Akademia Wojny - forum

Jednostki - Jednostki 1. poziomu

Amitamaru - 2012-08-23, 23:22
:
Z tym zaklęciem takie coś zrobisz byle jaką latającą jednostką z min 6 speeda.
Malekith - 2012-08-24, 12:23
:
Lowcakur napisał/a:
Zdecydowanie lepiej nadaja sie do czyszczenia mapy i krypt niz gremliny. Czy gremlinami zrobisz TAKIE cos?
Gremliny też fajnie czyszczą krypty, a filmik z walki przedstawia siłę Luny, a nie rusałki... Inne jednostki latające spiszą się równie dobrze. Poza tym gremliny w tyg mają wsparcie dżinów, dzięki czemu wyciągają kosmiczne obrażenia...
yarzapp - 2012-08-24, 12:24
:
Malekith napisał/a:
Poza tym gremliny w tyg mają wsparcie dżinów, dzięki czemu wyciągają kosmiczne obrażenia...

Ale to siła dżinów, albo towera, a nie gremlinów jako takich.

Niemniej gremliny z upem to podstawa gry towerem w 1 tygu.
Kamyczek - 2012-11-02, 22:43
:
Centaur bojowy. Dlaczego? Już surowe statystyki świadczą o potędze tej jednostki - 8 speeda i 6 ataku. Według mnie jest to bardzo dużo jak na 1lvl-owca. Co najlepsze, przydaje się nie tylko w początkowej fazie gry tak jak większość stworzeń pierwszego poziomu. Lepiej niż przeciętnie radzi sobie też w większych walkach w późniejszym stadium gry. W dużych ilościach potrafi nieźle uderzyć.

Poza tym, nie rozumiem "stereotypu", że rusałki są słabe i blee! Myślę, że przyzwoicie się sprawdzają w pierwszym i może trochę w drugim tygodniu gry. Znakomicie czyszczą słabe jednostki które strzegą "przyzamkowych", podstawowych kopalni. Nie wiem jak można je nazwać. Potrafią mocno uderzyć, ale mają słabą wytrzymałość i myślę, że nie są takie słabe jak twierdzi bardzo dużo ludzi.
Thand - 2012-11-04, 20:28
:
Rusałki są dobre kiedy się ma przewagę i niszczy się wroga w 1 (max 2!!!) kolejkach. Na dłuższe walki każda jednostka 1lvl jest słaba, ale rusałka jest wybitnie słaba. Ja zagłosowałem na gremlina, bo na początku jest ich w brud i strzelają, a ja- jak już mówiłem w innym temacie- preferuję walkę na dystans + magia.
Skwer - 2012-11-05, 14:08
:
Rusalka + bless = miazga w fb, najwieksze dmg z jednostek 1lv. Na blogoslawienstwie wala 1,2/1hp (nie wliczajac skutecznosci Ataku). 1 jednostka do ubicia jesli gramy przeciwko wrotom.
Kamyczek - 2012-11-09, 08:29
:
Thand, myślę, że gremliny są mniej przydatne w dalszej części gry, tj. 2-3 miesiąc, jednak na multi gra nie trwa tyle zbyt często. Ale jak mówiłem, w późniejszym etapie rozgrywki bardzo łatwo je zjechać, ale także strasznie mało biją, gdy przeciwnik ma już rozwiniętego bohatera.
Skwer - 2012-11-09, 19:51
:
Kamyczek napisał/a:
Ale jak mówiłem, w późniejszym etapie rozgrywki bardzo łatwo je zjechać, ale także strasznie mało biją, gdy przeciwnik ma już rozwiniętego bohatera.
Więc mając Gremliny w armii nie rozwijasz swojego bohatera?
Kamyczek - 2012-11-09, 20:24
:
Oczywiście, że rozwijam, popełniłem błąd. Chodziło mi o to, że jak przeciwnik się robi pod tzw. przeze mnie tanka, czyli większość pakuje w obronę to np. forteca vs forteca gremliny nic nie walną chociażby nie wiem, arcymagom.
Mikus - 2012-11-10, 11:55
:
Kamyczek napisał/a:
Oczywiście, że rozwijam, popełniłem błąd. Chodziło mi o to, że jak przeciwnik się robi pod tzw. przeze mnie tanka, czyli większość pakuje w obronę to np. forteca vs forteca gremliny nic nie walną chociażby nie wiem, arcymagom.

To wszystko zależy jaką ich ilość zachowasz na takową bitwę, liczył się będzie Twój atak a także zaklęcia, wystarczy wspomóc je zaklęciami dżinów i potrafią przywalić naprawdę nieźle.
Skwer - 2012-11-11, 17:35
:
Jezeli porownujesz gremlina do Tytana czy innej jednostki wyzszego lv to z biegiem gry Gremlin wypada coraz slabiej. Na jednostke 1 poziomu bije dobrze, dmg 1-2 x cotygodniowe (~) 65 sztuk daje calkiem niezle dmg. Halabardnik np. 40 sztuk co tydzien 2-3. Dmg gremlin 65-130 vs Halabarda 80-120. Poza tym Gremlinow utrzymamy wiecej - za gremliny obrywaja "tarczownicy"; Gargulce, golrmy etc.
Przeciwnik ktory wpakuje wszystko w obrone tez nie bedzie mocno bil - warto o tym pamietac. Kolejna zasada: Jednostka nigdy nie walnie za mniej niz 30% swojego dmg - nie wazne o ile wiecej przeciwnik ma obrony od naszego ataku.
Thand - 2012-11-16, 19:09
:
Kamyczek napisał/a:
Thand, myślę, że gremliny są mniej przydatne w dalszej części gry, tj. 2-3 miesiąc, jednak na multi gra nie trwa tyle zbyt często. Ale jak mówiłem, w późniejszym etapie rozgrywki bardzo łatwo je zjechać, ale także strasznie mało biją, gdy przeciwnik ma już rozwiniętego bohatera.


Racja. Ale ten początek gry bywa kluczowy. ;) Np. pozajmowanie pierwszych kopalń, pozbieranie skrzynek itd. jest dużo prostsze z gremlinami niż innymi stworzeniami 1. lvla w 1-2 tygodniu gry. Potem nawet nie zabieram ich ze sobą. Lepiej ich zostawić w zamku i na oblężeniu otoczyć np. 3-4 oddziałami golemów, gargulców po parę sztuk, żeby je utrzymywać na dystans od wroga.
Mikus - 2012-11-17, 10:43
:
Thand napisał/a:
Thand, myślę, że gremliny są mniej przydatne w dalszej części gry, tj. 2-3 miesiąc

To bardzo głupi argument według mnie bo tak można napisać o każdej jednostce 1lvla wyłączając szkielety. W 2-3 miesiącu prócz szkieli każda jednostka idzie w odstawkę, czasem jeszcze się weźmie centaury bo są szybkie i zajmują dwie kratki przez co są dobre do osłony elfów.
jaggy007 - 2013-08-23, 14:22
:
1. centaur (staty)
2. pika (głównie obrona)
3. rusałka (brak kontry)
4. gremlin (strzelec)
5. gnol
6. szkielet (nekromancja to nie jest zaleta jednostek tylko zamku)
7. troglodyta
8. chochlik (tylko jako mięso dla czartów)
9. goblin
wszystkich pozostałych sklasyfikowałem po statach/przydatności
Mikus - 2013-08-23, 17:16
:
jaggy007 napisał/a:
6. szkielet (nekromancja to nie jest zaleta jednostek tylko zamku)

Nie rozumiem tego zdania...