krzemo napisał/a: |
Pra-ludzie było owłosieni jak małpy, głupi jak trampki i dzicy jak kurczak bez głowy. Mimo wszystko, jakimś cudem Atlantyda istniała... |
FeestQ napisał/a: |
Pojawiają się wydarzenia historyczne, które zostały ciekawie urozmaicone przez Ciebie. |
FeestQ napisał/a: |
PS. Pozdrowienia dla Malekitha, który liczył, że nikt nie nadeśle magii, a KKM V zdechnie |
FeestQ napisał/a: |
Nie wiem co Twój post wnosi do tematu. Wydarzeń historycznym równie dobrze może być istnienie Atlantydy. Mój post nie miał za zadanie napisać o moich poglądach, tylko o moim zdaniu na temat magii krzema. |
krzemo napisał/a: |
Zakaz biegania
-W Szkole nie wolno biegać. Gdy wywoła się to zaklęcie na polu bitwy, prędkość wskazanej jednostki obniża się do 6. Na mistrzowskim poziomie, wszystkim jednostki do 5. 13 many. |
Cytat: |
Zmiana butów
-w Szkole obowiązuje zmiana obuwia! Wskazana jednostka traci turę na zmianę butów (nawet smoki można zmusić do zmiany) po czym przez kapcie mają -2 speeda. Na poziomie mistrzowskim można zmusić do zmiany obuwia całą armię przeciwnika. 25 many. |
krzemo napisał/a: |
-ej krzemo, nie żeby coś, ale może w końcu dodasz zaklęcia?
-zaklęcia? Jakie zakl.. a, no tak: |
krzemo napisał/a: |
dwu dniowe |
krzemo napisał/a: |
ochydne |