Akademia Wojny - forum

Jednostki - Pytanko.

Shakti - 2007-08-30, 11:12
:
Pewności nie mam, ale sądzę że tak. Rządzę krwi też rzucisz, więc myślę, że szał też.
Eaglevcl - 2007-08-30, 12:02
:
szkoda ;( ja tam uwazam ze swietne na harpei jak sie walczy z wolnym przeciwnikiem ;P

EDIT for krzemo:

Szal caly def zmienai w atak -.-'

Edit For Shatki:

Berserkera nie rzucisz na nieumarlych Tytana, Zywioly i Smoki [moglem oczyms zapomniec]
Shakti - 2007-08-30, 12:07
:
Wiem o berserku; nie rzucisz tylko na żywioły ognia i feniksa - a nie na wszystkie żywioły.
Eaglevcl - 2007-08-30, 12:09
:
^^ z zywiolakow tylko na rusalke wejdzie ;)
na nieumarlych nie dziala wogole..
Dracon - 2007-09-16, 11:35
:
Najprostrzy sposób na alpy (bo chyba o nie wam chodzi, choć czytałem jakieś "wampiry lordowie"?) : CZARY np Implozja albo Piorun Tytana, one są strasznie silne na nieumarłych. Tylko nie wiem dlaczego macie problemy z wampirami ja tam prawie nigdy ich do armii nie biorę bo mi strasznie szybko giną a walka z nimi jest jeszcze prostrza.
[GA]Kamil39 - 2007-11-10, 19:28
:
wampiry slabe sa zwlaszcza ze ich na koniec bitwy przewaznie jest malo i ise licza 6-7 poziomy bo na koncu bitwy takie wampiry od hita przewaznie od 7 lvla leca wiec c otu do gadania wampir fajny na poczatek bo szybki i odradza sie kilkoma wampirami mozna pokonac nawed horde 1 -2 poziomu.. a w walnej bitwie nie daja zbyt duzo moim zdaniem a jesli sie ma az tak duzy problem gram magiem ***** implozje i po wampirze :D ale i tak wole jakeis spowolnienie czy cos takiego walnoc
pZdr

Uważaj na słowa
Tarnum

Wawrzyn - 2007-11-21, 19:55
:
Ja mam ważne pytania na które nieznam odpowiedzi.
1)Jak przeliczają się punkty ataku na zadawane przez nas obrażenia?
2) i to samo tyczy się obrony, o ile mniejsze obrażenia otrzymamy za każdy posiadany punkt obrony?
3)I jak nalicza się specjalność w łucznictwie? czy +5% do posiadanych, czy zwiększa o 5% to co posiadamy?
4)I jak nalicza się specjalność w płatnerstwie? czy +5% do posiadanych, czy zwiększa o 5% to co posiadamy? Czy może jeszcze jakoś inaczej?
5)to samo odnośnie logistyki, ataku, talentu magicznego, nekromancji.
Shakti - 2007-11-22, 15:07
:
Odnośnie pytań 3,4,5 jeżeli masz np atak łucznikiem 100 i dodasz 5% to masz 105. Gdy 100 zwiększysz o 5% to też masz 105%.
Może chodzi Ci o podstawę do naliczania? Czy się zmienia?
Zawsze nalicza się od tej samej podstawy, tzn. masz 100, potem np łuk dający 5% i jeszcze specjalność dającą 5%. W sumie 10% (100 + 10% = 110), a nie 100 * 1,05 * 1,05 czyli 110,25
Wytłumaczyłem najprościej jak umiełaem.

Nie znam odpowiedzi na 1 i 2 pytanie. Z doświadczenia wiem, że opłaca się ładować w defa tylko, gdy masz taką specjalność główną herosa (np. Tazar, Mephala).
W innych przypadkach ładuję w atak.
czorbok - 2007-11-23, 01:34
:
z tym atakiem i obrona to chyba jest tak, ze:
atak dzieli sie przez obrone i wynik mnozy przez obrazenia (+ wszlkie inne modyfikatory).
np.
atakujacy ma w jednostce (+ atak bohatera) 50 ataku. broniacy (bez bohatera) ma 5 obrony.
atakujaca jednostka zadaje 50 obrazen, czyli po podzieleniu (50 atak na 5 obrona = 10) wychodzi ze atakujacy zada 500 obrazen.

