Skwer napisał/a: | kusznicy i kapłani - nie zachwycają a ni swoim hp (nawet ja na strzelców) ani obrażeniami | Co do ilości hp, rzeczywiście można się zgodzić. Natomiast jeśli chodzi o zadawane obrażenia, kusznik nie wypada tak blado dzięki podwójnemu strzałowi (choć basic dmg ma naprawdę marny).
Co do tematu, zamek ma niezbyt przydatną jednostkę 1 lvl-u (która na dodatek spowalnia bohatera, zwłaszcza w wersji nieulepszonej) i przeciętnych strzelców, aby postawić siedlisko 6 poziomu, potrzeba bardzo dużych ilości drewna, siedlisko 7 poziomu jest b. drogie, większość rycerzy do niczego się nie nadaje (jak dla mnie wszyscy poza Mullichem, Tyris i Orrinem), podobnie jest z klerykami (tutaj z kolei mamy aż jednego nadającego się do czegoś bohatera, nie licząc przesadzonej Adeli ). W gildii raczej rzadko trafiają się czary magii ziemi (przeważa przydatna, ale nie aż tak uniwersalna woda, która poza tym ma słabe czary ofensywne). Ogólnie niemal wszystkie jednostki są zbyt drogie, gratuluję osobom, które grają tym miastem na 200% Na małych mapach zamek sprawdza się dość słabo, na większych jest już lepiej, ale i tak daleko mu do inferna, wrót żywiołów czy nekropolis. |