Akademia Wojny - forum

Miasta i Budynki - Loch (Dungeon)

PeGie - 2011-12-16, 23:45
:
Mógłbym przyśpieszyć momenty, w których nic specjalnego by się nie działo.

Zapomniałem napisać, że chodzi mi o 3-4 tygodnie gry, a nie całość.
isan - 2011-12-17, 09:05
:
Jak to ma być zrobione w wmm to nawet nie zaczynaj 8-)
PeGie - 2011-12-17, 10:04
:
Co ty chcesz? świetny program to jest :mrgreen: To, że zacina się co 10 minut i jest w nim mniej opcji niż w... sam nie wiem czy jest coś do czego można porównać ten pseudo program :p A tak na poważnie to do przyśpieszenia kilku momentów wmm powinien mi wystarczyć :-)
Samurize - 2011-12-17, 10:11
:
PeGie napisał/a:
To, że zacina się co 10 minut i jest w nim mniej opcji niż w...
...Paint?

PeGie napisał/a:
A tak na poważnie to do przyspieszenia kilku momentów wmm powinien mi wystarczyć
Do tego owszem, w sumie mógłbyś zrobić filmik faktycznie, ALE musiałbyś przyśpieszyć nieco poruszanie się po mapie, zostawić normalnie jednak walki i rozbudowę zamku. Może wypali.
Mikus - 2011-12-17, 10:50
:
is4N napisał/a:
Jak to ma być zrobione w wmm to nawet nie zaczynaj 8-)

A po co lepszy program do takiego filmu? Efektów tu raczej żadnych nie trzeba ;-)

Przyśpiesz rozgrywkę żeby to nie trwało za długo ale też nie przesadź żeby szło dać Ci jakieś rady, może przydałyby się też pierwsze dni wszak początki są bardzo ważne
isan - 2011-12-17, 11:10
:
mikus773 napisał/a:
A po co lepszy program do takiego filmu?

żeby była w miarę dobra jakość
Mikus - 2011-12-17, 11:58
:
is4N napisał/a:

żeby była w miarę dobra jakość

No tak, w końcu Heroes 3 to przede wszystkim świetna grafika :-> A formaty zapisu masz różne, nie powinno to utrudnić oglądania
isan - 2011-12-17, 15:25
:
Nagrywałeś i obrabiałeś kiedyś jakiś filmik z h3?
Mikus - 2011-12-17, 16:26
:
Z h3 akurat nie ale obrabiałem wiele innych filmików, na przykład z cs'a
isan - 2011-12-17, 18:20
:
to spróbuj zrobić 720p z h3
Samurize - 2011-12-17, 20:03
:
Chodzi o to, że po kiepskim renderze za ch*ja liczby jednostek np. nie zobaczysz.
Mikus - 2011-12-17, 20:37
:
Po co komu 720p? Żeby film był wyraźny starczy chociażby 480 a czasem i mniej
isan - 2011-12-17, 20:50
:
Samurize napisał/a:
Chodzi o to, że po kiepskim renderze za ch*ja liczby jednostek np. nie zobaczysz.

Filips6 - 2014-04-20, 13:31
: Temat postu: Jak grać
Witam, jako iż widzę, że forum jest rzadko odwiedzane, chciałbym poprosić o kilka porad aby trochę tu rozruszać. Więc zacznę może od początku - kiedyś jak byłem mały trochę grałem w herosów 3 zazwyczaj zamkiem no ale wiadomo, beż jakichkolwiek umiejętności i jakiś miesiąc temu zagrałem ponownie i chciałbym nauczyć się w tą grę grać i jako iż lubię mitologię to loch mi najbardziej odpowiada, ze względu na minotaury i meduzy. Dodatkowo po przeczytaniu kilku tematów na tym forum dochodzę do wniosku, że jest to dość solidny zamek, który przy dobrym kierowaniu zdecydowanie ma szansę na zwycięstwa.

