Gandalf napisał/a: |
A mnie zdarzyło się parę razy nie mieć wody, a wtedy jego specjalność szybko traciła na znaczeniu. |
Maszkarra napisał/a: |
Sir Mullich: jeśli dojdzie do walki z przeciwnikiem to musimy poddać walkę/uciec. Log Spec (Kyrre, Gunnar, Dessa): jeśli ci bohaterowie mają powyżej 6lv to będąc atakowani lub atakując przeciwnika muszą poddać walkę/uciec. 4lv spells spec (Aislinn, Alamar, Jeddite, Solmyr, Xyron, Deemer, Loynis): jeśli dojdzie do walki z przeciwnikiem to nie korzystamy z czaru 4lv w którym bohater się specjalizuje. Nie dotyczy Coroniusa. |
Cytat: |
Te zasady są faszystowskie |
Maszkarra napisał/a: |
Tylko na jebusie (wg. mnie) opłaca się nim grać. |
yarzapp napisał/a: |
Ja postawiłem na fortecę, głównie z powodu kosmicznych ilości zasobów, jakie potrzeba na rozbudowę tego zamku, co nie zmienia faktu, że na niektórych templach dobrze się sprawuje. |
Gryf królewski napisał/a: |
Ja stawiam na Wrota Żywiołów.A dlaczego?Sami zgadnijcie? |
Leance napisał/a: |
Pewnie ze względu na beznadziejnego soundtracka i badziewny wygląd miasta... |
Leance napisał/a: |
taki balans lub pc2 z powodzeniem da się grać. |
yarzapp napisał/a: |
Ja postawiłem na fortecę, głównie z powodu kosmicznych ilości zasobów, |
krzemo napisał/a: |
Dlatego właśnie dyskusje typu "który zamek jest najlepszy tak ogółem?" jest bez sensu :) |