Akademia Wojny - forum

Świat Heroes 3 - Najlepszy uklad artrfaktow

preeemys - 2011-03-21, 19:29
: Temat postu: Najlepszy uklad artrfaktow
Gram juz sporo wstyd juz przyznac sie jak dlugo i zawsze uwazalem ze nie ma jednego ukladu artefaktow do czasu gdy poskladalem ten uklad:

1.uniwessalny nie blokuje ci czarów, oszcedzasz jeden ruch czarów, i zawsze zaczynasz pierwszy dzieki psalmowi mocy
2. dodaje ci 21 punktów do statystyk żaden inny układ ci tego nie daje
3. w moim układzie b. wazna czesc stanowi i idealnie się komponuje „Eliksir Życia”
4.. pod pewnymi warunkami moglby konkurowac z nim "Płaszcz nieumarłego króla" ( ale ograniczone do nekromantów
5. Gdyby Moc ojca smokow nie ograniczal zaklec dobroczynnych moglby ewentualnie konkurowac

maly tip dla chcacych zebrac ten uklad

ja gram na WOG, i mam ustawione zeby po kazdym zdobytym poziomie bohater dostawal artefakt ( gram na xxl ) to z czasem zdobywam ten uklad, b. polecam WOG, poznajesz gre od pocztaku kupa kupa frajdy.

MODYFIKACJE :
1. w miejsce Płaszcz zwinności - to miejsce czeka na propozycje bo ja mam art dajacy szybkosc ( ale psalm mocy na poczatek i tak daje mi szybkosc wiec w sumie plaszcz szybkosci, mozna zaminic na cos inneGo - PROPOZYCJE

2. w sakwie zamiast ksiazki mogloby byc np. "Kula żywiołu ziemi" czasmi implozja, jest potrzebna ( ale nie bede sie upieral, ja tam dalem ksiazke bo zawsze gram na xxl a w partii skad jest scan, potrzebowalem wrota wymiarow


WSZELKA POLEMIKA MILE WIDZIANA, w tym Wlasne modyfikacje
Leance - 2011-03-21, 19:33
:
Układ jest dobry, ale równie ważna, jak jego kształt, jest możliwość zebrania go. Powiedz, na ilu mapach będziesz w stanie złożyć miecz sojuszu?
Ja, gdybym miał wybór, wolałbym przeciętnego nekromantę z płaszczykiem i kilkoma normalnymi artami, niż to wszystko. Pragnę również zauważyć, iż w wogu wszystko jest możliwe, a z modyfikowanych artów można wyciskać takie cuda, że to się przy nich chowa.
preeemys - 2011-03-21, 19:50
:
Leance napisał/a:
Układ jest dobry, ale równie ważna, jak jego kształt, jest możliwość zebrania go. Powiedz, na ilu mapach będziesz w stanie złożyć miecz sojuszu?


- zgadzam sie ze taki uklad bardzo trudno zebrac, tylko jesli zbieramy artefakty to do czegos dazymy, i dla mni wlasnie taki uklad jest kompletnym i docelowym ukladem.

Leance napisał/a:
Ja, gdybym miał wybór, wolałbym przeciętnego nekromantę z płaszczykiem i kilkoma normalnymi artami, niż to wszystko.


spoko tylko jak nie grasz nekromantom to co masz zbierac, ten uklad jest mega wypas plus jest uniwersalny dla kazdego bohatera z kazdego zamku* ( eliksir zycia nie kazdemu pasuje

Leance napisał/a:
Pragnę również zauważyć, iż w wogu wszystko jest możliwe, a z modyfikowanych artów można wyciskać takie cuda, że to się przy nich chowa.


