Akademia Wojny - forum

Świat Heroes 3 - Czego brakuje Herosom?

zny - 2009-11-23, 11:17
:
Mi brakuje takiego buttona w targowisku "wszystko na złoto". Bo jak muszę desperacko wykupić armię, to mnie wkurza klikanina.
A niedobór morskich potwórów - rzeczywiście, widoczny... zabrakło chociażby tego:

Inna sprawa, że ciężko by było taką walkę zorganizować - bohater z armią płynie przecież statkiem, a stwór siedzi w wodzie... w praktyce można by wykorzystać jedynie stwory, które są w stanie wleźć na pokład.
Skwer - 2009-11-24, 09:40
:
SebaSan1981 napisał/a:
Mi brakuje w Herosach (drugiej i trzeciej części) pojedynków z neutralami na morzach.

a kto ci bromi postawic powietrze na wodzie albo wode czy tam inne jednostki - nawet jak statek zatopiony przeszukasz to walczysz na morzu tj wszystkie wal;ki odbywaja sie na statku ale na jedno wychodzi
SebaSan1981 - 2009-11-24, 17:03
:
Wiem ale chodzi mi raczej o to że tak jak się konno poruszamy bohaterem to w czasie wędrówki spotykamy grupki (większe bądź mniejsze) różnych przeciwników z którymi musimy walczyć. Tak samo mozna by było zropbić podczas pływania. Np miejsce do zacumowania na brzegu blokowałaby jakaś grupa potworów (wodnych) albo na pełnym morzu broniłyby one dostępu np do wiru lub rozbitka z artefaktem.
To o statkach i zywiołakach ja wiem ale mozna by batalie morskie bardziej rozwinąć. Taka jest moja opinia.
FeestQ - 2009-11-24, 18:27
:
SebaSan1981 napisał/a:
Wiem ale chodzi mi raczej o to że tak jak się konno poruszamy bohaterem to w czasie wędrówki spotykamy grupki (większe bądź mniejsze) różnych przeciwników z którymi musimy walczyć. Tak samo mozna by było zropbić podczas pływania.


Moim zdaniem to trochę byłoby bez sensu. Nie można tak bardzo uzależniać całego świata gry od potworów.

SebaSan1981 napisał/a:
Np miejsce do zacumowania na brzegu blokowałaby jakaś grupa potworów


Na niektórych mapach jest tak, że na plaży czekają na nas potwory.
silverfrog - 2009-12-03, 13:52
:
Pomysł z morskim miastem nie jest wcale taki zły, ale w obecnym kształcie gry raczej trudny do zrealizowania. Wyobraź sobie np. wielką kałamarnicę walczącą z z tytanem na tle śnieżnej scenerii. ;-)
Oczywiście to tylko przykład. Gdyby to było możliwe, chętnie widziałbym jako jego jednostki, osławioną menażerię Daviego Jonesa. :mrgreen: Z krakenem jako 7lv. of course.
Z rzeczy których brak doskwiera mi w Heroesach jest nieobecność jakiegoś budynku w którym można by zapomnieć niepotrzebną umiejętność. Podobno jest taki w Wogu, przydałby się i tutaj.
FeestQ - 2009-12-03, 20:11
:
silverfrog napisał/a:
Z rzeczy których brak doskwiera mi w Heroesach jest nieobecność jakiegoś budynku w którym można by zapomnieć niepotrzebną umiejętność.


Na pewno by się przydał. Podczas rozwoju bohatera możemy sobie wybrać umiejętność, jaką chcemy ( choć nie zawsze trafiają się przydatne :-) ), ale gdy wejdziemy do uczonego lub do chatki, a tu bach - sokoli wzrok, to wtedy nic nie możemy zrobić :-| .
page - 2009-12-03, 20:31
:
Nie lepiej posłać tam pachołka na zwiad? :)
silverfrog - 2009-12-03, 20:52
:
page napisał/a:
Nie lepiej posłać tam pachołka na zwiad? :)

Czasami dostaniesz do wyboru przy lv.upie np. sokoli wzrok lub odkrywanie i co wtedy? Stracisz slota na badziewną umiejętność. Poza tym niektórym bohom chętnie usunąłbym umiejętności startowe. ;-)
zny - 2009-12-03, 21:02
:
W sprawie tego budynku to fakt - byłby nieoceniony.

