Akademia Wojny - forum

Świat Heroes 3 - Wrota Żywiołów - Porady

dracarys2k - 2016-07-11, 20:17
: Temat postu: Wrota Żywiołów - Porady
Siemanko, pytanie bardziej do graczy z wyższych lig :D. W sierpniu umówiłem się z kumplami na grę w Heroesy III, dawno w nie nie grałem a do wygrania jest "flaszka". Możecie mi podać jakieś porady/taktyki na grę Wrotami Żywiołów? Jakiego bohatera i jakie umiejętności snajpić :D (oni będą grać Zamkiem i Nekropolem). Mapa to XL/L, zasady to pokonanie wszystkich wrogów
Dziękuje za wszystkie możliwe odpowiedzi :)
hrabo - 2016-07-11, 20:19
:
Jaka mapa, jaki poziom trudności, jakie zasady?
dracarys2k - 2016-07-11, 20:32
:
Mapa prawdopodobnie XL,L. Zasady zniszczenie każdego gracza (wpierw komputer, później my nawzajem)
Indiger - 2016-07-11, 22:05
:
Co do bohatera polecam Monere ma na start podstawowy atak, oraz logistykę. Polecam wybudowanie akademi i dobranie sobie magii ziemi oraz powietrza. Co tu dużo mówić, im szybciej wybudujesz feniksy tym większą ilość ich nagromadzisz (największy przyrost z wszystkich 7 poziomowych stworzeń). Oprócz wyżej wspomnianej magii szukaj płatnerstwa, przydatny może się okazać talent magiczny jeśli chcesz dobrze wykorzystać dane ci magie żywiołów. Jestem graczem wieżyczkowym także profesjonalnie ci nie pomogę, koledzy którzy grają turniejowo pewnie lepiej się znają :)
Mikus - 2016-07-11, 22:07
:
Na boha proponuję Monere, ma logistykę i dobre staty mu wchodzą. Co do taktyki to nie jest to jakiś skomplikowany zamek, stawiaj na rozbudowę od początku, w pierwszych dniach na spokojnie wyczyścisz wszystko rusałkami i burzami, później główną siłę będą stanowiły ptaki i żyw umysłu. Generalnie poluj na ważkarnie i konsy bo na poziomach 3-5 wrota mają biedę i będzie Ci brakowało mocnych jednostek. Istnieje też alternatywna taktyka ale tylko w przypadku znalezienia na mapie armageddonu, wtedy rozwijasz magię ognia, biegasz z samymi jednostkami z odpornością na ogień i mieciesz wszystko w/w czarem, taktyka dobra ale ryzykowna, jak przeciwnik będzie miał kulkę to leżysz.

PS. Jak gość z nekro jest ogarnięty to masz przejebane bo na XL szkielety są imba.
hrabo - 2016-07-12, 01:37
:
Jeżeli gracie na full nekro i dyplomację to sugeruję wycofać się z gry:P Jeśli nie, to tak jak mówi Mikuś, upgraduj rusałki w pierwszym dniu i czyść tym mapę, do końca tygodnia buduj wojsko, w drugim jak mapa pozwoli, najlepiej wszystkie siedliska + zamek + eko ile się da. Upgrade burz na pewno bardzo pomoże, ale to zależy o mapy, budowa w pierwszym tygodniu może na dłuższą metę Cię spowolnić.
dracarys2k - 2016-07-12, 02:27
:
A dokładnie jak działaja dyplomacja( na dłuższą mete działa?), opłaca się ją brać na Monere, gdzies początek/środek gry?
Mikus - 2016-07-12, 09:48
:
Jeżeli gracie bez zasad to zawsze opłaca się ją brać.
dracarys2k - 2016-07-12, 10:32
:
A umiejętności jak będę grał Monere (Atak, Logistyka, M.Powietrza i Ziemii, Dyplomacja i np co jeszcze można dodać?)
Mikus - 2016-07-12, 12:22
:
Taktyka zawsze dobrze się sprawdza, do tego oczywiście mądrość a w przypadku grania pod armageddon może przydać się inteligencja, dobrym rozwiązaniem też jest magia wody jeśli trafimy w gildii błogosławieństwo ponieważ jednostki z wrót mają duży rozrzut dmg.
hrabo - 2016-07-12, 12:25
:
Taktyka, płatnerz, mądrość. A co do dyplomacji to odpal sobie na szybko jakąś losową mapę, weź Adelę/Rylanda/Cyrę i potestuj.
New Year - 2016-07-12, 16:56
:
Ja też coś napiszę.
Są dwie możliwości wyboru głównego bohatera. Można albo wybrać sobie od razu Monere i grać nim jako głównym bohaterem albo wybrać na początku np. elementalistę (Grindan jest najlepszy z nich wszystkich) i liczyć na trafienie bohatera z silniejszą specjalizacją w karczmie (specjalizacja Monere do jakiś najsilniejszych nie należy). Ja osobiście preferuję drugą strategię. Radziłbym sobie ją spróbować i zobaczyć czy ci się spodoba.
nunquam - 2016-07-13, 23:02
:
Tutaj masz linka gry confem,
conf link
Niestety koleś trafia w karczmie Galtharana i Vidominę ;^) ... niemniej coś możesz podpatrzeć, gra jest na zasadach HW (nie ma upa rusałek). Conf to brzydki, ale bardzo mocny zamek - dla kogoś kto umie nim zagrać. Jak gracie bez zasad - możesz wybrać wersję gry z przyrostem 4 feniksów na tydzień ( o ile jesteś w stanie postawić je na 117). Da Ci to dodatkową przewagę. Najważniejsze umiejętności u głównego to atak/ płatnerz / logistyka / taktyka / magia ziemi / magia powietrza / mądrość + dyplomacja (jak bez zasad). Nekro dobrze jest rozjechać jak najwcześniej - max 127 ;^) ....