I tu pojawia się kilka moich pytań o kompletne podstawy:
- Chciałbym zacząć grę na 160% i 200% na mapach raczej l lub xl (chociaż potem możliwe, że spróbuję i mediumy) na razie na komputer (czy ktoś w to gra jeszcze przez internet?) i powiedzcie mi w jakich proporcjach się gra na komputer? 1v1 czy 1v2? Bo sądzę, że 1 lub sojusz z kompem 2v6 raczej odpada?
- Jak rozbudowywać zamek? Zawsze raczej od razu leciałem na początku pod kapitol, a z tego co widzę to jest to poważny błąd. Rodzi się pytanie jakie jednostki rozbudować jako pierwsze? Myślałem nad szybką rozbudową minotaurów i harpii na start ale nie wiem czy da się na tym poziomie wszystkich strażników wyczyścić, żeby przejąć kopalnie, no i na 200% przecież nie ma się na te budynki kasy.
-Parę dni temu gralem na 160% 2v2v2v2(4 podwójne sojusze przeciwko sobie) na komputer i grałem fortecą - wydawało mi się, że miałem dość dobrą armię (Miałem Grag Hacka bodajże). Mój bohater miał poziom 12 bo był to około 1 miesiąc gry jeżeli dobrze pamiętam, miałem 17 ataku, chyba 2 obrony i nic w magię, ale dość sporo wojska bo chyba 15 behemotów jakieś 60 cyklopów i reszta wiadomo stosunkowo więcej, ale jakie było moje zdziwienie, gdy zostałem zaatakowany przez bohatera z bastionu z dosłownie 20 nosorożcami, 40 pegazami chyba 60 entów z 400 centaurami, 40 elfami i chyba 200 krasnali i 0 smoków i zostałem rozjechany w drobny mak - Po pierwsze rzucił mi oślepienie na behemoty plus w 3 rundzie cyklopy i po prostu zostałem zmiażdżony, co ciekawe moje cyklopy (miałem 17 ataku) zabiły DOSŁOWNIE 1 pegaza(???) Nie wiem jak to możliwe bo komp nie rzucił mi żadnego osłabienia tylko oślepienie i przyśpieszenie na swoje jednostki, bez żadnej tarczy... I tu się rodzi moje pytanie, jako iż nie chcę grać fortecą(tzn może w przyszłości ale wolałbym skupić się na lochu) jakiego bohatera wybrać i czy magia to mus kompletny? Z tego co wyczytałem to na większe mapy Gunnar lub Malekith jako czarodziej? I kolejne pytanie, czy jeżeli wybiorę Gunnara to pakować wszystko w tego bohatera, czy tylko szybko poczyścić kopalnie z obrony i wynająć jakiegoś czarnoksiężnika, którego też będę równo rozwijał żeby toczyć nim późniejsze walki? I pytanie kolejne, czy rozwijanie magii ziemii i reszty na poziom mistrzowski jest konieczne czy można jakoś zostawić na niższym poziomie?
-Jak walczyć na początku z strażnikami kopalń? No na wyższych poziomach (160% i 200%) są dość twardzi, więc jaka taktyka? Na początku jeżeli przykładowo mam Gunnara i walczę z jednostkami nie dystansowymi, to troglodytami się nie ruszać tylko używać harpii i beholderów jak najdłużej się da i gdy wróg dojdzie użyć troglodytów z wzmocnioną obroną? A jeżeli są to jednostki strzelające to troglodytów jak najdalej się da i ostrzał jednocześnie?
-Z doświadczeń z gry fortecą wnioskuje, że rozwijanie jednego atrybutu nie jest dobrym pomysłem? Czyli raczej starać się rozwijać i atak i obronę równomiernie, a jeżeli gram bohaterem magicznym to podobnie z wiedzą i mocą? I jak rozwiać bohaterów niemagicznych ? Podobnie tylko w mniejszym stopniu magię bo nie mają do niej predyspozycji?

To chyba wszystko na razie, jeżeli ktoś to przeczyta i odpowie to serdeczne dziękuje, gdyż na prawdę chciałbym nauczyć się grać w tą świetną grę. Pozdrawiam i wesołych świąt!
Mikus - 2014-04-21, 10:14
:
Filips6 napisał/a:
- Chciałbym zacząć grę na 160% i 200% na mapach raczej l lub xl (chociaż potem możliwe, że spróbuję i mediumy) na razie na komputer (czy ktoś w to gra jeszcze przez internet?) i powiedzcie mi w jakich proporcjach się gra na komputer? 1v1 czy 1v2? Bo sądzę, że 1 lub sojusz z kompem 2v6 raczej odpada?

Ja grywam XL i zazwyczaj jest to 1vs7 dodatkowo daje kompy do 2-3 sojuszów.
Filips6 napisał/a:
czy ktoś w to gra jeszcze przez internet?

