Akademia Wojny - forum

Mapy i Kampanie - Imigranci 2 - Kolejna fala

Tilogour - 2015-01-08, 15:49
: Temat postu: Imigranci 2 - Kolejna fala
Hej !
Nielegalni imigranci stają się zagrożeniem w sąsiednim kraju.
Przywódca sąsiedniego królestwa prosi sąsiednie sąsiednie o wsparcie.
Jako dowódca armii wykonujący zalecenia swojego Władcy postanawiasz rozprawić się z nimi jeszcze raz, by zabezpieczyć swój kraj przed kolejną falą nielegalnych imigrantów.

Czy uda Ci się tego dokonać ?



Wersja gry: SoD
Rozmiar mapy: M
Ilość graczy: 3
Normalne warunki zwycięztwa
Gracze komputerowi są w jednej drużynie. Gracz ludzki jest sam.

Na mapie jest tylko jedna kopalnia i jest to celowe działanie.
Wolno stojących surowców jest dużo, a dodatkowe można zdobyć w różnych miejscach.

Proszę o opinie nt. mapy : )
Każda krytyka mile widziana.

BTW: Tylko lamy oceniają bez grania.
isan - 2015-01-08, 19:11
:
Grałem w jedynkę. Tzn. próbowałem, ale jestem takim lebiego, że chyba do tego wrócę, ale na 80%. Czy wtedy nie ma sensu?
Tilogour - 2015-01-09, 01:03
:
Ta część jest zdecydowanie łatwiejsza, a co do poziomu trudności, to każdy gra, jak lubi ; ) Więc jak lubisz grać na 80% (komp nie buduje 7lvl o ile dobrze pamiętam), to jak najbardziej ma.
Daffodil - 2015-01-09, 13:52
:
Ponownie grałem na 200%. Znowu uważam to za jedyny słuszny poziom. Na 200% obaj gracze komputerowi grają słabo, zatem na niższych progach jest tylko gorzej.
Jest znacznie łatwiej, niż w 1. części Imigrantów. Chyba głównie dlatego, że nasza strefa jest bogata. Są piramidy, artefakty niektóre w ogóle nie są chronione (udało mi się zdobyć Kajdany Wojny bez pokonywania jakiegokolwiek przeciwnika - powiem od razu, że się przydają). Ktoś mógłby wytknąć mi, że nie jest wcale bogata, jeśli chodzi o zasoby. Cóż, jeśli chodzi o takie "wolnostojące", to owszem. Trzeba bowiem pokonywać stwory w strefie, by zyskać ogromne ilości zasobów, które starczą spokojnie do końca gry. Ja np. przed 3. tygodniem miałem niemalże w pełni rozwiniętą Fortecę. Dzięki pokonywaniu stworzeń na mapie można też dostać całkiem dobre arty, np. Sandały Świętego.
W przeciwieństwie do 1. części Imigrantów, tutaj nie polecam jakiegoś szczególnego typu bohatera. Ja dla przykładu grałem Valeską. Ładnie mi się rozwinęła i po prostu kosiła. Można powiedzieć, że nawet lepiej niż niejeden mag.
Warto brnąć w magię powietrza i mądrość. Mamy w swojej strefie bardzo dużo piramid, zatem tylko kwestią czasu jest dostanie wrót wymiarów albo chociażby lotu. Dzięki temu można ładnie ominąć garnizon zielonego i jeszcze zdążyć zrobić zadanie za tym budynkiem przed samym zielonym. Opłaca się - dostaje się bowiem 20k expa. Jeśli będziemy wystarczająco mocni i szybcy, będzie można jeszcze zgarnąć Puszkę Pandory sprzed portalu do zielonego. Daje ona 6 punktów mocy, więc może okazać się przydatna.
Mapa jest dobra, choć moim zdaniem za dużo zależy od stworzeń, które wylosują się na początku. To niby minus, ale też i plus. Stała cecha Imigrantów, tak bym rzekł. c: Mapy sprawdzają gracza w dosłownie każdych warunkach. To mi się podoba.
Ponownie gracze komputerowi nie stanowią wyzwania, a szkoda. Główny bohater zielonego dał się pojechać tak naprawdę marną armią i zaklęciami z wyższej półki, mimo że ma odporność na starcie... Różowy nie jest lepszy. Potrafi tylko nęcić od strony morza i to też marną armią.
Żeby sobie jeszcze ponarzekać, powiem, że nie podoba mi się piaskowa droga, mnogość wykopanych dziur na mapie oraz zbyt wiele terenów. ;__; Błagam, nie rób tak więcej. Bez logi się nie da grać na takim czymś.
Wygląda na to, że grałem jako pierwszy w wersję ultra. Tak, w tą odsłonę również grałem na 200%. I powiem, że paradoksalnie jest ona o wiele łatwiejsza niż normalna wersja. Poważnie. Kompy się opierdzielają, przez co mają mniej armii. Różowy to w ogóle się kisił... Główny bohater miał też większe staty od tego z normalnej wersji. To jednak o czymś świadczy. Powiem szczerze, że to samo jest z Imigrantami 1 Ultra. Również łatwiejsza wersja niż normalna. I dało się ją wygrać wojownikiem, dokładnie Tyraxorem.
Wersję ULTRA przydałoby się zmodyfikować. Oto kilka rozwiązań:
a) dajesz 6 siedlisk aniołów zamiast 3
b) zamiast 3 siedlisk aniołów dajesz 3 siedliska jakiegoś neutralnego smoka. Np. lazurowego lub kwasowego
c) dajesz 6 siedlisk neutralnego smoka.

Proszę Tilogóra o wstawienie save'ów, które mu wysłałem. Byłbym wielce zobowiązany.
Tilogour - 2015-01-09, 14:59
:
Zapisy gry Daffodila. :} Każda krytyka mile widziana. Może jeszcze ktoś się skusi ? : )