tu mnie zaciekawiles napisz wiecej

dodalem ten sam scan w tiff, niewim czemu jpg wychodza takie szare
Leance - 2011-03-21, 21:43
:
Chodzi mi bardziej o skrypty, przez które można sobie podnieść np. wartości artefaktów o +100. Spojrzyj tu
http://www.wog.acidcave.net/artef.php
kijana89 - 2012-01-31, 03:47
:
Od razu zaznaczę, że nie biorę pod uwagę WOGa.
Dla mnie najlepszym (uwzględniając możliwości jego uzbierania) zestawem jest: zbroja przeklętego z kulką osłabienia (to akurat rzadko się trafi :-( ), arty do szybkości na mapie (buty szybkości, rękawice jeźdźca), do szybkości na polu bitwy (naszyjnik przyspieszenia, płaszcz zwinności, pierścień wędrowca), w różnościach mile widziana jakaś księga, medal odwagi, arty do łucznictwa (jeśli mam łucznictwo ofc). Chyba niewygórowany zestaw, a bardzo pomaga w grze.
Inna wersja to płaszczyk + ewentualnie buty i/lub rękawice. I jazda :-)
DevilAdam - 2015-02-20, 09:03
:
Ja również nie uwzględniam WOGa.
Najlepsze zestawienie które trafiałem bardzo często to zbroja potępionego (tak u mnie jest)
Set bardzo łatwo można złożyć i czasem kusi wybranie artefaktu na start bo jeden z czterech łatwo trafić a na mapie prawie zawsze są pozostałe 2 no i w mieście czasem wylosuje do kupna brakujący.
Podobnie jest z eliksirem życia z tym że fiolkę nie da się (lub mi nie wypadło) trafić.
Monology - 2015-02-21, 14:49
:
Najlepsze połączenie wg mnie to zbroja przeklętego i kula stałości, bądź czerwona kulka, która w tym przypadku zadziała tak samo
Dago - 2015-02-23, 14:02
:
zbroja przeklętego = aotd? No tak, to faktycznie ciężko o lepszą opcję. I nie, czerwona kulka nei idzała tak samo tylko lepiej, bo w wypadku kuli stałości (jeśli się neui mylę) można rzucić dalej cure, to raz, dwa, można rzucić chociaż jakiś haste by ksontrować hcoć jeden z badziewów rzucanych przez aotd.
Ravciozo - 2015-02-24, 18:55
:
Albo po prostu do swojego zestawu dodaj kulę przeciwstawienia zamiast firmamentów. Mieczyk rzuci Ci prayer'a, a potem już żadnego czaru się nie da rzucić ;D
Mając płaszcz zwinności prawie na pewno będziesz zaczynał walkę.
heroes3 - 2016-10-15, 22:42
:
Jeżeli rozmawiamy o artefaktach złożonych, to ja za najlepszy wskazałbym 'eliksir życia'. Dość prosto go złożyć (tylko 3 składowe), dodaje 25% życia i umiejętność regeneracji. Co zwłaszcza jak mamy dużo jednostek 7 levelu czyni je niesamowicie odpornymi i trudnymi do pokonania.
Często zdarza mi się również zdobyć 'statuę legionów', choć niestety nie zawsze. Ale jeśli tylko grywam XL albo po prostu nastawiam się na dłuższą potyczkę, to ze 'statuą' wygraną mam praktycznie zawsze w kieszeni.
'Zbroja przeklętego' jest fajna, bo łatwo ją złożyć. Bardzo często jest tak, że mam ich nawet po 3-4 na rozgrywkę, więc swobodnie można ją dawać pobocznym. Dla main'a średnio się sprawdza, bo statów niewiele podnosi, a jak przeciwnik ma cure, dispell, to po jednej rundzie efekty 'zbroi' są zniesione.
'Miecz anielskiego sojuszu'. Rewelacyjny artefakt!!! Choć mnie udało się tylko dwa razy go zdobyć. Raz uczciwie pozbierałem wszystkie składowe. Za drugim razem (a było to na mapie konkursowej (!)) oddałem w chatce 'miecz sprawiedliwości', a w nagrodę dostałem 'miecz anielskiego sojuszu'. Dla mnie to było przegięcie, za duża nagroda ;-) Wręcz potraktowałem to jako minus mapy.
'Łuk strzelca' i 'kapelusz admirała', to bardzo dobre artefakty, ale rzadko z nich korzystam. Ten pierwszy tylko grając fortecą (liczę na umiejętność 'łucznictwo' + dużo 'tytanów'), drugi to wiadomo, tylko na wodne mapy.
O 'płaszczu nieumarłego króla' się nie będę wypowiadał, bo nawet nie pamiętam kiedy w ogóle ostatnio grałem nekro :roll:
'Źródło maga' bardzo rzadko się przydaje, bo zazwyczaj na mapach jest odpowiednia ilość studni, albo miasta gdzie można przeczekać turę, albo po prostu mamy dużo 'wiedzy' i zapas many na kilka tur czarowania.
Ach, zapomniałbym o jeszcze jednym 'piorun tytana'. Dobry, lepiej podnosi staty niż 'zbroja przeklętego' i dodaje ekstra czar do księgi. Zdecydowanie pozytywny artefakt.
Reasumując, jak dla mnie podium (uwzględniając szanse na zdobycia danego artefaktu, jego pożyteczność) to:
-'eliksir życia'
-'statua legionów'
-'piorun tytana'
Ufff, ale się rozpisałem :lol:
Ravciozo - 2016-10-16, 11:17
:
Nie zapominaj, że jak np. farmisz szkielety nekro, to eliksir życia też się przydaje, tylko że wtedy jako 3 osobne artefakty, podnosząc hp każdemu szkieletowi z 6 do 10, czyniąc ich power stack praktycznie niezniszczalnym.
Mikus - 2016-10-16, 11:28
:
A dla mnie Piorun tytana jest niesamowitym badziewiem akurat bo zanim go zbierzemy to jesteśmy zazwyczaj na takim etapie, że piorunem za 600 (o ile dobrze pamiętam) to możemy sobie przeciwnika posmyrać tylko, mamy już w tym momencie mocniejsze czary a i lepiej jakąś masówkę wrzucić.
Ravciozo - 2016-10-16, 12:15
:
Zgadzam się
hrabo - 2016-10-16, 12:36
:
Piorun tytana zawsze był dla mnie takim tworem "trzeba było zrobić składany artefakt tytana, to coś zrobiliśmy". Ma dobry klimat, ale nic poza tym, na tak zaawansowanym etapie gry i tak wolisz raczej założyć coś w rodzaju czajnik, gladius + tarczę tytana i jakąś zbroję smoka, czy cokolwiek innego, co znalazłeś.

Moim zdaniem najważniejszymi składanymi artefaktami w grze są 2 zestawy Sandro i eliksir życia, wysoki power lvl i łatwość w złożeniu.
Cez - 2016-10-16, 13:17
:
Zbroja przeklętego, w połączeniu z czerwoną kulą, co nie jest rzadkim zjawiskiem na większych mapach (XL+U), gdzie obrabia się przed fb kilka TZ pozwala, mimo relatywnie niższych statów, na bardzo skutecznie osłabienie siły przeciwnika.
Często jedna ze stron celowo przeciąga konfrontację widząc, że ma szanse na złożenie tego seta.