Akademia Wojny - forum

Miasta i Budynki - Zamek - słabe strony

Morhad - 2008-04-27, 09:15
:
Adolf39 napisał/a:
Morhad napisał/a:
powinno się raczej porównywać jednostek różnych poziomów (kapłani - cyklopy, kusznicy - elfowie).
Masz : lisz na kaplana.. kaplan ratuje sie tylko tym ze ma o 1 speed wiecej od lisza ..


Nie chciałem tu wykazywać wyższości kapłana nad innymi jednostkami, ale po prostu zachęcić do porównywania jednostek jednego, a nie dwóch różnych poziomów.
Co do przewag kapłana, to w walce wręcz jest tak samo dobry jak na dystans, więc chyba licz tu też przegrywa.
[GA]Kamil39 - 2008-06-02, 17:41
:
krzemo napisał/a:
E! Arcylisza ma 7 pktów szybkości! Tyle samo co kapłan! Pewnie po prostu walczyliście na "ziemi" i kapłani dostali gratis pkt szybkości.
kapłan u mnie miał 8 speeda.Gdy wgrałem dosyć dawno ligowe pliki to kapłan miał już 7 speeda.
stasek93 - 2008-12-14, 10:41
:
Na pewno slaba strona zamku jest jego cena. No i Kaplan, - ale nie wszystko moze byc najlepsze, przeciez.
Xeno - 2008-12-14, 12:52
:
Zamek nie jest taki drogi.Nie trzeba do niego tylu surowco co do Lochów,Nekropolis czy Fortecy
Acmilanista - 2008-12-14, 16:08
:
4 gildie to jest slabe bo jak masz tylko jeden zamek dlugo to 5 gildia by sie przydala (wrota wymiarow,lot)
stasek93 - 2008-12-14, 18:18
:
Albo na przyklad Implozja...., zgadzam sie - te 4 levele gildii magow, to troche psuje gry, ale nie az tak bardzo, to sie tylko tak zdaje, ale tez potrzeba duzo surowcow (podobnie jak w innych miastach) - bo duzo surowcow trzeba wydac na przyklad na, klasztor i jego ulepszenie, i na najdrozszy budynek w grze, czyli Portal Chwaly i na ulepszenie go.
Acmilanista - 2008-12-14, 20:15
:
a za kaplanow nie oplaca sie az tylu zasobow
Devil - 2008-12-31, 15:56
:
Archanioły samym atakiem nic niewiele zdziałają. HP 250 nie zachwyca mnie.
Paweł - 2008-12-31, 16:19
:
Devil napisał/a:
Archanioły samym atakiem nic niewiele zdziałają. HP 250 nie zachwyca mnie.

Wszystko oprócz wytrzymałości ma lepsze od wszystkich jednostek swojego poziomu... i jeszcze wskrzesza...
stasek93 - 2008-12-31, 17:11
:
Czy Wy jeszcze nie pojeliscie, ze gdyby Archaniol mial zamiast 250 HP - az 300pkt. HP, to bylby wrecz niepokonany? On jest najlepszy we wszystkim, tylko jego jedyny, maly mankament to 250HP - ale dobrze, ze i tak ma tyle (a nie jak na przyklad Arcydiabel - tylko 200 HP).
Skwer - 2008-12-31, 17:11
:
Devil napisał/a:
Archanioły samym atakiem nic niewiele zdziałają. HP 250 nie zachwyca mnie.

