Lowcakur napisał/a: |
Zdecydowanie lepiej nadaja sie do czyszczenia mapy i krypt niz gremliny. Czy gremlinami zrobisz TAKIE cos? |
Malekith napisał/a: |
Poza tym gremliny w tyg mają wsparcie dżinów, dzięki czemu wyciągają kosmiczne obrażenia... |
Kamyczek napisał/a: |
Ale jak mówiłem, w późniejszym etapie rozgrywki bardzo łatwo je zjechać, ale także strasznie mało biją, gdy przeciwnik ma już rozwiniętego bohatera. |
Kamyczek napisał/a: |
Oczywiście, że rozwijam, popełniłem błąd. Chodziło mi o to, że jak przeciwnik się robi pod tzw. przeze mnie tanka, czyli większość pakuje w obronę to np. forteca vs forteca gremliny nic nie walną chociażby nie wiem, arcymagom. |
Kamyczek napisał/a: |
Thand, myślę, że gremliny są mniej przydatne w dalszej części gry, tj. 2-3 miesiąc, jednak na multi gra nie trwa tyle zbyt często. Ale jak mówiłem, w późniejszym etapie rozgrywki bardzo łatwo je zjechać, ale także strasznie mało biją, gdy przeciwnik ma już rozwiniętego bohatera. |
Thand napisał/a: |
Thand, myślę, że gremliny są mniej przydatne w dalszej części gry, tj. 2-3 miesiąc |
jaggy007 napisał/a: |
6. szkielet (nekromancja to nie jest zaleta jednostek tylko zamku) |