Akademia Wojny - forum

Jednostki - Jednostki 6. poziomu

Saoo - 2009-03-19, 16:00
:
Według mnie Czempion jest jednostką dobrą, ale nic nadzwyczajnego. Premie na nic się zdadzą jak go oślepisz, zablokujesz, spowolnisz, sparaliżujesz, etc. Jednak z pewnością nie jest to słaba jednostka, gdyż jest dużo sytuacji kiedy znajduje swoje zastosowanie.
Skwer - 2009-03-19, 18:42
:
jak się nie mylę to czempion ze swoją szarżą zadaje największe obrażenia na 6 lvl i ma ją cały czas nie tak jak upiorny rycerz. połączenie szarży czempiona z przyśpieszeniem albo z modlitwą może być druzgoczące . według mnie najlepsza jest naga - ma stałe i największe obrażenia, zatrzymuje kontratak i jest w miarę porządnie się prezentuje
Xeno - 2009-03-19, 18:47
:
Dla mnie naga i upiorny rycerz to najsilniejsze jednostki swego poziomu.Mają plusy i minusy,ale staty robią swoje
Michu - 2009-03-25, 20:37
:
moim zdaniem jest to Naga Królewska:))
The Shadow - 2009-03-25, 22:32
:
Championi nie mają największych obrażeń. Bynajmniej tak mi się wydaje. Upiorni Rycerze mogą zadać największe obrażenia, ale nie mają 100% szans, mają nikłe szanse. Ale Królewską Nagę i Knurzego Jeźdźca dałbym na 1 miejscu.
Skwer - 2009-03-26, 18:52
:
The Shadow napisał/a:
Championi nie mają największych obrażeń. Bynajmniej tak mi się wydaje. Upiorni Rycerze mogą zadać największe obrażenia, ale nie mają 100% szans, mają nikłe szanse. Ale Królewską Nagę i Knurzego Jeźdźca dałbym na 1 miejscu.

nie pamiętam ile procent było od hexa, więc się kłócił nie będę i czempion zadaje największe pewne obrażenia
The Shadow napisał/a:
Championi

piszę się czempioni - tak jest w polskiej wersji heroes
Malekith - 2009-03-26, 20:51
:
Skwer napisał/a:
nie pamiętam ile procent było od hexa,

5% od hexa
Skwer napisał/a:
zempion zadaje największe pewne obrażenia

Jeśli wylosuje mu się 20 dmg, to z odległości 9 hexów zada 29 dmg, czyli o 1 mniej od nagi.
Łojzicku - 2009-03-26, 21:32
:
Malekith napisał/a:
Skwer napisał/a:
zempion zadaje największe pewne obrażenia

Jeśli wylosuje mu się 20 dmg, to z odległości 9 hexów zada 29 dmg, czyli o 1 mniej od nagi.

31 dmg czyli o 1 DMG więcej od nagi.
Malekith - 2009-03-26, 21:37
:
Jak to policzyłeś :P?
145% z 20 to 29 - więc?
Łojzicku - 2009-03-26, 21:47
:
Malekith napisał/a:
Jak to policzyłeś :P?
145% z 20 to 29 - więc?

Bardzo prosto. Obrażenia Czempiona tworzą ciąg geometryczny. Pierwszy wyraz ciągu to 20. Przechodzisz 9 heksów, więc interesuje cię 10 wyraz ciągu. Wzór to An=A1*q do potęgi n-1. n=10, q=1,05.
Mówiąc prościej, zaczynając od 2 heksa, naliczasz wynik nie od 20, tylko od 20+0.05*20. No chyba, że programiści mają dziwny sposób na naliczanie obrażeń.
Malekith - 2009-03-26, 22:02
:
Aż od tych obliczeń zrobiłem test - 1 koń na klątwie walnął drugiego konia przebywając 9 hexów. Zadał 29 dmg. Widocznie programiści mają "dziwny" sposób naliczania dmg :D
Łojzicku - 2009-03-26, 22:16
:
Pytaniem jest czy koń przeszedł 9 hexów, czy stał w odległości 9 hexów, a przeszedł 8. No albo rzeczywiście jakoś dziwnie to liczą. Hmm a obrona przeciwnika nie miała tam znaczenia? Nie wiem jak dokładnie działa to w Herosie.
Malekith - 2009-03-26, 22:30
:
Było mniej więcej tak:
koń-koń-hex1-hex2-hex3-hex4-hex5-hex6-hex7-hex8-hex9-koń-koń
Koń przeszedł hexy 1-9 i zadał 29 dmg. Oba bolki miały 0 obrony i ataku. Koń ma 16 ataku i obrony więc się wyrównuje na 0.
Łojzicku - 2009-03-26, 23:12
:
To wychodzi na to, że się myliłem, albo czegoś nie biorę pod uwagę. Jak dla mnie naliczanie bonusu za każdym razem od stanu początkowego jest trochę dziwne ale tak też można (ze sporą stratą dla Czempiona :/).
Skwer - 2009-03-29, 15:42
:
Malekith napisał/a:
145% z 20 to 29 - więc?

albo 20*105%*105% itd :-P o zwiększaniu specjalizacji boha kiedyś była taka dyskusja