dokladnie tego nie liczylem, ale tak mi jakos sensownie na logike pasuje.
Wawrzyn - 2007-11-23, 16:53
:
Czyli skille łucznictwo, atak i płatnerz zwiększają poprostu atak lub obrone tak?
a nie bezpośrednio obrażenia? w sensie skill atak ze 100 zadawanych obrażeń nie robi 130 tylko zwiększa mi atrybut atak danej jednostki o 30% dobrze rozumiem?
czorbok - 2007-11-24, 17:24
:
skille atak i obrona tak wlasnie dzialaja. jest to chyba nawet bardziej skuteczne niz gdyby zwiekszaly bezposrednio obrazenia. wkoncu zwiekszajac atak zwiekszaja sie obrazenia.
natomiast lucznictwo chyba zwieksza obrazenia, ale nie pamietam jak jest w opisie tej umiejetnosci w grze, musialbym zerknac.
hrabia Rödrück - 2007-11-26, 16:15
:
Wawrzyn napisał/a:
Czyli skille łucznictwo, atak i płatnerz zwiększają poprostu atak lub obrone tak?
a nie bezpośrednio obrażenia? w sensie skill atak ze 100 zadawanych obrażeń nie robi 130 tylko zwiększa mi atrybut atak danej jednostki o 30% dobrze rozumiem?

Napewno atak/obrona bohatera dodaje sie do ataku/obrony stworów liczbowo, nie procentowo. Nie znalazlem narazie jaki jest przelicznik tego na obrazenia.

Natomiast umiejetnosci zwiekszaja/zmniejszaja bezposrednio ilosc obrazen procentowo:
Skut Atak: 10/20/30% Platnerz: 5/10/15% Lucznictwo 10/25/50%

dobra, znalazlem przelicznik:
1. stwor atakujacy zadaje losowa ilosc obrazen z przedzialu obrazen, ktore sa mozliwe do zadania przez tego stwora.
2. do tej losowej liczby sa dodawane/odejmowane obrazenia:
2a. Jezeli atak atakujacego stwora jest wiekszy od obrony broniacego, to Ob=(A-O)*5%*bazowa losowa+bazowa losowa, do max 400% bazowej losowej.
2b. Jezeli obrona broniacego sie jest wieksza od ataku atakujacego, to Ob=bazowa losowa-(O-A)*2%*bazowa losowa, do min 30% bazowej losowej.

Pozostalo tylko pytanie, czy modyfikator Skut.Atak/Platnerz/Lucznictwo doliczany jest do bazowej losowej, czy do wyniku obrazen? Ktoś wie?


Między tymi dwoma postami Hrabiego był niegdyś post Morgana, lecz z pewnych przyczyn został on usunięty. Oto link do treści, którą zawierał:
http://www.heroes3.mojefo...opic.php?t=1063


napisalem dokladnie to samo, a wydaje mi sie, ze duzo prosciej, niz te wklejone wzory. :(
Morgan-Ghost - 2007-11-26, 18:06
:
Nie uwzględniłeś wartości P
hrabia Rödrück - 2007-11-26, 18:21
:
Uwzględniłem:

2a. Jezeli atak atakujacego stwora jest wiekszy od obrony broniacego, to Ob=(A-O)*5%*bazowa losowa+bazowa losowa, do max 400% bazowej losowej.
2b. Jezeli obrona broniacego sie jest wieksza od ataku atakujacego, to Ob=bazowa losowa-(O-A)*2%*bazowa losowa, do min 30% bazowej losowej.

Jedyne, czego nie napisalem, to, ze roznica A-O lub O-A istotna jest do 28. powyzej tej wartosci nic juz nie daje.

PS: nie chodzi mi o to, zebyś usunął swoj post, czy cos podobnego złego zrobił, tylko o to, zeby uznac, ze ja tez dobrze napisalem. :)
Anonymous - 2007-11-26, 19:11
:
Przykro mi, ale muszę usunąć post ze wzorami - naprawdę, jeżeli macie wstawiać treść, to DUŻO lepiej jest wstawić linka.