As098 napisał/a: |
Dodałem sobie kajdany wojny bo ponowna walka z nim byłaby ciężka. |
guziec napisał/a: |
To nie jest głupie. Bohater nie ginie, tylko opuszcza gracza. To nie wyklucza przecież pojawienia się w tawernie. |
As098 napisał/a: |
To niestety nie jest jedyne niewłaściwe zachowanie gry. Mogę wymienić inne:
- Rozwiązaniem jest, że warunkiem wygranej jest pokonanie takiego bohatera z mega statami. Tylko jeśli ustawimy to, za cel wygranej komputer nie chce walczyć tym bohaterem. |
As098 napisał/a: |
Problem ze zrobieniem map z celem przetransportowanie artefaktu. Grałem w mapę ( wojna z cesarstwem ) zamiast pokonać trasę wystarczy zaatakować bohaterem i nim uciec, wynajmujemy go w karczmie razem z artefaktem. I tak złożyłem eliksir życia w jeden dzień. |
As098 napisał/a: |
- Warunek przegranej utrata konkretnego bohatera, brak karczmy na przy jego drodze do celu. |
As098 napisał/a: |
Btw miło wiedzieć że forum żyje |
Begrezen napisał/a: |
cpu atakuje kogoś wtedy, gdy ma pewność wygranej, gdy wie że przegra albo walka będzie bardzo wyrównana to nieatakuje |
Mikus napisał/a: | ||
No tak nie do końca, wiele razy można spotkać cpu rozbijającego się na jakichś neutralach. |
Begrezen napisał/a: |
cpu atakuje kogoś wtedy, gdy ma pewność wygranej, gdy wie że przegra albo walka będzie bardzo wyrównana to nieatakuje cel misji raczej nie ma tu nic do rzeczy, |