Akademia Wojny - forum

KKM - Edycja V - Magia Nastrojów

Maszkarra - 2010-05-15, 21:19
: Temat postu: Magia Nastrojów
Magia Nastrojów jest bardzo szczególna, ponieważ sama w sobie nie zadaje żadnych obrażeń fizycznych. Bazuje na zmienianiu samopoczucia poszczególnych oddziałów. Tylko dwóch niezwykle inteligentnych czarnoksiężników posiadło umiejętność posługiwania się tą trudną dziedziną czarodziejstwa. Są nimi Emalfir - specjalista w pozytywnych nastrojach, oraz Oxigden - ekspert od czarów, które doprowadzają wroga do szału. Ta magia już nieraz przesądzała o zwycięstwie w bitwie.



Zaklęcia:

Poziom 1
- Mieszane uczucia - zmniejsza szybkość jednostki. 5 punktów many.
- Euforia - zwiększa wytrzymałość jednostki. 4 punkty many.
- Przerażenie - oddział traci kolejkę (odporność jednostek powyżej poziomu 3). 6 punktów many.
- Harmonia - niweluje skutki wszystkich negatywnych zaklęć. 5 punktów many.


Poziom 2
- Gorycz - zmniejsza skuteczność obrony i ataku wybranego oddziału. 6 punktów many.
- Ekstaza - zwiększa szansę na podwójny ruch jednostki. 8 punktów many.
- Pustka - oddział traci na dwie tury swoje umiejętności specjalne. 7 punktów many.
- Ból - zmniejsza wytrzymałość i skuteczność obrony danej jednostki. 9 punktów many.


Poziom 3
- Dysforia - oddział atakuje wszystkie przyjazne sobie jednostki, które stoją wokół niego. 12 punktów many.
- Uniesienie - pozwala na przelatywanie nad mniejszymi przeszkodami. 15 punktów many.
- Wzburzenie - obrażenia podwyższone o 15%. 16 punktów many.
- Rozluźnienie - rozprasza wszystkie zaklęcia (również korzystne) oraz zwiększa wytrzymałość. 18 punktów many.
- Refleksja - oddział zaczyna zastanawiać się nad sensem istnienia, często uświadamia sobie, że jest tylko pionkiem w wielkiej grze po czym dezerteruje z pola bitwy. Zaklęcie to działa tylko na istoty obdarzone nieprzeciętnym rozumem. 18 punktów many.


Poziom 4
- Wyprowadzenie z równowagi - pozbawia częsci punktów obrony. 15 punktów many.
- Iluzja zakochania - dodaje punktów ruchu, ataku, obrony, wytrzymałości oraz zwiększa obrażenia. Można użyć tylko raz podczas bitwy. 25 punktów many.
- Duch jedności - tworzy niematerialnego "przyjaciela", który nie pozwala na użycie zaklęcia Dysforia (działa tylko przez 2 tury!). 20 punktów many.
- Przymulenie - oddział nie rusza się tak jak powinien, idzie na losowe pole w swoim zasięgu. 18 punktów many.
- Żądza alkoholu - oddział idzie na bibę i nie jest aktywny w bitwie przez 3 tury (jeśli w tym czasie walka zostanie przegrana/wygrana oddział ulega zniszczeniu). Działa tylko na jednostki poziomu pierwszego i drugiego. 22 punktów many.


Poziom 5
- Depresja - część oddziału popełnia samobójstwo (działa na jednostki poziomu 1-4). 35 punktów many.
- "Żałoba" po teściowej - oddział zadaje podwójne obrażenia blokując przy tym kontratak. 25 punktów many.
- Szacunek - nie pozwala na zaatakowanie oddziału przez jedną turę (można użyć tylko raz w trakcie bitwy). 30 punktów many.
- Silne zatwardzenie - powoduje utratę zdolności logicznego myślenia przez jednostki. Zaczynają one atakować swoich przyjaciół lub chodzić w losowe miejsca na mapie. W skrajnych przypadkach desperaci tatuują sobie Krzysztofa Ibisza na klacie - wtedy samoistnie popadają w depresje. 40 punktów many.



Artefakty:

Czapka gniewu: +3 wszystkie podstawowe umiejętności



Szalik męstwa: +2 do morale



Buty rozbawienia: rozprasza wroga, zmniejsza jego skuteczność obrony
.


Kot w butach: nie pozwala na używanie podczas bitwy zaklęć 5 poziomu



Skarpeta zażenowania: na początku bitwy rzuca zbiorowy czar WTF, który to zmniejsza o 1 szybkość wszystkich jednostek wroga. Czar pozostaje aktywny przez całą bitwę i nie da się go odwrócić.



Czaszkowy naszyjnik: +1000 do zajebistości bohatera, w pierwszej turze bitwy rzuca zaklęcie Szacunek na strzelców (trwa przez 1 turę, można ich w tym czasie blokować).



Papier Velvet: zaklęcia nie kończą się, jak papier (wyjątki: szacunek, iluzja zakochania, duch jedności). Przez wielu uważany za najpotężniejszy artefakt.