Sporo ludzi ponoć.
Filips6 napisał/a:
- Jak rozbudowywać zamek? Zawsze raczej od razu leciałem na początku pod kapitol, a z tego co widzę to jest to poważny błąd. Rodzi się pytanie jakie jednostki rozbudować jako pierwsze? Myślałem nad szybką rozbudową minotaurów i harpii na start ale nie wiem czy da się na tym poziomie wszystkich strażników wyczyścić, żeby przejąć kopalnie, no i na 200% przecież nie ma się na te budynki kasy.

Nie jest to błąd, po prostu opisywane tutaj strategie są pod grę multi gdzie gra się zazwyczaj na 130% i chodzi o szybką rozbudowę na bogatych templach, randomowe mapy losowe nie są zbyt bogate i grając z kompem spokojnie możesz grać pod kapitol, przy 200% nawet musisz bo nie masz innego wyjścia, ewentualnie jak jest naprawdę ubogo to inwestujesz część kasy w jakieś jednostki, które pomogą Ci odkryć dodatkowy obszar i nazbierać kasy na kapitol.
Filips6 napisał/a:
Grag

Crag
Filips6 napisał/a:
grałem fortecą

Twierdzą raczej
Filips6 napisał/a:
jakiego bohatera wybrać

Crag najlepszy.

Dziwne, że taka armia Cię rozbiła, aż niemożliwe wręcz bo wątpię, żeby tamten bohater miał super staty. Twierdza nie jest jakimś magicznym miastem ale w ogóle głupiej księgi zaklęć nie miałeś? Żadnego rozproszenia/uleczenia? No i bredzisz o tym, że 60 cyklopów zabiło 1 pegaza, niemożliwe.
Filips6 napisał/a:
I kolejne pytanie, czy jeżeli wybiorę Gunnara to pakować wszystko w tego bohatera, czy tylko szybko poczyścić kopalnie z obrony i wynająć jakiegoś czarnoksiężnika, którego też będę równo rozwijał żeby toczyć nim późniejsze walki? I pytanie kolejne, czy rozwijanie magii ziemii i reszty na poziom mistrzowski jest konieczne czy można jakoś zostawić na niższym poziomie?

Gunnar jest ok, dobre skille mu wchodzą. W jaki sposób on miałby Ci niby pomóc czyścić mapę na początku? Jak chcesz później zmienić bohatera to bierz na start Shaktiego, który dostaje w pip trogli na start.
Filips6 napisał/a:
I pytanie kolejne, czy rozwijanie magii ziemii i reszty na poziom mistrzowski jest konieczne czy można jakoś zostawić na niższym poziomie?

Konieczne bo wtedy rzucasz spowolnienie/przyspieszenie na wszystkie jednostki a nie tylko jedną.
Filips6 napisał/a:
-Jak walczyć na początku z strażnikami kopalń? No na wyższych poziomach (160% i 200%) są dość twardzi, więc jaka taktyka? Na początku jeżeli przykładowo mam Gunnara i walczę z jednostkami nie dystansowymi, to troglodytami się nie ruszać tylko używać harpii i beholderów jak najdłużej się da i gdy wróg dojdzie użyć troglodytów z wzmocnioną obroną? A jeżeli są to jednostki strzelające to troglodytów jak najdalej się da i ostrzał jednocześnie?

Czekasz i walisz na odległość, strzelających nie atakuj nawet jak nie masz nic szybszego od trogli.
Filips6 napisał/a:
-Z doświadczeń z gry fortecą wnioskuje, że rozwijanie jednego atrybutu nie jest dobrym pomysłem? Czyli raczej starać się rozwijać i atak i obronę równomiernie, a jeżeli gram bohaterem magicznym to podobnie z wiedzą i mocą? I jak rozwiać bohaterów niemagicznych ? Podobnie tylko w mniejszym stopniu magię bo nie mają do niej predyspozycji?

Jak trafi Ci się magia ziemi/powietrza to bierzesz musowo, to, że nie mają predyspozycji nie znaczy, że nie mogą używać. Wiadomo, że takim Cragiem za dużo wiedzy/mocy miał nie będziesz ale na przyspieszenie starczy, ładujesz wszystko w atak, jak się trafi to bierzesz taktykę i robisz przeciwnikom wjazd w pierwszej turze na masowym przyspieszeniu.