Akademia Wojny - forum

Miasta i Budynki - Budynki specjalne

Pioter ziom - 2007-07-22, 18:09
: Temat postu: Budynki specjalne
Wszystkie miasta mają budynki specjalne. Jaki waszym zdaniem jest najlepszy? (Domyślam się, że wiele osób wybierze wir magii.) To jak? magiczny staw? Wir magii? Sale wahalli? stajnie? magiczna uczelnia? czy inne?
Pioter ziom - 2007-07-23, 20:40
:
A co sądzisz o tym portalu w inferno co się z inferno do inferno teleportujesz?
lol772 - 2007-07-24, 11:12
:
taki sobie najlepszy wir magii
Pioter ziom - 2007-07-24, 16:24
:
Wir magi i to do przywolania- oba dobre. Jeśli uda ci się podbić siedlisko czerwonych smoków a sam w zamku będziesz miał słabe jednostki i na dodatek wróg zbliża się do twojego miasta (w lochach, masz wybudowane portal przyzwania i wir magii i jeszcze masz w pobliżu fort na wzgórzu i dużo kasy i zasobów ) To rekrutujesz czarne smoki i rekrutujesz herosa i masz tak : podwojoną manę i czarnego smoka. I możesz wygrać jak masz magie dobrze rozwiniętą.
Shakti - 2007-08-01, 22:46
:
dużo tych założen: "jeśli masz to, to i to..." przydaje się też stajnia, skarbnica, biblioteka. Rzadziej portal miejski z inferno - chyba że masz WOGa
Pioter ziom - 2007-08-02, 15:29
:
EJ! Portal miejski w inferno jest przydatny w morowym jeziorze w h3.
Shakti - 2007-08-02, 16:54
:
to i tak jedna mapa na tysiące innych. duzo bardziej wolę bibliotekę i dodatkowe czary za nią.
Anonymous - 2007-08-06, 15:21
:
Zgadzam się z Shaktim - biblioteka dobra rzecz. Osobiście lubię Gildię najemników - wg mnie rzecz dużo lepsza od szkieletorni. Bo załóżmy dzięki dyplomacji ma się dużo jednostek z innych miast, ale nie wie się co z nimi zrobić. Zazwyczaj można je tylko zwolnić. Jeżeli gramy Nekropolią, to wszystkie mielimy przez szkieletornię - niestety wtedy dużo tracimy, jeśli te "cudze stwory" mają wysoki poziom. Za to jeśli gramy twierdzą prawie nic się nie marnuje - niepasujące jednostki można sprzedać w gildii najemników, a za zdobyte surowce i kasę budujemy jakiś fajny budynek lub kupujemy armię. Jeśli zdobyte w ten sposób surowce są zbędne, wysyłamy je do sojusznika i wszystko jest git 8-)
Atanamir - 2007-08-06, 15:27
:
Nekromantor (tak się to pisze?) jest niezły :) szczególnie jeśli masz pare miast nekropolis, to w każdym możesz wybudować jeden :D
Anonymous - 2007-08-06, 16:47
:
W sumie to masz rację krzemo - na nic nie ma jednej, uniwersalnej zasady. Wszystko zależy od sytuacji - jeśli sojusznik albo my jesteśmy w potrzebie finansowej, to opłaca się mieć gildię najemników. Jeśli cały sojusz jest bogaty, a niepasujących stworzen dużo jak surowców - najlepsza jest szkieletornia. A jeśli jesteśmy dobrymi nekromantami i mamy płaszcz nieumarłego króla, to wogóle nie opłaca się mieć budynki tego typu i zbierać neutralną armię, tylko z walczyć z każdym, z kim tylko się da.
Shakti - 2007-08-06, 23:03
:
Jest jeszce taki fajny budynek na mapie w którym "dobre" i neutralne miasta mogą wymieniać artefakty na doświadczenie, a "złe" mogą zabijać swoje jednostki i dostają za to doświadczenie. Wtedy też jest wesoło
Eaglevcl - 2007-08-28, 23:21
:
Najlepszy budynek ? jak masz kupe kasy badz zasobow albo ci ich brak i masz od groma artefaktow to nic nie zastapi sprzedawcy artefaktow ;) ^^
Kobzon - 2007-11-21, 19:18
:
Ja lubię magiczny staw w bastionie i ten portal w lochach.
Archer - 2007-11-26, 15:30
:
E tam najlepsza jest stajnia bo jak na początku tygodnia zbieram wojsko to mi sie przydaje lepszy ruch ;)
[GA]Kamil39 - 2007-11-26, 15:43
:
stajnia na mapie czy w zamku ? na mapie spoko bo mozna kawalerzystow za free na czempionow ulepszac :-P a na poczatku tygodnia odradzam w zamku kupywanie:szkoda tury