Akademia Wojny - forum

Mapy i Kampanie - Podziemna wyspa (2vs2)

yarzapp - 2011-01-21, 23:02
: Temat postu: Podziemna wyspa (2vs2)
Przedstawiam Wam mojego fixa, którego stworzyłem do gry 2vs2. Gracze mają na nim spore pole do popisu, na pierwszy rzut oka strategii jest kilka, ale wszystkie wymagają ścisłej współpracy w parze. W podziemiach znajduje się wyspa na której jest silnie strzeżony tower z Graalem i przyrostem tytanów +8 na tydzień (dodatkowy event +5), gildią magów z implozją, armageddonem i town portalem (jedyna opcja, żeby ten czar zdobyć, zablokowane DD, Fly, TP, skrzydła anioła, księga ziemi, powietrza, oraz czapka do czarów 5lvl), ponadto nie można stawiać żadnych siedlisk w tym mieście (tylko tytany i basta). Obok na wyspie znajduje się dwell baśniowych smoków strzeżony przez 12 tytanów (ta walka to raczej formalność, jak już ktoś tam dotrze). W nadziemiach w centrum mapy znajduje się mocny hirek do uwolnienia oraz dwell kryształowych smoków, wokół środka są 4 utopie (każda pod teleportem wychodzącym od danego gracza). Każdy ma startową strefę w której może się nieco naexpić i zdobyć trochę kasy, po czym wbić do podziemi, gdzie każdy ma po 6 ważkarni, 3 konserwy, puchę z 40 sharpami, dwie puchy po 50 nomadów, dwell 7 lvla i parę podobnych bajerów. Myślę, że czołowi gracze kończyli by rozgrywkę w 3-4 tygodniu, natomiast gracze mniej doświadczeni mogą długo męczyć mapkę (czeka nas tam dużo ciężkich bitew).

Jakby ktoś przetestował i zauważył jakieś uchybienie/defekt, proszę pisać.

Have fun.

[ Dodano: 2011-01-22, 16:34 ]
Nowa wersja 1.1 z poprawkami (dodany zawsze 2lvl prebuilt, nazwy miast i 3 kupki złota brakujące na pustyni przy jednej kopalni)