A mi brakuje takiego elementu mechaniki u stworów: powinny istnieć takie, które mają zdolność kontrataku wobec kreatur posiadających zdolność powstrzymywania kontrataku. Nienajgorszym rozwiązaniem byłoby nawet, gdyby pierwsze występowało jednocześnie z drugim.
Paweł - 2009-12-03, 21:12
:
Gra nie ma w sobie niepotrzebnych elementów, wszystko co w niej zawarte ma jakieś zastosowanie, a gracze też mają swoje ulubione opcje. Pomysł z morskim miastem nie jest wcale taki głupi, to zawsze byłoby coś nowego.
Osobiście brakuje mi w trzeciej odsłonie ataku bohatera w zwarciu. Oczywiście to musiałoby być lepiej dopracowane niż w czwartej i piątej odsłonie gry, gdyż w czwórce bohater zadawał zbyt duże obrażenia, a w piątce wręcz przeciwnie- zbyt małe obrażenia. :-)
Skwer - 2009-12-04, 19:30
:
Paweł napisał/a:
Osobiście brakuje mi w trzeciej odsłonie ataku bohatera w zwarciu. Oczywiście to musiałoby być lepiej dopracowane niż w czwartej i piątej odsłonie gry, gdyż w czwórce bohater zadawał zbyt duże obrażenia, a w piątce wręcz przeciwnie- zbyt małe obrażenia. :-)

ale w 4 rozwijal sie jak w rpgi mozna bylo go zabic, a w 5 walil tak jak w 3 zamiast kolejki czaru
Player - 2011-10-16, 01:45
:
Majer napisał/a:
Pytasz dlaczego juz mowie poniewaz Heroes to nie ma byc skladanka gier tylko wlasnie heroes i ma byc niepowtarzalny.
Racja, niech Heroes pozostanie Heroesem, do którego się wraca od czasu do czasu, a poza tym polecam pograć w inne strategie turowe fantasy, tym którzy czują niedosyt. Gram już jakiś czas w Age of Wonders: Shadow Magic, może jeszcze nie na tyle, żeby twierdzić z pewnością, ale póki co myślę, że ta gra jest bardziej dopracowana od HoMM3. Jeśli kiedyś do niego wrócę to bardziej za klimat, bo rozwiązania z AoW są pod wieloma względami lepsze.
Archen - 2011-10-16, 14:07
:
Mi brakuje opcji edytora:

1. Nagrodą za zabicie potwora musi być konkretny artefakt albo konkretny surowiec. Chciałbym żeby mogły to być losowe rzeczy.

2. Chciałbym żeby można było ustawić domyślnie że potwory na pewno się nie przyłączą do bohatera - niema tego i każdemu trzeba zmieniać.

3. Chciałbym że generator losowych przeszkód miał więcej opcji i żebyśmy zaznaczali z których elementów ma generować, żeby można było tworzyć profile generatora itd.

4. Przydało by się też, żeby kliknąć na losowy artefakt i zadecydować z jakiej puli losuje w tym konkretnym przypadku (jedyne co można zrobić to odznaczyć artefakty z puli globalnie dla całej mapy żeby się nie losowały).
Tilogour - 2011-10-16, 23:14
:
Cytat:
3. Chciałbym że generator losowych przeszkód miał więcej opcji i żebyśmy zaznaczali z których elementów ma generować, żeby można było tworzyć profile generatora itd.

Ta opcja jest dostępna w patchu do edytora WoG (można nim robić mapy SoD)

Co do większej losowości, to jest coś takiego, jak LERM, ale wymaga to WoGa.
Rayuxv - 2011-11-09, 17:53
:
Mi natomiast brakuje przeciwieństwa gildii najemników. Można sprzedać jednostki, ale kupić nie za bardzo... Dlatego powinni wprowadzić budowlę umożliwiającą kupno jakiejś jednostki, pod warunkami:
-Jednostka jest 2 razy droższa.
-Można kupować tylko te, do których mamy siedliska.
-Budynek byłby dostępny tylko na otwartej mapie.
-Brak limitu kupowanych jednostek.
Zredukowało by to nieużytą kasę, z której po populacji nie mamy pożytku. :-)

silverfrog napisał/a:
Pomysł z morskim miastem nie jest wcale taki zły, ale w obecnym kształcie gry raczej trudny do zrealizowania. Wyobraź sobie np. wielką kałamarnicę walczącą z z tytanem na tle śnieżnej scenerii. ;-)
Oczywiście to tylko przykład. Gdyby to było możliwe, chętnie widziałbym jako jego jednostki, osławioną menażerię Daviego Jonesa. :mrgreen: Z krakenem jako 7lv. of course.


Też tak myślę, jeśli chodzi o potwory, można by było wykorzystać te, które znajdują się w Disciples II:
1 lvl Oszczepnik --> Włócznik (taka podstawowa jednostka, mogła by być niebieska).
2 lvl Syrena --> Utopiec
3 lvl ?
4 lvl Topielec --> Wielki Topielec
5 lvl Delfin --> Rekin
6 lvl Wąż Morski --> Węgorz elektryczny (ale takich big rozmiarów)
7 lvl Kałamarnica --> Kraken