Bohaterowie:
Emalfir: Atk-0, Obr-1, Moc-1, Wiedza-3.




Oxigden: Atk-1, Obr-0, Moc-3, Wiedza-1



Może potem coś dodam ;-)
Gandalf - 2010-05-15, 21:40
:
Maszkarra napisał/a:
- Wyprowadzenie z równowagi - pozbawia wszystkich punktów obrony. 15 punktów many.
Maszkarra napisał/a:
- Depresja - oddział popełnia samobójstwo (działa na jednostki poziomu 1-4). 35 punktów many.

Te dwa zaklęcia wydały mi się zbyt mocne. Można by im jakoś przeciwdziałać? Poza tym opisy mogłyby być trochę dłuższe, a zaklęć jest mało (ale napisałeś, że może jeszcze coś dodasz, więc czekam z niecierpliwością :-) ). Fajnie, że ten konkurs ruszył, bo obawiałem się, że userzy biorący udział w poprzedniej, nieudanej edycji (chyba tylko ze 3 osoby coś wtedy napisały) przekopiują swoje czary z niej i je tu wrzucą, i na tym się skończy. Może Paweł odzyska swoją dawną energię i wrzuci tutaj coś ciekawego (zapowiadał nowe czary)? Bardzo chciałbym też zobaczyć jakieś wytwory krzema - ma facet wyobraźnię :-)
PS Fajna czapka, skąd ją masz ? :lol:
Maszkarra - 2010-05-16, 09:24
:
Gandalf napisał/a:
Te dwa zaklęcia wydały mi się zbyt mocne

Poprawię.


Gandalf napisał/a:
PS Fajna czapka, skąd ją masz

To już tajemnica zawodowa :mrgreen:


Magia już prawie skończona, jeśli są jeszcze jakieś wskazówki to chętnie ich wysłucham.
BTW. świetna strona na zdjęciach bohaterów :mrgreen:
Gandalf - 2010-05-16, 14:27
:
Ten drugi boh wygląda jak Travolta :mrgreen:
Maszkarra napisał/a:
Skarpeta zażenowania: na początku bitwy rzuca zbiorowy czar WTF, który to zmniejsza o 1 szybkość wszystkich jednostek wroga.
Hahahahahahahahahahah :lol: :lol: :lol: Zbiorowy czar WTF - genialne! Po prostu leżę! Tyle, że słabsze to niż mass slow (przynajmniej bez utraty many), więc może nie da się tego rozproszyć? Jeśli ta skarpeta to Twoje autorskie dzieło, jestem pełen podziwu :mrgreen:
Maszkarra napisał/a:
- Pustka - oddział traci na dwie tury swoje umiejętności specjalne. 7 punktów many.
A ten czar czasem bardzo by się przydał ;-)
Maszkarra - 2010-05-16, 18:37
:
Gandalf napisał/a:
Tyle, że słabsze to niż mass slow (przynajmniej bez utraty many), więc może nie da się tego rozproszyć? Jeśli ta skarpeta to Twoje autorskie dzieło, jestem pełen podziwu
]

Nie da się tego zniwelować, napiszę to żeby nie było niejasności.
Jest to mój pomysł jak cała reszta tutaj, niczego nie kopiowałem :-P Dzięki za miłe słowa.
FeestQ - 2010-05-16, 19:18
:
Cytat:
Jeśli ta skarpeta to Twoje autorskie dzieło, jestem pełen podziwu


Pasuje mi ona do reklamy Orange, która była rozgrywana w wirtualnej dżungli (chyba wiecie, o którą reklamę chodzi).

Co do magii : czary fajne, bohaterowie też (gwiazdorzy portalu komixxy.pl).

Maszkarra napisał/a:
- Iluzja zakochania - dodaje punktów ruchu, ataku, obrony, wytrzymałości oraz zwiększa obrażenia. Można użyć tylko raz podczas bitwy. 25 punktów many.


Maszkarra napisał/a:
- Rozluźnienie - rozprasza wszystkie zaklęcia (również korzystne) oraz zwiększa wytrzymałość. 18 punktów many.


Wg mnie trochę za drogie, jeżeli chodzi o pkt many.

Obrazki wymiatają - zwłaszcza buty rozbawienia (czyżby należały one do Ciebie ? :lol: )
Maszkarra - 2010-05-16, 20:11
:
FeestQ napisał/a:
Obrazki wymiatają - zwłaszcza buty rozbawienia (czyżby należały one do Ciebie ? )

Niestety nie :-P

FeestQ napisał/a:
Wg mnie trochę za drogie, jeżeli chodzi o pkt many.

To mocne czary i bardzo przydatne, dlatego pozwoliłem sobie podwyższyć ich koszt.
bartman - 2010-05-16, 20:45
:
..niezłe artefakty, generalnie jednak brak pomysłu..
Olek - 2011-01-06, 19:11
:
Maszkarra napisał/a:
+1000 do zajebistości bohatera

To mnie najbardziej rozbawiło! Tylko szkoda, że magia trochę nie klimatyczna...