SebaSan1981 napisał/a: |
Mi brakuje w Herosach (drugiej i trzeciej części) pojedynków z neutralami na morzach. |
SebaSan1981 napisał/a: |
Wiem ale chodzi mi raczej o to że tak jak się konno poruszamy bohaterem to w czasie wędrówki spotykamy grupki (większe bądź mniejsze) różnych przeciwników z którymi musimy walczyć. Tak samo mozna by było zropbić podczas pływania. |
SebaSan1981 napisał/a: |
Np miejsce do zacumowania na brzegu blokowałaby jakaś grupa potworów |
silverfrog napisał/a: |
Z rzeczy których brak doskwiera mi w Heroesach jest nieobecność jakiegoś budynku w którym można by zapomnieć niepotrzebną umiejętność. |
page napisał/a: |
Nie lepiej posłać tam pachołka na zwiad? :) |
Paweł napisał/a: |
Osobiście brakuje mi w trzeciej odsłonie ataku bohatera w zwarciu. Oczywiście to musiałoby być lepiej dopracowane niż w czwartej i piątej odsłonie gry, gdyż w czwórce bohater zadawał zbyt duże obrażenia, a w piątce wręcz przeciwnie- zbyt małe obrażenia. |
Majer napisał/a: |
Pytasz dlaczego juz mowie poniewaz Heroes to nie ma byc skladanka gier tylko wlasnie heroes i ma byc niepowtarzalny. |
Cytat: |
3. Chciałbym że generator losowych przeszkód miał więcej opcji i żebyśmy zaznaczali z których elementów ma generować, żeby można było tworzyć profile generatora itd.
|
silverfrog napisał/a: |
Pomysł z morskim miastem nie jest wcale taki zły, ale w obecnym kształcie gry raczej trudny do zrealizowania. Wyobraź sobie np. wielką kałamarnicę walczącą z z tytanem na tle śnieżnej scenerii.
Oczywiście to tylko przykład. Gdyby to było możliwe, chętnie widziałbym jako jego jednostki, osławioną menażerię Daviego Jonesa. Z krakenem jako 7lv. of course. |