Akademia Wojny - forum

Jednostki - Najlepsze zestawienie

Xeno - 2013-03-05, 10:59
:
Zauważyłem, szybko by padali ale by i szybko zabijali.
Ja bym spróbował inaczej. Elf, krasnal, ent, alp, hahalabarda,rycerz i czarny. Do fb nie wiem czy by takie zestawienie nie było mocne. Mocny strzelec, tanki do niego i coś co kręci dmg.
SS Cytadela - 2013-03-05, 12:48
:
Żaden Zombie, panie Leance. Widzisz, że brakuje poziomu 6, więc będzie upiorny rycerz. I nie jestem takim deklem, żeby dawać tam Zombie. Teraz ustawienie do oblężeń(w ataku):
Centaur
Gargulec
Gryf
Alp
Rok
Ifryt
Archanioł

W obronie:
Halabardnik
Krasnal
Golem
Ogr
Gorgona
Naga
Tytan
Xeno - 2013-03-05, 15:17
:
W jednym jak i drugim jak to mikus pisał 'szybka śmierć'.
SS Cytadela - 2013-03-06, 10:28
:
Nie pisał Mikus, tylko ja. On po prostu umie czytać.

Ustawienie dla zwiadowcy:
Centaur
Harpia
Gryf
Alp
Rok
Wiwerna
Feniks
Kisiel - 2013-03-06, 11:07
:
Dobra robota. Masz 5 zestawień na 5 różnych okazji. Ułóż jeszcze zestawienie na każdy z banków z osobna, każdy z zamków i na wszystkie możliwe neutrale. Bardzo się to przyda.

E: cóż, to była ironia, jak widać słaba ;s
Mikus - 2013-03-06, 20:50
:
Właśnie, przecież do zwiadu najlepiej dać np. upg rusałkę, no chyba, że koksimy wtedy wrzucamy Feniksa jak nam nie szkoda.
SS Cytadela - 2013-03-07, 14:59
:
Zgoda Kisiel. Ustawienie vs. Cytadela
Halabardnik
Kusznik
Elf
Krzyżowiec
Minotaur
Cyklop
Tytan
Czyli strzelcy i obstawa

vs. Twierdza
Centaur
Krasnal
Golem
Krzyżowiec
Gorgona
Naga
Archanioł
Czyli silne jednostki do walki wręcz

vs. Wrota Żywiołów
Centaur
Gargulec
Elf
Arcymag
Minotaur
Naga
Archanioł
Czyli kontra na każdy poziom.
SamaeL - 2013-03-25, 19:39
:
Jeżeli miałbym wybrać najlepsze zestawienie jednostek to wyglądało by ono tak:

1. Centaur Bojowy
2. Zywiołak Burzy
3. Wysoki Elf
4. Krzyżowiec
5 Wielka Gorgona
6. Skorpena
7. Archanioł

W przypadku WoGa to zestawienie się zmienia, ale o tym zapoczątkowałem już inny temat. :P
Ravciozo - 2014-03-28, 22:42
:
1 - Centaur bitewny (10 Hp)
2 - Żywiołak burzy (25Hp, nieporównywalny z innymi 2)
3 - Szary Elf (wielki DmG)
4 - alp (Wampirzy Lord) (z dobrą grą wyciśniesz niewiarygodnie dużo)
5 - Wielka Gorgona (70 Hp + zabija spojrzeniem - wystarczy zbliżyć je na czekaniu np. do Tytanów i po sprawie)
6 - Jednorożce bitewne (mały koszt - 950 i 110Hp)
7 - Starożytne Behemoty (koszt 3000 i zas. a do tego 300 Hp)
SIRWilczek - 2015-05-17, 18:53
:
1. Centaur Bojowy (Masakra w szeregach wroga)
2. Odsydianowy Gargulec (Szybkie z sensownym DMG)
3. Wysokie Elfy (DMG)
4. Krzyżowiec (Won z Balansem)
5. Wielka Gorgona (Potęga)
6. Jednorożce Bojowe (Pole antymagiczne)
7. Archanioł

