Cytat: |
Alp – legendarna istota. Rodzaj wampira. Jest to tzw. wampir wyższy, przez niektórych nazywany także zmorą. Występuje zwykle pod postacią ludzkiej kobiety, potrafi się polimorfować w zwierzęta takie jak pies czy kot. Spotkać go można zwykle w okolicach wsi. Atakuje tylko nocą podczas pełni. Krew wysysa głównie ze śpiących istot, wgryzając się wstrzykuje w ciało ofiary usypiającą substancję, powodującą koszmary. Pojawia się między innymi w sadze o wiedźminie i Narrenturm Andrzeja Sapkowskiego, jako odmiana wampira (mężczyzna o białych włosach), oraz w grze komputerowej Heroes of Might and Magic III.
Alp wywodzi się z germańskiej mitologii, o czym świadczą terminy Alptraum (koszmar senny) i Alpdrück (postać z koszmaru, dusząca śpiącego, czyli Dusiołek). |
Cytat: |
ogr(...)zwiększa o 30% obrażenia beha czy roka |
zrealowanydawid napisał/a: |
2. assid -> moga być kontrowersje, ja kocham ta jednsotkę, jej przyrost + duży atak, bardzo dobre obrażenia sprawiają, że jest to wg mnie najgroźniejsza jednostka przeciwłucznicza w początkowych fazach gry w walkach z graczem, jak i idealny dobijak jak niks weźmie na klate kontre. |
Lwikcrg napisał/a: |
Begrezen,
Chyba o żądzę krwi mu chodziło. |
Ravciozo napisał/a: | ||
Na pewno o to i Beg o tym wie - problem w tym, że to nie jest 30%. Wprawdzie w odpowiednich warunkach, MA PRAWO być akurat 30% (5% dmg/1 pkt różnicy atak-obrona dla atak-obrona>0), ale tylko dla odpowiedniego stosunku atak/obrona oraz dla walki na magicznej ziemi, gdzie ogry castują ten czar w wersji dodającej 6 ataku, nie 3. Dlatego to może być 30%, ale nie musi. I chyba o to Begrezenowi chodziło, Lwikcrg ;) |
heroes3 napisał/a: | ||
To się dość mocno rozpędziłeś! Pomimo dużego przyrostu assid pada jak mucha, nawet przy ataku słabszych jednostek. Przez to jest raczej słabszą jednostką 4 levelu. |