paweł napisał/a: |
Goblin pada tak szybko jak diablik jest podobnie słaby jak on.Wilczy ma 10 wytrzymałości to chyba jakiś żart że to jest dużo.U psiaka trzeba się obawiać uderzenia w dużej liczbie ponieważ ćwika podwójnie, ale to działa tylko jedno może dwie kolejki ponieważ po kontrataku wilczych prawie niema! |
zlatan napisał/a: |
Dlatego wilczym trzeba dobijać. Np, najpierw sieknąc gościa ptakiem gromu, a później tego samego dobić wilkiem (oczywiście jeżeli nie jest to gryf, żeby nie skontrował znowu). |
Skwer napisał/a: |
hehe... lecieć na bohemota to nie jest zbyt mądre rozwiązanie, lepiej poczekać aż jednostki przeciwnika do nas podejdą a ja przyjdzie kolej bohemota to beresakerkiem go xD |
Bartas napisał/a: |
Twierdza+brak przyspieszenia na expercie=rzeź |
paweł napisał/a: | ||
W twierdzy jest podobny problem co w Cytadeli... ale nie zgodzę się że twierdza bez przyśpieszenia to rzeźnia przecież jednostki nie muszą wychodzić odraza do przodu mogą poczekać aż wróg pierwszy wykona ruch. Behemot ma mocne uderzenie trzeba na niego uważać... |
Bartas napisał/a: |
TWIERDZA MUSI PIERWSZA ZATAKOWAC BO NIE INNEJ SKUTECZNEJ TAKTYKI-MUSI ZNISZCZYć WSZYTKO PIERWSZA BO DEFA MA SłąBEGO. |
paweł napisał/a: | ||
niby ma małego, ale rok, bohemot, szaman i urk... w obronie nie są tacy słabi to większa i najważniejsza część twierdzy jak tak się przyjrzeć to i do obrony twierdza nie jest taka zła i wcale nie gorsza od cytadeli (oczywiście nie uwzględniam do tej opinii Tazara bo to co innego). |
Shakti napisał/a: |
I nie wykorzystać Crag hacka?! |