Ale można łatwiej
1.Feniks
2.Czarny smok
3.Armagedon
Dago - 2015-05-17, 19:41
:
na tych 9 stron na penwo ktos już na to wpadł, ale do 3 poziomu włącznie możnaby dać jednostki o jaknajwiększej (liczebności pomnożonej przez hp), na 4 demony a na poiątym czarcie lordy. Na siódmym feniksy dla pierwszego ataku... Zostaje level 6, no to już IMO wybór między naga queen albo ifrolem (skoro już mamy powerstack demonów i feniksy to why not team armagedonować?)...
Kostuch - 2017-11-11, 13:14
:
1. Centaur - szybszy od pikiniera
2. Żywiolak burzy - kozak strzelak, z blessem jest unbalanced
3. Gryf - w tym zlożeniu wole go od elfa
4. Krzyżowiec - w sumie cięzko określic czy on czy alp, zależnie od sytuacji ale więcej mej sympatii ma krzyżak
5. Ent - najbardziej kontrowersyjny wybór, lecz uważam że w tym zestawieniu tank przyda się bardziej do kolejnego papierka z dmg, na dodatek doceniam enta za swą wytrzymalosc i speca
6. Upiorny ryc - tutaj mialem spory dylemat miedzy nim a nagą, ale ostatecznie wybieram go, jest wytrzymalszy i próćz tego przyjęcie kontraakatu na niego było by wymagane aby wjechac kolejnymi jednostkami nizszych rzędów, wiec specjalność gołej mogła by przeszkodzic :D
7. Archanioł - tutaj najcięższy wybór, początkowo bylem za czarnym smoczkiem, ale archanielskie wskrzeszenie danej jednostki może byc kluczowe


Uważam że to jest najlepsze uniwersalne zestawienie :D zapraszam do dyskusji
Lwikcrg - 2017-11-12, 15:30
:
Kostuch,
Jak tak czytam to twoje zestawienie to większość jest ok (np:wybór centaur pik zależy od gustu) ale wdg mnie kompletnie nie masz tu konzystencji chyba kierowałeś się samą siłą jednostek.
Chodzi mi tu o 4 chodzące jednostki (dość słabo na oblężenie),jednego strzelca na niskim poziomie i 2 lataczy.
Dodatkowo kompletnie nie pasuję tu żywiołak i upiorny rycerz bo po pierwsze żadnego z nich nie wskrzesisz (a mówiłeś że wybrałeś archa ze względu na wskrzeszenie) ponadto rycerz zepsuje tobie morale.
To tyle .
A wdg mnie tak wygląda zestawienie.
1.centaur (szybkość zadecydowała)
2.kusznik lub lizard -trudny wybór bo obaj mają podobną siłę ale raczej wygra kusza ze względu na początek gry i użyteczność na tym etapie
3.ważka -najszybsza na poziomie 1-6 dodatkowo rzuca bardzo przydatny czar.
4.krzyżowiec wygrywa z alpem ze względu na to że "żyje"
5.Gorgona -w wielkich bitwach jej zdolność jest kozacka
6.Cyklop-dobrze osłonięty i z bustem(arty do łucznictwa i łucznictwo wypada nieźle)
7,Czarny smok -ze względu na zionięcie i odporność na czary
Oczywiśćie ten układ jest dobry tylko z artami do morali lub zdolnością.Wiem że dużo cytki i zamku ale po prostu to są dwa najlepsze miasta w h3! :-)
Kostuch - 2017-11-12, 16:40
:
To tylko zestawienie teoretyczne, nie bierz tu morali pod uwagę.
Cyklop - dobrze osłonięty? w sensie ze osłonięty jednostkami? jakimi niby jak nie masz tanka ani jednostki co stricte ma stac z tylu, oprocz tego sam cyklop jak dla mnie jak na jednostke 6lvlu jest slaby
Co do oblężenia również masz 2 latające, przy czym ty smoki i ważki a ja archy i gryfy. Kto co woli ale dla mnie gryfy są nieporównywalnie lepsze
Lwikcrg - 2017-11-12, 17:59
:
Ale mam cyklopy które mogą otworzyć drogę dla centków,a cyklop gorgoną k krzyżowcem zasłoniety