Tarnum napisał/a: |
I nie mów, że nabijam sobie posty. Ten oto jest jakby odnośnikiem do wielu innych, ich podkreśleniem i kolejnym potwierdzeniem. |
czorbok napisał/a: |
taka roznica wystepuje takze tylko u porownywalnych demonow w inferno |
Atos napisał/a: |
Moim zdaniem najsłabszy zamek. Gram nim rzadko, zupełnie mnie nie przekonał. Uprzedzam, że jego legendy wcale nie znam, nie mówię tu o jakimś klimacie, ale o samej sile zamku.
Typowo ofensywny zamek, co widać po statystykach początkowych bohaterów. Marna magia- gildia tylko do trzeciego poziomu Marne budynki dodatkowe- gildia najemników nie wydaje mi się zbyt przydatna, a z tunelu nawet nie wiem jak się korzysta. Nie po to gram by z zamków uciekać Z jednostek w zasadzie żadna mnie nie zachwyca. Mało wytrzymałe roki, mało wytrzymali wilczy rycerze, pierwszy poziom taki sobie. Siódmy poziom może i niezły, ale wolny i chodzący. Taka hydra nadrabia atakiem na kilka miejsc, behemot nie nadrabia. Nienajgorsze są cyklopy, ale gdzie im np. do nag? Od ich dodatkowej umiejętności wolę mieć balistykę, bo jest skuteczniejsza. Orkowie też padają jak muchy, chyba najlepsza jednostka tego zamku- jak na swój poziom to shreki, ale one z kolei są wolne wskutek czego rzadziej używane. Moim zdaniem- czerwona latarnia "Herosów" |
Atos napisał/a: |
Taka hydra nadrabia atakiem na kilka miejsc, behemot nie nadrabia |