PeGie napisał/a: |
To, że zacina się co 10 minut i jest w nim mniej opcji niż w... |
PeGie napisał/a: |
A tak na poważnie to do przyspieszenia kilku momentów wmm powinien mi wystarczyć |
is4N napisał/a: |
Jak to ma być zrobione w wmm to nawet nie zaczynaj |
mikus773 napisał/a: |
A po co lepszy program do takiego filmu? |
is4N napisał/a: |
żeby była w miarę dobra jakość |
Samurize napisał/a: |
Chodzi o to, że po kiepskim renderze za ch*ja liczby jednostek np. nie zobaczysz. |
Filips6 napisał/a: |
- Chciałbym zacząć grę na 160% i 200% na mapach raczej l lub xl (chociaż potem możliwe, że spróbuję i mediumy) na razie na komputer (czy ktoś w to gra jeszcze przez internet?) i powiedzcie mi w jakich proporcjach się gra na komputer? 1v1 czy 1v2? Bo sądzę, że 1 lub sojusz z kompem 2v6 raczej odpada? |
Filips6 napisał/a: |
czy ktoś w to gra jeszcze przez internet? |
Filips6 napisał/a: |
- Jak rozbudowywać zamek? Zawsze raczej od razu leciałem na początku pod kapitol, a z tego co widzę to jest to poważny błąd. Rodzi się pytanie jakie jednostki rozbudować jako pierwsze? Myślałem nad szybką rozbudową minotaurów i harpii na start ale nie wiem czy da się na tym poziomie wszystkich strażników wyczyścić, żeby przejąć kopalnie, no i na 200% przecież nie ma się na te budynki kasy. |
Filips6 napisał/a: |
Grag |
Filips6 napisał/a: |
grałem fortecą |
Filips6 napisał/a: |
jakiego bohatera wybrać |
Filips6 napisał/a: |
I kolejne pytanie, czy jeżeli wybiorę Gunnara to pakować wszystko w tego bohatera, czy tylko szybko poczyścić kopalnie z obrony i wynająć jakiegoś czarnoksiężnika, którego też będę równo rozwijał żeby toczyć nim późniejsze walki? I pytanie kolejne, czy rozwijanie magii ziemii i reszty na poziom mistrzowski jest konieczne czy można jakoś zostawić na niższym poziomie? |
Filips6 napisał/a: |
I pytanie kolejne, czy rozwijanie magii ziemii i reszty na poziom mistrzowski jest konieczne czy można jakoś zostawić na niższym poziomie? |
Filips6 napisał/a: |
-Jak walczyć na początku z strażnikami kopalń? No na wyższych poziomach (160% i 200%) są dość twardzi, więc jaka taktyka? Na początku jeżeli przykładowo mam Gunnara i walczę z jednostkami nie dystansowymi, to troglodytami się nie ruszać tylko używać harpii i beholderów jak najdłużej się da i gdy wróg dojdzie użyć troglodytów z wzmocnioną obroną? A jeżeli są to jednostki strzelające to troglodytów jak najdalej się da i ostrzał jednocześnie? |
Filips6 napisał/a: |
-Z doświadczeń z gry fortecą wnioskuje, że rozwijanie jednego atrybutu nie jest dobrym pomysłem? Czyli raczej starać się rozwijać i atak i obronę równomiernie, a jeżeli gram bohaterem magicznym to podobnie z wiedzą i mocą? I jak rozwiać bohaterów niemagicznych ? Podobnie tylko w mniejszym stopniu magię bo nie mają do niej predyspozycji? |