Akademia Wojny - forum

Turniej Master AW 15 - Dyskusje turniejowe

altaeir - 2015-04-18, 19:45
:
LOL Nie ma to jak porównywać jednostki 7lvl nie biorąc pod uwagę innych czynników. Nawet nie chce mi się pisać o tych ptakach/feniksach i napisze o confluxie. Jak miasto które na większości map użytych w turnieju sprawuje się bardzo dobrze(a już w szczególności na fixach gdzie liczy się walka szczurów) można nazwać słabym? Ahhhh Już wiem, pewnie dlatego że ludzie grają mapy które powinny trwać max 4tyg , dwa razy dłużej pomimo poziomu 100% który umożliwia dosłownie wszystko na mapie. Siła confa polega na szybkości obrabiania mapy a nie kampieniu w swojej strefie bezpieczeństwa i czekaniu na bóg wie co. Jedynie co to na mapie Giant War i Showdown conflux nie bardzo sobie radzi, bo inne miasta lepiej obrabiają topki(na desert warze można zagrać spokojnie rushem i wjechac do przeciwnika w 1tyg nawet na poziomie 130%). Statystyki confluxa wynikają z map losowych, gdzie na dużych mapach są lepsze miasta.
Już prędzej bym zwiększał siłę cytadeli bo na mapach boom, bfh, paranoia sobie kompletnie nie radzi w porównaniu do innych miast, a na mapie insanity tylko to że jest teren bagna przy kopalniach ją ratuje, bo trzeba w 1 dniu postawić gildię mapa na walki szczurów przez co albo nie mamy krów albo mamy 1-7 bez zamku.
Właśnie dlatego po napisaniu takich postów potem ktoś mi zarzuca że go nie lubię etc. a prawda jest taka że czytając różne bzdury najpierw mam ochotę wstawić filmik "czy ty to widzisz" a potem odpisuję. Nie bez powodu od zawsze się gra z takim przyrostem ptaków, jakby to był turniej jebusa to mógłbym zrozumieć takie pisanie, ALE JAK MOŻNA NAPISAĆ ŻE CONFLUX JEST SŁABY NA FIXACH.
[HA]Imm0rt4l - 2015-04-18, 22:18
:
hehe no właśnie:) Miałem w tym temacie napisać coś podobnego, ale już mi się nie chciało;D @Deviladam, żeby to zrozumieć musisz pograć duużo więcej online, a wtedy sam zobaczysz, co tak na prawdę ma znaczenie. W h3 jest na prawdę bardzo dużo czynników, które mają o wiele większe znaczenie niż hp jednostek. Conflux jest silny szczególnie na nie dużych mapach, lub takich, gdzie można szybko przedostać się do przeciwnika. Bardzo często fenixy nawet nie są potrzebne, bo grę można szybko zakończyć dzięki parametrom pozostałych jednostek, jak inicjatywa, czy przedział zadawanych obrażeń, a w dodatku czynnikom ekonomicznym, takim jak przyrost czy też koszt;) Zauważ, że takie feniksy są dość tanie w porównaniu do innych, mocniejszych jednostek, co sprawia, że można szybciej nazbierać ich sporą armię stanowiącą bardzo silny oddział, w dodatku z najwyższą inicjatywą;) Dodam, że troszeczkę Cię rozumiem, bo kiedyś sam myślałem, że conf jest słaby:D
Begrezen - 2015-04-18, 23:58
:
Nowe pojedynki zrodziły nowe pytania, a raczej wątpliwości :P
Cytat:
1. No first day(red) rush.
Gracz czerwony nie może 1dnia nowego tygodnia przy użyciu nowej armii atakować przeciwnika lub zajmować jego lokacji. Jeśli przy użyciu nowej armii pokonaliśmy strażnika broniącego dostęp do strefy przeciwnika, nie możemy zajmować żadnych z lokacji przeciwnika i atakować jego bohaterów.
Zabronione jest blokowanie przejść, uniemożliwiając dostarczenie wojsk przez przeciwnika.

