Akademia Wojny - forum

Jednostki - Jednostki 3. poziomu

Tereq - 2015-08-10, 13:35
:
Dziwna ta wasza dyskusja. Jeden mówi o grze single, drugi o multi... :-D

Siedlisko gryfów z tego co pamiętam to koszt 5 kamyczków i 1000 złota, na stajnie potrzeba de facto 30 sztuk drewna, portal aniołów na single też czasem ciężko szybko postawić, szczególnie jak mapa uboższa w surowce. A Gryfy Królewskie ze swoją szybkością i jeszcze przy Taktyce zawsze strzelających neutrali przynajmniej poblokują, poza tym bohy zawsze mają większą szybkość. Na start moim zdaniem bardzo przydatne, później oczywiście tracą na wartości, to w końcu tylko 3 poziomowa jednostka.
Malekith - 2015-08-10, 13:53
:
W single też szału nie robią.
Tereq - 2015-08-10, 14:02
:
Może, ale są tanie przynajmniej w postawieniu i to jest ich największa chyba zaleta.
london5 - 2016-04-26, 11:39
:
Ważka.
Ravciozo - 2016-04-26, 18:56
:
Bo?
london5 - 2016-04-26, 19:43
:
W porównaniu do elfa, jest szybsza. Pierwsza uderzy, osłabiając go. Siła elfów tkwi tylko w ataku dystansowym. Jest dobrym strzelcem, ale nie nadaje się do walki wręcz.
Begrezen - 2016-04-26, 20:45
:
idąc tym tokiem myślenia każda jednostka, która ma wysoki speed będzie lepsza od strzelaka, bo doleci, a ten nie będzie mógł strzelać...
rozumiem, że grając bastionem wywalasz elfy, a w armii zamiast nich bierzesz jakieś tam jednostki latające z innego zamku, albo takie co się przyłączą (dajmy na to takie ważki) :lol:
heroes3 - 2016-04-27, 10:09
:
Chwileczkę, poprawcie mnie jeśli mylę, ale up.ważka ma 13 szybkości, a pole bitwy 15 heksów. Więc nawet jeśli stoją naprzeciwko siebie, tylko te dwie jednostki, to up.ważka i tak nie doleci do przeciwnika w pierwszej turze (chyba, że ma jakieś bonusy do szybkości, albo stoi na przeciwko jednostki dwuheksowej). Więc w pojedynku up.ważka vs. up.elf, pierwsza rusza się ważka, ale pierwszy cios (w tym przypadku strzał) zada elf.
Czy to ja coś pokręciłem i źle rozumuję? :roll:
hrabo - 2016-04-27, 10:57
:
15 - 2 (pola zajmowane przez ważkę i elfa) = 13. Doleci:P
heroes3 - 2016-04-27, 11:45
:
Ok, mój błąd. Liczyłem pole na którym stoi ważka jako pole nr 1, a powinienem jako pole numer 0. Dzięki! :-)
Apes85 - 2016-10-26, 15:58
:
Oddałem głos na Żywiołaka Lodu, gdyż uważam, że spośród wszystkich trzeciopoziomowców jego rola w armii jest chyba najbardziej znacząca. Dlaczego? Elfy zwykle blokuje się na początku, po kilku turach zwykle już ich nie ma, Gryfy wykonują mnóstwo czarnej roboty, więc siłą rzeczy też trochę ich zginie, Ważki jakkolwiek przydatne i cenne w cytadeli też padają często za szybko, a ŻL? Żywiołaki, stoją sobie i strzelają, a maja dwukrotnie więcej życia niż elfy, trochę więcej niż Oczka, do tego cały Power z np wieżyczek zwykle idzie na Żywiołaka Burzy, także ich w finałowych bitwach będzie na prawdę dużo. A słabe przecież nie są.
Begrezen - 2016-10-26, 16:47
:
Słabe nie są, ale przyrost jest dość niski, tylko 12 tygodniowo, a elfów dostajesz 14, a takich gryfów 17, więc jakaś różnica jednak jest. no i elfy szczelajo 2 razy
New Year - 2016-10-26, 18:26
:
Elfy od razu strzelają a żywiołaki wody nie więc trzeba trochę poczekać aż będziemy mieli ich ulepszoną wersję. Strzelce z Bastionu mają szybko osiągalne swoje siedlisko (no chyba, że mapa jest bardzo uboga w drewno). Natomiast żywiołaki potrzebują 5 sztuk rtęci po to aby wybudować ich ulepszone siedlisko. Osobiście wolałbym oszczędzać ten zasób i zainwestować później w ogniste ptaki.
Mikus - 2016-10-27, 07:32
:
Sporo grywam WŻ i żywiołaki lodu nigdy nie stanowią o żadnej sile mojej armii, burzaki są dużo lepsze i szybciej osiągalne, zazwyczaj dopiero na późnym etapie sięgam po ŻL bo na rozbudowę trzeba rtęci, którą lepiej spożytkować na feniksy, ich dmg też nie powala a podobnie jak burzaków nie można ich wskrzeszać.
Apes85 - 2016-10-27, 08:54
:
Mikus napisał/a:
ich dmg też nie powala


Żywiołak - uszkodzenia 3-7 (przy ataku 8) - nie powala, Gryf - uszkodzenia 3-6 (przy ataku 9) - Powala?
Elf - uszkodzenia 3-5 (atak 9) - ja wiem, dwie strzałki, no ale jednak liczby są jakie są.

Obrona i wytrzymałość?

Elf 15 HP(!), 5 DEF
Gryf 25 HP, 9 DEF
ŻL 30 HP, 10 DEF no a strzela.

Jak dla mnie ta rtęć, to dobrze zainwestowana rtęć w tym wypadku. Często gram Wrotami i często to właśnie ta jednostka robi najlepszą robotę.