Akademia Wojny - forum

In The Wake of Gods - Specjalności dla dowódcy

Shakti - 2007-08-05, 11:35
: Temat postu: Specjalności dla dowódcy
Jakie specjalności dajecie swemu dowódcy? Ja zawsze Życie, magię, atak i obrażenia. Mam dzięki temu paraliż, budzę strach, zadaję spore obrażenia i mam wystarczająco życia.
Kiedyś zamiast magii dawałem obronę, ale paraliż jest później lepszy niż atakowanie wszystkich wokół czy kontratak za każdym razem. Chociaż paraliż i kontra za każdym razem to też fajne zestawienie.
lol772 - 2007-08-05, 11:47
:
Ja walę w łucznictwo.
Shakti - 2007-08-05, 12:28
:
Pytałem o dowódców. Mam rozumieć, że dajesz szybkość (i chyba atak), tak żeby dowódca mógł strzelać?
lol772 - 2007-08-05, 16:31
:
No, o to mi chodziło.
Anonymous - 2007-08-06, 10:20
:
Ja mam jakąś wadliwą wersję WoG-a i okno dowódcy wyświetla mi się jako wielki brązowy kwadrat w żółtą kratkę. :evil: Dlatego nie bardzo znam się na dowódcach. Ale Shaktiemu nie przyznam racji. Paraliż jest lepszy od wielokrotnego kontratakowania? Przecież to pozwala w jednej turze zadać wrogiej armii kilka razy więcej obrażeń! Paraliż to najwyżej się przydaje, kiedy wróg ma jeden wyraźnie lepszy od innych oddział (ale i tak jest on słabszy od naszego dowódcy). Wtedy można się do niego przyssać i rozpruwać niemiłosiernie. :mrgreen:
Shakti - 2007-08-06, 22:38
:
Atakujesz 7 oddziałów goryniczy po 10 jednostek w oddziale. Armię masz słabszą, dowódca zadaje obrażenia ok 50-100. Jeśli zaatakuje dwukrotnie, to odbierze 100-200 czyli nie zlikwiduje nawet jednej grupy. Jeśli sparaliżuje, to wyłącza z gry od razu cały oddział i może paraliżować dalej (chyba na 4 tury). Dla mnie paraliż jest najlepszy!!! Fajny też jest blok kontrataku i blok fizycznych obrażeń (to co ma władca ogrów).
jaggy007 - 2013-08-25, 15:32
:
ja najczęsciej biorę atak def hp i dmg co daje strach, podwójne uderzenie (zawsze max. siła) atak dookoła, blok kontrataku itp

Czasem (nekro) biorę zamiast ataku chyba skill magii bo dodatkowy animator zawsze się przyda ;) a tak to jeszcze chyba dochodzi blok fizycznego ataku