Zabronione jest atakowanie przy użyciu nowej armii grając czerwonym, ale "obrona przy użyciu nowej armii" nie jest zabroniona? Pytam bo miałem taki przypadek, że czerwony wykupił nową armię(ja o tym nie wiedziałem) i sobie wyszedł na spacerek, a ja go zaatakowałem w tej samej kolejce, w 1 dniu, ale on miał te jednostki nowe z tygodnia wykupione, a ja nie :( I wiadomo przewaga po czyjej była stronie :P
Właściwie to troche gra mnie przekłamała, bo widziałem jak jakiś heroes podchodzi do herosa głównego, ale on miał tylko same wiwerny, a przynajmniej tak pokazywała mi gra, a okazało się, że on dostarczał jednostki z nowego tygodnia z wrotów żywiołów. Wpadłem w pułapkę xD
SCS - 2015-04-19, 00:27
:
DevilAdam napisał/a:
Ok ale zważ na to jakie są inne jednostki w zamkach, to była jedna z dwóch podpór tego miasta.
Armagedon Squad jest super, ale czy mamy zawsze armagedon ?
Odradzanie nie zawsze wychodzi.
Każda jednostka 7 poziomu ma jakąś dodatkową zdolność więc te argumenty są ważne ale co mi z tego jak padają aż tak.
Rankingi najsłabszych miast nie kłamią.


Ranking nie ma nic do rzeczy, nie grają zamki tylko ludzie a sam turniej ma za zadanie wyłowić gracza który może poradzić sobie w każdej sytuacji, każdym zamkiem.

WŻ to jedno z mocniejszych miast na multi, ma wyśmienity start dzięki rusałkom, poboczni mają dzięki magiom i szybkim rusałkom mają mocne argumenty w starciach szczurów, a feniksy nawet z obniżonym przyrostem są bardzo potężne dzięki szybkość i pierwszemu ruchowi.

W gildii magów WŻ nigdy nie dostaniesz armageddonu.

Begrezen napisał/a:
Nowe pojedynki zrodziły nowe pytania, a raczej wątpliwości :P
Cytat:
1. No first day(red) rush.
Gracz czerwony nie może 1dnia nowego tygodnia przy użyciu nowej armii atakować przeciwnika lub zajmować jego lokacji. Jeśli przy użyciu nowej armii pokonaliśmy strażnika broniącego dostęp do strefy przeciwnika, nie możemy zajmować żadnych z lokacji przeciwnika i atakować jego bohaterów.
Zabronione jest blokowanie przejść, uniemożliwiając dostarczenie wojsk przez przeciwnika.

Zabronione jest atakowanie przy użyciu nowej armii grając czerwonym, ale "obrona przy użyciu nowej armii" nie jest zabroniona? Pytam bo miałem taki przypadek, że czerwony wykupił nową armię(ja o tym nie wiedziałem) i sobie wyszedł na spacerek, a ja go zaatakowałem w tej samej kolejce, w 1 dniu, ale on miał te jednostki nowe z tygodnia wykupione, a ja nie :( I wiadomo przewaga po czyjej była stronie :P
Właściwie to troche gra mnie przekłamała, bo widziałem jak jakiś heroes podchodzi do herosa głównego, ale on miał tylko same wiwerny, a przynajmniej tak pokazywała mi gra, a okazało się, że on dostarczał jednostki z nowego tygodnia z wrotów żywiołów. Wpadłem w pułapkę xD


Przyjacielu, w takim momencie błąd leży dobitnie po Twojej stronie, fds dotyczy jedynie gracza który gra pierwszy (nie zawsze jest to czerwony, np. na insanity first day rush dotyczy pomarańczowego) Jeżeli gracz nie mógłby posiadać armii z nowego tygodnia na końcu tury to adekwatnie drugi gracz mógłby go zaatakować z nowym przyrostem.
DevilAdam - 2015-04-19, 03:19
:
[HA]Imm0rt4l napisał/a:
Deviladam, żeby to zrozumieć musisz pograć duużo więcej online, a wtedy sam zobaczysz, co tak na prawdę ma znaczenie.



Na pewno masz rację, szkoda że jest mało dopiero startujących graczy chociażby na WoH'u

Ja biorę wszystko pod uwagę mogę się mylić ale jednostki 4 i 5 poziomu są najsłabsze
Doceniam gonienie rusałką wolnych neutrali, dużego ruchu itp. ale piszę tylko o feniksach
Nawet na forum heroes community pisano o zwiększeniu do 3 przyrostu.

Jeżeli macie dużą wiedzę i doświadczenie to przekazujcie to w sposób normalny a nie "Znam się to cisnę bo sie nie zna" ale to już kwestia charakteru



altaeir napisał/a:
Właśnie dlatego po napisaniu takich postów potem ktoś mi zarzuca że go nie lubię etc. a prawda jest taka że czytając różne bzdury najpierw mam ochotę wstawić filmik "czy ty to widzisz" a potem odpisuję.



