Akademia Wojny - forum

Jednostki - Jednostki 1. poziomu

Skwer - 2013-08-23, 19:32
:
jaggy007 napisał/a:
6. szkielet (nekromancja to nie jest zaleta jednostek tylko zamku)
Chyba bohaterów z nekropoli?
jaggy007 napisał/a:
8. chochlik (tylko jako mięso dla czartów)
Jeżeli mamy wolne sloty w armii warto dać kilka pojedynczych chochlików - kradną mane.
jaggy007 napisał/a:
8. chochlik (tylko jako mięso dla czartów)
9. goblin
Jeżeli chochlik nadaje się tylko na mięso to czemu jest przed goblinem?
jaggy007 - 2013-08-24, 12:09
:
nie wiem z czym w wy macie problem ale ok, od teraz będę pisał zamek nekro albo samo nekro skoro nie domyślacie się o co mi chodzi albo usiłujecie mi wmówić, że nie wiem o czym jest ta gra. chodziło mi, że w swoim zamku jako nacji/rasy.

Odnośnie przydatności gremlinów i szkieletów to swoich zamkach na początku mają taką samą przydatność, która z biegiem czasu się zmienia na korzyść szkieletów ale tylko i wyłącznie przez NEKROMANCJĘ a nie ich staty więc ustawiłem wyżej gremliny i uważam, że jedyny strzelec na 1. poziomie w pełni zasłużył na miejsce w czołówce

To, że kradną manę zawsze jakimś skillem (marnym to marnym ale zawsze) jest więc i tak są lepsze goblinów bez niczego, no i skill przemiany z mięsa w demony też może być wzięty pod uwagę :P
Mikus - 2013-08-24, 12:14
:
jaggy007 napisał/a:
skill przemiany z mięsa w demony też może być wzięty pod uwagę :P

Jaki kuźwa skill? Przecież to czarty przemieniają... Bądź konsekwentny, skoro nie bierzesz pod uwagę nekromacji to nie bierz pod uwagę też tego, że z chochlika jest dobre mięso pod demony, to nie jest ich umiejętność.
jaggy007 - 2013-08-24, 12:55
:
jak wspomniałem mi już wystarczy, że kradną manę więc nie podniecaj się i nie nabijaj postów na pusto ;)
jaggy007 - 2013-08-24, 14:13
:
ale skilla nie mają a chochliki to złodziejaszki many :D i to się liczy :P a przyrost taki sam
Xeno - 2013-08-24, 14:49
:
Goby są lepsze. Jeden ataku więcej kosztem 1 obrony na rzecz chochla, tak jak krzemo napisał są tańsze i mają jeden punkcik życia więcej.
Malekith - 2013-08-25, 02:36
:
Podstawowy problem z chochlikiem jest taki, że ulepsza się go tylko gdy ma się za dużo złota, a nawet wtedy jest używany w liczbie 1*ilość wolnych slotów w armii, gdyż reszta idzie na demony.
Zeb - 2013-11-23, 11:04
:
Witam wszystkich - małe porównanie - tygodniowa produkcja halabardników (28 szt.)+ Catlin (1-0-2-2) vs tygodniowa produkcja sylfidy (50 szt) + Grindon 0-0-3-3 - bez używania magi oboje - czysta walka wynik - zdecydowane zwycięstwo Sylfid choć Catlin dodała im +1 do ataku. - poróbcie test a później piszcie. pozdrawiam

[ Dodano: 2013-11-23, 11:17 ]
Halabardnik vs Centki bojowe bardzo wyrównany pojedynek - przy takich samych statystykach bolkow wygrali halabardnicy ale bardzo minimalnie pozostala 1 sztuka z 2 punktami zycia czyli 50/50 choć należy zaznaczyć iż centki atakowały pierwsze. wiec delikatna przewaga Halabardników. - oczywiście w teście wzięły udział tygodniowe produkcje czyli po 28 sztuk z każdej strony.

[ Dodano: 2013-11-23, 11:28 ]
Sylfidy vs gremliny - Zdecydowane zwycięstwo Sylfid - warunki te same teren neutralny i tygodniowe produkcje.

[ Dodano: 2013-11-23, 12:21 ]
Po całym cyklu testów jednostek 1 lev - wnioski - 1 miejsce z miażdżąca przewagą sylfidy; 2 Halabardnicy i Centki bojowe. ktoś ma inne pomiary - proszę pisać.
SCS - 2013-11-23, 15:38
:
Swoje wnioski zostaw dla siebie a reszta zagra centami i zmiażdży Twoje rusałki :)
Mikus - 2013-12-15, 11:24
:
Kisiel napisał/a:
W przypadku jednostek 1. poziomu zazwyczaj pojedynek 1 vs 1 oznacza przydatność w bitwie. Chodzi głównie o czyszczenie mapy, a w późnieszych tygodniach to 1 slot lepiej zostawić na mięso. No chyba, że wolisz kontrę z behów ściągać pełnym oodziałem. :mrgreen:

Tyle tylko, że rusałki w późniejszym etapie i tak padną na hita a centy mogą być przydatne, mają sporego speeda i zajmują dwie kratki dzięki czemu świetnie nadają się do osłony elfów. A rusałkami co zrobisz? Nawet tej głupiej kontry nie ściągniesz.
Paweł - 2013-12-15, 11:53
:
Mikus napisał/a:
A rusałkami co zrobisz?
W FB jest ich bardzo dużo, a mimo słabych statystyk potrafią naprawdę mocno przywalić, a przeciwnik im nie odda. Wróg będzie musiał albo patrzeć na bezkarne bicie Rusałek jego oddziałów albo poświęcić hita jakiejś jednostki w celu ubicia Rusałek. W tym czasie mógłby zaatakować jakiś mocniejszy oddział.
Kisiel - 2013-12-15, 17:02
:
FB swoją drogą, a całokształt swoją. Jednotki 1 lvl to przede wszystkim, jak wspomniałem, czyszczenie mapy w początkowej fazie i tłuczenie neutrali. W FB jednostki 1 lvl mają drugoplanową rolę (wyżej wspomniane centaury są tego świetnym przykładem). Chociaż... Rusałki są wątłe, ale mają pieprznięcie. Jeśli już ktoś uprze się na targanie ze sobą 1 lvlu, to są one dla przeciwnika bardzo problematyczne (o czym pisał Paweł). Albo musi je zlikwidować jak najszybciej, marnując ruch szybkiej jednostki/strzelaków, albo patrzy jak biją one bez kontry kogo chcą. Centaury nie mają tego przywileju, na dodatek jest ich- bagatela- prawie 2 razy mniej. Są po prostu bardziej stabilną jednostką.
Lordi222 - 2014-02-26, 09:11
:
Centaury najlepsze. Ale lubię też gremliny bo są przydatne w początkowym etapie fortecy.
Vulgard - 2014-10-16, 00:20
:
Centaur wygrywa w cuglach - ma najlepsze łączne statystyki z tego poziomu.
Loki - 2014-12-27, 13:47
:
Centaur Bojowy najbardziej praktyczny i mobilny na 1lv. Gremlin dla Fortecy jest tym czym Elf jest dla Bastionu - też ważny punkt. Rusałka to wielka ilość i powstrzymanie kontry czyni ją oddziałem bardzo niewygodnym dla przeciwnika.
Halabardnik bardzo mocny i w defensie i ataku, ale przy tym nie zwrotny i pod tym względem przegrywa w przydatności z CB.