Akademia Wojny - forum

Jednostki - Najpraktyczniejsza jednostka

Boss18 - 2009-10-01, 20:16
: Temat postu: Najpraktyczniejsza jednostka
którą jednostkę uważacie za najbardziej praktyczna czyli nie tylko silna ale i tania ale i taka ktorej sie duzo dostaje i ktora jest w walkach bardzo potrzebna....

ja uwazam za taka jednostke gorgone gdyz jest w miare tania duzo hp i sprawdza sie swietnie na jednostki 7 poziomu
Sauron - 2009-10-01, 20:17
:
Boss18, ,Najlepszą jednostką jest gorgona,tak jak ty mówisz,ponieważ nie jest droga,i jest całkiem niezła :lol: .
Boss18 - 2009-10-01, 20:19
:
całkiem niezła?? całkiem niezły np to jest gryf( którego tez mialem ochote tu przywolac bardzo silna jednostka) lecz gorgona jest jedna z bardziej niebezpiecznych w grze i nawet komputer ja spowalnia lub oslepia by muiec spokoj
Malekith - 2009-10-01, 20:35
:
Hydry i archy - grając na bogatych mapkach z altem, wielokrotnie przekonałem się o ich przydatności. Na biedniejszych mapach, to arch już nie jest taki dobry.
Boss18 - 2009-10-01, 20:39
:
a archy czemu ??? no nie wiem ... drogie dosc
Amitamaru - 2009-10-01, 21:26
:
Boss18 napisał/a:
a archy czemu ??? no nie wiem ... drogie dosc

Może są drogie, ale mają świetne staty, dużo hp i zarąbisty skill. Uwielbiam mieć w armii np. 10 Archaniołów i pod koniec bitwy wskrzesić nimi jakąś jednostkę.
Boss18 - 2009-10-01, 21:28
:
a ja wole miec 10 hydr po pierwsze tanszych a po drugie czesto sie zdarza ze zadaje kilku jednostkom naraz a jest duzo tansza i z tazarem jest takze jedna z praktyczniejszych jednostek w grze
zaylek - 2009-10-01, 22:02
:
Boss18
gra sie tak jak przeciwnik Ci na to pozwoli - to ze ty 'czesto' masz okazje atakowac po kilka jednostek naraz moze swiadczyc o twoich przeciwnikach (nie zebym ja byl jakis super swietny, wrecz przeciwnie)
Malekith - 2009-10-02, 14:19
:
Cytat:
a archy czemu ??? no nie wiem ... drogie dosc
3 archy na początku 2 tyga daje ogromne możliwości. Np. rozwalasz hordę wiwern na upie, hordę minków, watahę drzew, mnóstwo czempionów, mnóstwo nag na upie itp. bez strat. W 3 tygu 5 archów kosi nawet utopie, czy mnóstwo czarnych smoków. Od 4 tyga to już nawet 40 czarnuchów, czy 100 zielonych nie jest problemem.
Boss18 - 2009-10-02, 17:59
:
nie mowie ze trafiam takich graczy tylko stwierdzam mozliwosci tej jednostki... archy juz w 2 tygodniu?? to co to za mapa ze sie tak zapytam bo mi sie to czesto nie zdarza brakyje na kapitol a co tu mowic o aniolach... troche to utopijna wypowiedz mijajaca sie z faktem... a wogole to jak wyobrazasz sobie 5 archami horde wiwerm pokonac??
Malekith - 2009-10-02, 18:40
:
Boss18 napisał/a:
archy juz w 2 tygodniu?? to co to za mapa ze sie tak zapytam
Random clash of dragons XL. Dział multi, ostatnia strona tematu o templach. Na jebusie i long runie też się da.
Boss18 napisał/a:
5 archami horde wiwerm pokonac??
Mass slow, 9 kapłanów i piki jako mięso. Poza tym mówiłem w tym wypadku o 3 archach. Z pomocą 5 archów, 15 cyców, 15 kapłanów i 6 czempionów zjechałem watahę hydr bez upa (1 slot ulepszony), bez strat i bez wózka.
Boss18 - 2009-10-03, 10:04
:
Mozliwe ale Ciezko mi to sobie wyobrazic ... a co jesli odda aniolom i je zdejmie z hita
Gandalf - 2009-10-03, 14:47
:
Boss18 napisał/a:
Mozliwe ale Ciezko mi to sobie wyobrazic ... a co jesli odda aniolom i je zdejmie z hita
"Piki jako mięso" miało zapewne oznaczać, że Malekith ściągał nimi kontrę. Na końcu bitwy wskrzeszenie archami i cześć. Osobiście obawiałbym się morala.
Malekith - 2009-10-03, 14:54
:
Piki zasłaniały kapłana i odciągały wiwki. Obyło się bez ściągania kontry.
Boss18 - 2009-10-03, 15:43
:
niepowiedzialbym ze bylo by tak latwo... a co do Archów są bardzo silne(komputer uwaza za najlepsze) ale nie praktyczne... gdzie stac Cie by bylo na tego archa w 2 tygodniu?? to chyba 1 na 10 scenariuszy tak wchodzi.... a napewno nie bylo by cie stac gdybys chcial poistawic podstawe armii tzn czempionów( podstawe tzn ze miec ich 5 /6 w drugim tygodniu i wszystkie kopalnie nasze) to takie rzeczy sa chyba na planszach ktore przechodzi sie ktors raz i maja kupe surowcow