No to niezły z ciebie ignorant jak na moderatora turnieju, bo chyba wiedziałeś że będą pytania do ciebie i to najgłupsze.

To mi słownik SJP powiedział o terminie "amator" -
amator
1. osoba zajmująca się czymś nieprofesjonalnie, niemająca doświadczenia w danej dziedzinie;
2. miłośnik czegoś, osoba znajdująca w czymś przyjemność; człowiek zajmujący się czymś hobbistycznie;

Czekam na falę obelg której na tym forum nie da się uniknąć.
Malekith - 2015-04-19, 06:13
:
Problem z feniksami jest taki, że jak ktoś postawi je z zamkiem w 1 tyg (na fixach nietrudno o to), to w 2 tygodniu ma 6 i niby czym masz zamiar to zabić? Najlepszym rozwiązaniem byłoby związać dodatkowy przyrost feniksów z jakimś drogim budynkiem, aby nie stanowiły problemu w 2-3 tygodniu.

Jeśli chodzi o czystą siłę feniksów - to bez przyrostu 4/tydzień są beznadziejne.

A co do odrodzenia: każdy feniks ma 20% szans na odrodzenie i szansa ta się sumuje. Czyli 2 feniksy - 40% szans na odrodzenie 1; 5 - 100% szans na odrodzenie 1; 6 - 100% szans na odrodzenie 1 i 20% szans na odrodzenie drugiego.; 11 - 100% szans na odrodzenie 2 i 20% szans na odrodzenie trzeciego itd.
DevilAdam - 2015-04-19, 17:25
:
Malekith napisał/a:
Najlepszym rozwiązaniem byłoby związać dodatkowy przyrost feniksów z jakimś drogim budynkiem, aby nie stanowiły problemu w 2-3 tygodniu.


To zdecydowanie najlepsze rozwiązanie, chociaż 2 feniksy z 250pkt życia nie były by też złym rozwiązaniem.

Malku cieszę się że twoje posty są właściwe i poruszają to co trzeba :)
SCS - 2015-04-21, 10:08
:
zagrał bym z kimś w turnieju :roll:
Dawidu91 - 2015-04-22, 12:10
:
też bym zagrał :D
Korwin_Krul - 2015-04-25, 14:37
:
Mnie ciekawią zapisy regulaminu dotyczące nekropolii.
1) Co zrobić z nadwyżką szkieletów po walce jeśli mamy wypełnione wszystkie sloty
2) Jak ma wyglądać wyrównywanie strat nekromancją? Ile szkieletów mam sobie zostawić gdy stracę 3 lisze, a ile kiedy stracę 2 smoki?
SCS - 2015-04-25, 14:45
:
Jeżeli przed walką miałeś 100 szkieletów a po walce masz 140 to usuwasz 40.
Wyrównanie strat dotyczy się tylko szkieletów, jeżeli tracisz inne jednostki nekro to nie rekompensujesz tego szkieletami.
Ravciozo - 2015-04-25, 15:27
:
A nie tak, że "do wyrównywania strat", czyli jak miałeś 100, straciłeś 20, dostałeś 30, to usuwasz 10? I masz znowu 100?
Malekith - 2015-04-25, 17:59
:
1. W istocie jest to poważny problem. Na przykład próbujesz zaatakować przeciwnika (mając wszystkie sloty pełne), który zabije ci wszystkich pobocznych, po czym rozbije hirka z 1 jednostką o twojego bohatera. Nie masz możliwości skasować tego 1 szkieleta, a zmuszanie do usunięcia całego slotu byłoby komiczne. Proponuję dodać zapis, że w przypadku niemożności usunięcia zysków z nekromancji, musimy to zrobić to przy najbliższej okazji (i do tego limit np. 3 dni - po 3 dniach trzeba usunąć wszystko).
2. Wyrównywanie szkieletów dotyczy tylko szkieletów. Nie zastępujesz innych straconych stworzeń szkieletami. Jeśli na początku tury miałeś 100, to na końcu tury możesz mieć maksymalnie 100 (chyba, że zdobędziesz więcej bez użycia nekromancji).
Szef - 2015-04-30, 10:26
:
Mam problem z rozegraniem fazy grupowej,a mianowicie Ramirez i DarkSiege nie mogą wziąć udziału w turnieju. :-P
Grupa turniejowa ( C ) Master AW amator.
SCS - 2015-04-30, 10:28
:
to wejdź do naszej grupy za krasuca.