Świat Heroes 3 - Kary do pkt. ruchu Boss18 - 2010-05-19, 21:11 : Temat postu: Kary do pkt. ruchu
kazdy wie ze np jednostki z cytki nie maja kar za ruch po bagnie ale sa tez chyba i 2 inne miasta ktore tych kar nie odczuwaja... prosze o rozpiske pokolei terenow i tego na ktorych jakie miasto ma jakie kary za ruch albo nie ma ... nie moge nigdzie tego znalesc prosze osoby ktore sie dobrze znaja o to typu malekith i zeby to jakos szczegolowo bylo bo moze sie przydac w grze Malekith - 2010-05-19, 21:14 :
Teren twierdzy ma 25% kary ruchu, śnieg i pustynia 50%, a bagno 75%. Jeśli bohater posiada tylko jednostki rodzime dla danego terenu to porusza się po nim bez kar. Żeby chodzić bez kar po pustyni, trzeba mieć w armii przynajmniej 1 nomada. Hektor - 2010-05-19, 21:14 :
Zauważyłem, że jednostki walcząc na macierzystym terenie mają premię do szybkości +1. I tu też różnie bywa, bo np. grając zamkiem miałem +1 na trawie i na zwykłej ziemii bodajże. Nie pamiętam ale taka rozpiska byłaby przydatna. Malekith - 2010-05-19, 21:16 :
Jednostki przebywające na rodzimym terenie (tylko rodzimym) mają premię + 1 A/D, speed. Szymono111 - 2010-06-06, 10:40 :
Malekith napisał/a:
Jednostki przebywające na rodzimym terenie (tylko rodzimym) mają premię + 1 A/D, speed.
Znowu masz racje Malekith.Dla tego warto mieć w armi np:Nomada to bardzo pomaga. Leance - 2010-06-06, 12:56 :
Wolę mieć np. up ważki niż nomadów - nie dość, że na niewielu mapach da się je zdobyć, to będzie ich na tyle mało, że ich +1 speed nie będzie wielkim ułatwieniem. Morgan-Ghost - 2010-06-06, 13:04 :
Leance, tu nie chodzi o +1 speed dla nomadów, ale to że poruszasz się po piasku bez kar. Co ci po ważce na piasku? Leance - 2010-06-06, 13:11 :
Pomyliło mi się, myślałem że chodzi o walkę Troche zlamiłem, ale i tak nie zawsze jeden slot jest warty tych kilku punktow więcej... Leance - 2010-06-06, 19:24 :
Ten slot może się szybko zapełnić np. czymś z puchy. Ale tak to wypadałoby nosić szczurem za mainem kilku nomadów i wymieniać na coś z tego slotu jak będzie szykowac się jakaś walka. Tylko wtedy troszkę zabawy z tym jest...