Cytat: |
myślałem o poprawieniu "buntu wladcow bestii" ale tam problemy są 2:
- w każdej misji walczymy przeciwko zamkowi - troche nuda - prawie wszystkie mapy to S-ki, bez podziemi. więc na pewno do każdej z nich dodałbym podziemia, lub scalił po 2 misje w jedno xd no i na pewno trzeba by zaangażować inne miasta do gry, by było ciekawiej - jakieś pomysły? cytka, zamek i twierdza już są, ale to za mało ;c |
Cytat: |
Ale jakbyś skończył to daj znać zawsze służę pomocą (bo jakoś lubię kampanie wiesz fabuła te sprawy i dorobek jak się postarasz to masz łatwiej jak nie to nie.) |
Qrthgarr napisał/a: |
Ciekawy pomysł. Może tak:
Bastion, elfiki bagienne, które mają swoje rozproszone kolonie, ogólnie jest ich mało. Przeznaczone do eksterminacji. Loch - jako najemnicy zamku Piraci oczywiście Przystań gdyby to byłaby wersja na Hotę. W przeciwnym razie piratami mogą być nekromanci, którzy na statkach przypływają po kości Inferno - mhhh nie wiem, jakiś wymiar ognia by zdobyć potężny artefakt? |
Homm3 napisał/a: |
Wdg mnie bunt jest fabularnie taki jaki jest i jeśli fabuły nie ruszać to już lepiej kampe z biografi bochów zrobić coś o Tatalijskim festiwalu życia jako wystan.Czy zdobyciu zaufania króla przez Alkina. |
Homm3 napisał/a: |
Co do misji nr 7.
+Mapa rozbudowana +Trudny wróg nie przejdziemy jej całkowitym rushem trzeba się nadprodukować +Parę drzewek +Poblokowane wrota wymiarów (Inferna) +Fajny event z mnichami +Na razie naj lepsza przeróbka -mała wada 700żyw ognia w połowie 2 miecha na mapie M +brak wad |
Qrthgarr napisał/a: |
Ok, patrzmy:
Bastion: jednostki: to wszystkie oprócz krasnoludów i smoków + strzelcy - możliwe bohater typu Gelu jako przywódca elfików bagiennych Może też wpleść historię o centaurach (czemu w H3 w bastionie, a w H4 nagle u barbarzyńców, a w H2 u czarnoksiężników) Nekromanci: w ich rodzinnych krainach brakuje już kości - szkieletów do tworzenia armii więc ruszają w morze bo łatwiej im i dopływają do Tatalii od północy. Zabijają, niszczą i zbierają kości poległych (do swych magazynów na statkach albo na swoich posterunkach i bazach wypadowych na jakiś wyspach) by później wykorzystać je w swojej krainie. Lepiej scalić, a dodatkowe frakcje to osobne misje. Loch może działać razem z zamkiem w niektórych misjach |
Qrthgarr napisał/a: |
Co do Hoty to kiedyś, może rok temu widziałem gdzieś na jakimś polskim forum remake kampanii Rolanda i Archinibala z H2 właśnie na wersję Hota i była możliwość ich ściągnięcia |
Homm3 napisał/a: |
Okej fajnie że nie został przez cb usunięty bo bardzo ułatwia rozgrywkę.Złota Aine
Jestem ciekaw co powie drugi tester ale niestety narazie milczy a jak idą aktualizacje. A dla tego testera dałeś aktualizowa? |
Cytat: |
btw dzięki za pomysły, już zacznę coś tam działać w tym temacie |
Cytat: |
oo, to jakbyś znalazł to bym linka poprosił, chętnie zagram |
Cytat: |
przypominam tez że testing władców żywiołów nadal otwarty |
Cytat: |
Chodzi mi oto że od zera coś twożysz( ja np mam screeny wyników i bochaterów z wszystkich kampani h3 w które grałem oprócz zemsty zza grobu wpadka usunołęm.i jak niemam co robić to czasami z sentymentu je porównuje )i to co stwożysz tym grasz jak olejesz to masz średnią sytuację jak się przyłożysz to masz lepiej a fabuła sam pewnie wiesz jak może wciągnąc. |
Qrthgarr napisał/a: |
Raczej nie nadaję się do testów. |