co ty gadasz... archanioł swoim atakiem wali wszystkie jednostki na łeb..
jak coś jest słabą stroną zamku to tylko strzelcy - kusznicy i kapłani - nie zachwycają a ni swoim hp (nawet ja na strzelców) ani obrażeniami, ale każde miasto ma swoi=je słabe strony :P
Gandalf - 2009-09-22, 15:28
:
Skwer napisał/a:
kusznicy i kapłani - nie zachwycają a ni swoim hp (nawet ja na strzelców) ani obrażeniami
Co do ilości hp, rzeczywiście można się zgodzić. Natomiast jeśli chodzi o zadawane obrażenia, kusznik nie wypada tak blado dzięki podwójnemu strzałowi (choć basic dmg ma naprawdę marny).
Co do tematu, zamek ma niezbyt przydatną jednostkę 1 lvl-u (która na dodatek spowalnia bohatera, zwłaszcza w wersji nieulepszonej) i przeciętnych strzelców, aby postawić siedlisko 6 poziomu, potrzeba bardzo dużych ilości drewna, siedlisko 7 poziomu jest b. drogie, większość rycerzy do niczego się nie nadaje (jak dla mnie wszyscy poza Mullichem, Tyris i Orrinem), podobnie jest z klerykami (tutaj z kolei mamy aż jednego nadającego się do czegoś bohatera, nie licząc przesadzonej Adeli :lol: ). W gildii raczej rzadko trafiają się czary magii ziemi (przeważa przydatna, ale nie aż tak uniwersalna woda, która poza tym ma słabe czary ofensywne). Ogólnie niemal wszystkie jednostki są zbyt drogie, gratuluję osobom, które grają tym miastem na 200% :lol: Na małych mapach zamek sprawdza się dość słabo, na większych jest już lepiej, ale i tak daleko mu do inferna, wrót żywiołów czy nekropolis.
Akolita - 2009-10-17, 19:12
:
Gandalf napisał/a:
Skwer napisał/a:
kusznicy i kapłani - nie zachwycają a ni swoim hp (nawet ja na strzelców) ani obrażeniami
Co do ilości hp, rzeczywiście można się zgodzić. Natomiast jeśli chodzi o zadawane obrażenia, kusznik nie wypada tak blado dzięki podwójnemu strzałowi (choć basic dmg ma naprawdę marny).
Co do tematu, zamek ma niezbyt przydatną jednostkę 1 lvl-u (która na dodatek spowalnia bohatera, zwłaszcza w wersji nieulepszonej) i przeciętnych strzelców, aby postawić siedlisko 6 poziomu, potrzeba bardzo dużych ilości drewna, siedlisko 7 poziomu jest b. drogie, większość rycerzy do niczego się nie nadaje (jak dla mnie wszyscy poza Mullichem, Tyris i Orrinem), podobnie jest z klerykami (tutaj z kolei mamy aż jednego nadającego się do czegoś bohatera, nie licząc przesadzonej Adeli :lol: ). W gildii raczej rzadko trafiają się czary magii ziemi (przeważa przydatna, ale nie aż tak uniwersalna woda, która poza tym ma słabe czary ofensywne). Ogólnie niemal wszystkie jednostki są zbyt drogie, gratuluję osobom, które grają tym miastem na 200% :lol: Na małych mapach zamek sprawdza się dość słabo, na większych jest już lepiej, ale i tak daleko mu do inferna, wrót żywiołów czy nekropolis.

Zdecydowanie przesadzasz. Co do porównania wrót żywiołów, nekropolii a już szczególnie inferna na małych mapach.Inferno gra się dość słabo na małych mapach :shock:
Gandalf - 2009-10-17, 19:38
:
Akolita napisał/a:
Co do porównania wrót żywiołów,nekropolii a już szczególnie inferna na małych mapach,inferno gra się dość słabo na małych mapach :shock:

Na dużych mapach zamek przegrywa ze wszystkimi wymienionymi. Co do małych map, armia zamku będzie na nich beznadziejna (mało kasy i zasobów, więc życzę powodzenia przy stawianiu aniołów :-P , gdy będzie mało drewna, możliwe, że nie zbuduje się nawet kawalerzystów w 1 tyg. :lol: ), więc lepiej tego nie komentować. Jeśli chodzi o porównanie z infernem, nekro i wrotami, chodziło mi o większe mapy - na mniejszych zamek jest nawet najgorszy, ponieważ nie postawisz (raczej) aniołów, w ogóle mogą się pojawić problemy z rozbudową i wykupieniem wojska (wysokie ceny!).
EDIT: Wniosek: należy poćwiczyć czytanie ze zrozumieniem...
Akolita - 2009-10-17, 19:58
:
Gandalf napisał/a:
Akolita napisał/a:
Co do porównania wrót żywiołów,nekropolii a już szczególnie inferna na małych mapach,inferno gra się dość słabo na małych mapach :shock:

Na dużych mapach zamek przegrywa ze wszystkimi wymienionymi. Co do małych map, armia zamku będzie na nich beznadziejna (mało kasy i zasobów, więc życzę powodzenia przy stawianiu aniołów :-P , gdy będzie mało drewna, możliwe, że nie zbuduje się nawet kawalerzystów w 1 tyg. :lol: ), więc lepiej tego nie komentować. Jeśli chodzi o porównanie z infernem, nekro i wrotami, chodziło mi o większe mapy - na mniejszych zamek jest nawet najgorszy, ponieważ nie postawisz (raczej) aniołów, w ogóle mogą się pojawić problemy z rozbudową i wykupieniem wojska (wysokie ceny!).
EDIT: Wniosek: należy poćwiczyć ..

Zamek przy rozbudowie na małych mapach jest słaby, ale pozostałe miasta słabsze.
Wniosek:należy poćwiczyc czytanie ze zrozumieniem :-P