Cytat: |
* Dodano edytor map generowanych losowo, dzięki czemu można tworzyć własne szablony.
* Pojawienie się nowego terenu - Highlands (wyżyn). * Dwupolowe istoty zyskają możliwość cofania się o jedno pole. * Można wymieniać zaklęcia w Gildii magów, nie za darmo oczywiście. * Można odmówić nauczenia się umiejętności w Chatce wiedźmy i od Uczonego. * Dodano nową istotę - Leprechauna i jej siedzibę. * Dodano nowy skarbiec - Ruiny, po walce z nieumarłymi zyskuje się złoto i odkrywa teren. * Dodano nowy obiekt - Źródło mineralne, po odwiedzeniu którego bohater zyskuje +1 do morale i 600 pkt. ruchu. * Dodano nowy obiekt - Chatę pustelnika w której można rozwinąć posiadaną już przez bohatera umiejętność. * Dodano nowy obiekt - Gazebo, w którym za 1 000 złota można zyskać 2 000 doświadczenia. * Dodano nowy obiekt - Tandeciarz, w którym można sprzedawać artefakty (poza zwojami) za połowę ceny * Naprawiono liczne błędy, m. in. dźwięk umierających Piratów, promieniem działania czaru Wizja i zwiększono stabilność gry.* Dodano przycisk ataku wręcz, konwencjonalnie mogą zaatakować harpie, zaś Anioły, Czarci Lordowie zyskali przycisk wskrzeszania/ożywiania.* Kula przeciwstawienia i Kula osłabienia są domyślnie zablokowane.* W Warsztatach eksperymentalnych zmniejszono liczbę strażników, do 40/80/120/160 Żelaznych golemów.* W Świątyni morza można znaleźć potężniejsze artefakty. * Starożytna lampa nie pojawia się na mapach losowych. * Jeremy dysponuje jako umiejętnością początkową Atakiem, a nie Logistyką. * Miriam dysponuje jako umiejętnością początkową Logistyką, a nie Atakiem. * Liczba Harpii w domyślnych armiach wzrasta z 4-6 do 6-8. * Niksy mają obniżony atak (z 15 do 14) i obronę (z 20 do 17). * Prędkość Piratów/Korsarzy/Wilków morskich nie wynosi już 7, a kolejno 6/7/8, ich cena wynosi teraz 225/275/375. * Prędkość Morskiej wiedźmy/Czarodziejki maleje; z 7/8 do 6/7. * Armata ma zmniejszone obrażenia - z 5-8 do 4-7. Jej cena maleje z 5 000 złota do 4 000. * Zorza polarna nie zapewnia dostępu do czarów, które są domyślnie zablokowane na mapie. * Bonus do populacji Marynarzy/Żeglarzy uzyskany dzięki Spelunie wynosi 4, a nie 6. * Cena Prochowni wzrasta w kryształach, klejnotach, siarce, rtęci z 2 do 5. * Poprawiono błąd związany z zerowaniem się atrybutów bohaterów. * SI nie może już latać za pomocą Chodzenia po wodzie. * Zdarzenia na wodzie nie są aktywowane gdy bohater korzysta z Chodzenia po wodzie lub Lotu. * Poprawiono błąd związany ze zniknięciem oddziału neutralnych stworów gdy w nieulepszonym oddziale część jednostek była ulepszona. Wówczas po wybiciu tych pierwszych i przegranej bohatera oddział znikał. * Jednostka pod wpływem Berserku zawsze zaatakuje najbliższy sobie oddział. * Bohaterowie każdego miasta mają teraz cztery obrazy na mapie i w bitwie: w zależności od klasy i płci bohatera; dodano dwa brakujące obrazy na mapie i w bitwie do każdego miasta. * Poprawiono portrety bohaterów, zwłaszcza Sir Mullicha, Luny i Vei. * Dodano wiele dekoracji związanych z nowym typem terenu. * Dodano 'kolorowe' portale morskie (4). * Nowe dekoracje morskie. * Nowe dekoracje związane z lasami/drzewami. * Grafika winnicy została dodana. * Jeziora nie są już animowane. * Poprawiono animację śmierci i widok zwłok Chimer/Mantikor. * Zmiana kolorów flag niebieskiego, brązowego i zielonego gracza. * Po odwiedzeniu Czarnego rynku gracz widzi jakie są dostępne w nim artefakty, mogą być więcej niż 32 obiekty tego typu na mapie. * Podobnie w wypadku Starożytnej lampy i Obozu uchodźców. * Dodano nowe mapy. |
Cytat: |
Error #02: Version getting unsuccessful |
Qrthgarr napisał/a: | ||
Mam problem, bo u mnie HoTa nie chce się zaktualizować :/
|
Lwikcrg napisał/a: |
Wsumie wdg mnie Hota już za bardzo w stronę h4 idzie.
[ Dodano: 2018-01-01, 20:54 ] i niezbyt mi sie to podoba |
heroes3 napisał/a: |
Wolałbym, żeby 1.5. skupiło się na poprawieniu bugów, a nie dodawaniu nowości. |
heroes3 napisał/a: |
I nie przypominam sobie, żeby ktokolwiek kiedykolwiek obiecywał nowe kolory! (chyba, że coś mnie ominęło). |
heroes3 napisał/a: | ||
Obniżone staty stworzeń w cove (które i tak nie jest jakimś cudownym miasteczkiem) plus dużo nowych obiektów (jak dla mnie za dużo nowości względem oryginału, no może ten nowy teren wydaje się spoko), zamiana czarów i odmowa nauki umiejki (kurde, to teraz sobie można wybierać? no stwórzmy najlepiej przekoksowanych bohów, a co!? (ironia)) to wszystko in minus. Na plus na pewno balans, poprawa błędów z czarami (lot i chodzenie po wodzie) i bugi. |
Lwikcrg napisał/a: |
Mam jeszcze takie pytanie jak wygląda zamiana czarów?
Czy dobrze kumam ,że:(przypuśćmy wylosowałem dwa czary bersark i armagedon) mogę sie ich nauczyć i potem wymienić na np(nontraatak i twn portal) i będę mógł używać wszystkich czterech czarów? |