwonego pierwszego dnia tygodnia uniemożliwiając graczowi niebieskiemu przyłączenia wojska. Chodzi tutaj o przejścia, w których bohaterowie nie mogą się wyminąć oraz portale. Jeżeli czerwony ustał tak przez przypadek to nie może następnego dnia zaatakować niebieskiego (wojskiem z nowego tygodnia) chyba, że ten wyrazi zgodę.

3. No Hit & Run
Jeśli zaatakuje się jednostką lub czarem w aktualnej rundzie, trzeba doczekać do końca tej rundy by móc się poddać/uciec;
4. No diplomacy
Nie wolno używać dyplomacji, w celu przyłączania oddziałów neutralnych do swojej armii.
5. No Sir Mulich
Zakazane jest rozwijanie ww. bohatera jako głównego;
6. No 4-5lvl scrolls
zabrania się korzystania ze scrolli 4 i 5 poziomu, bez względu na to w jaki spsób zostały zdobyte;
7. No Fort Hill, Cartograf
Zabroniony korzystanie z Fortu na wzgórzu oraz Kartografa.
8. No grail
Nie stawiamy grala w zamku.
9. No fly, dd , tp
Zabrania się używania czarów : lot, wrota wymiarów, miejski portal.
10. No spec logistics, 3-4lvl spels
Nie wolno rozwijać jako głównego, bohaterów ze specjalnością logistyka i czarami 3 i 4 poziomu. Nie wolno używać bohaterów ze startowymi czarami 3-4lvl w walce przyciwko graczowi. Wolno uzywac bohaterow ze startowymi drugorzędnymi zdolnościami Logistyka
11. No combined artifacts & other relicts.
Zabrania się korzystania z artefaktów łączonych. Można je posiadać tylko jako rozłączone. Nie można ich łączyć w znaczeniu składać w jeden co pozwala na uzyskanie dodatkowych korzyści z posiadania kompletu. Zabrania się ponadto korzystania ze Skrzydeł Anioła oraz Czapki Maga (all 5lvl spells). Zabrania się również korzystania z zaklęć wysokich poziomów (4-5lvl) posiadanych tylko i wyłącznie z Ksiąg Magii ("Tomes" artefakty 4lvl).
12. No Dwelings
Zabrania się korzystania z siedlisk.

13. Zabrania się chowania do zamku w celu uniknięcia finałowej walki, nie dłużej niż 3 pełnych dni.

14. Zabrania się korzystania z marketów na planszy umożliwiających wymianę surowców z efektywnościa 5 marketów w zamkach.

15. Gdy trafi się plaga to nie ma loadu.

16. Jeśli na początku miesiąca jest +5 do jednostek 7 lub 6 lvl gdy któryś z graczy posiada tą jednostkę w zamku to obowiązuje load.

17. No Necropolis

18. W sytuacjach patowych jak np. bohater z 1 walking death zaatakuje 1 pixie i pixie będzie ciagle uciekac uznaje sie za obowiązek poddania bohatera z 1 pixie gdyz ta jednostka ciagle ucieka wiec bohater tez musi uciec.

Zatwierdzony Regulamin

Fragmenty Regulaminu zapożyczyłem z ligi WoH

Proszę na temat Regulaminu pisać w pogaduszkach
Jedzio - 2008-03-22, 15:35
:
12. No Dwelings
Zabrania się korzystania z siedlisk.

Wszystko jest dobrze, tylko ten tu mi nie odpowiada punkt
Majer - 2008-03-22, 21:30
:
jadzio napisz w pogaduszkach zostawie to do jutra zebys mogl to zobaczyc i dokladniej co nie podoba ci sie ten punkt czy co ?
Paweł - 2008-03-23, 14:09
:
O co chodzi w punkcie 17?
[GA]Kamil39 - 2008-03-23, 14:17
:
paweł napisał/a:
O co chodzi w punkcie 17?
nie mozna grtac nekropolia.
Paweł - 2008-03-23, 18:48
:
Dlaczego niemożna grać takim słabym miastem rozumiem gdyby zablokowano W.Ż albo Zamek.
Lord Kloszardes - 2008-03-23, 19:58
:
Sory że się wtrącam, ale... NEKROPOLIA TO SŁABE MIASTO??!!POWALIŁO CIĘ??? PRZECIEŻ GDY KTOŚ UMIE WYKORZYSTAĆ NEKROMANCJĘ TO POTEM BĘDZIE WALCZYŁ 1000 SZKIELETÓW NA POWIEDZMY 300 HALABARDNIKÓW!!!DLATEGO JEST ZABRONIONA!!!.A co do tego że W. Ż. powinna być prędzej zabroniona- niby czemu?? To jeden ze słabszych miast!
Paweł - 2008-03-23, 20:05
:
Przyrost Feniksów robi swoje jak byś nie wiedział mają 4 przyrostu w tym zestawieniu kładą nawet Archanioł ze swym przyrostem 2.
mcin - 2008-03-23, 20:57
:
powiedział kolo że to z innej strony jest i wszysyko do uzgodnienia a co do nekromancji to akurat dobrze że w tym zamku trzeba dużo myślenia żeby silną armię mieć
Majer - 2008-03-23, 21:10
:
nie kolo tylko ja heeh no i wlasnie male nieporozumienie bo i nekropolis i WZ zabronione nekro za nekromacje a wz z przyrost. Panowie takie sprawy naprawde prosze w pogaduszkach bo chce zeby tutaj byl tylko regulamin
Paweł - 2008-03-23, 21:25
:
A wrota wymiarów są dozwolone w Inferno?
Morgan-Ghost - 2008-03-23, 21:42
:
Majer, w lidze H3 jest już plik zmniejszający przyrost Feniksów w WŻ
Majer - 2008-03-23, 23:24
:
to przepraszam za moja niekompetencje hehe :) Dzieki Morgan za info akurat tego nie wiedzialem
[GA]Kamil39 - 2008-03-24, 09:00
:
Morgan-Ghost napisał/a:
Majer, w lidze H3 jest już plik zmniejszający przyrost Feniksów w WŻ
nie rozumie tego FENIKS JEST SLABY , i powinien miec ten przyrost 4 .Ten zamek ratuje magia + przyrost feniksa , jak wezmiecie mu przyrost to jaki jest sens?
mcin - 2008-03-24, 10:41
:
ja tam nie widze sensu zabraniania użźywania konkretnych czarów, zamków, artefaktów czy bohaterów. jak ktoś słabo gra to i one go nie uratują, tylko punkty 2, 15 i 16 mają sens.

naturalnie to tylko moja opinia